דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. נגנים ותוכנותיהם
  4. בירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?

בירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר נגנים ותוכנותיהם
696 פוסטים 69 כותבים 113.7k צפיות 52 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • פראיריפ פראירי

    @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

    ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?

    אין לך בכלל שפה עברית?
    חיפשת רק "עברית" או שחיפשת גם "Hebrew" ?

    D מנותק
    D מנותק
    DANIEL 4
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #253

    @פראירי כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

    @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

    ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?

    אין לך בכלל שפה עברית?
    חיפשת רק "עברית" או שחיפשת גם "Hebrew" ?

    שניהם וגם ISRAEL לא מצאתי

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מגנוס קרלסןמ מגנוס קרלסן

      @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

      ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?

      זה לא הגיוני
      זה חלק מהמערכת

      @פראירי כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

      Hebrew

      כתוב עברית

      D מנותק
      D מנותק
      DANIEL 4
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #254

      @מגנוס-קרלסן כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

      @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

      ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?

      זה לא הגיוני
      זה חלק מהמערכת

      @פראירי כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

      Hebrew

      כתוב עברית

      איפה?
      הגעתי ללנגואג דרך חיפוש בהגדרות - איפה יש את הנ"ל?
      תודה רבה

      כ מגנוס קרלסןמ 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • D DANIEL 4

        @מגנוס-קרלסן כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

        @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

        ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?

        זה לא הגיוני
        זה חלק מהמערכת

        @פראירי כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

        Hebrew

        כתוב עברית

        איפה?
        הגעתי ללנגואג דרך חיפוש בהגדרות - איפה יש את הנ"ל?
        תודה רבה

        כ מנותק
        כ מנותק
        כהן צדק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #255

        @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

        @מגנוס-קרלסן כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

        @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

        ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?

        זה לא הגיוני
        זה חלק מהמערכת

        @פראירי כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

        Hebrew

        כתוב עברית

        איפה?
        הגעתי ללנגואג דרך חיפוש בהגדרות - איפה יש את הנ"ל?
        תודה רבה

        screen-20250403-182312.mp4
        screen-20250403-182312.zip

        D תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • D DANIEL 4

          @מגנוס-קרלסן כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

          @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

          ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?

          זה לא הגיוני
          זה חלק מהמערכת

          @פראירי כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

          Hebrew

          כתוב עברית

          איפה?
          הגעתי ללנגואג דרך חיפוש בהגדרות - איפה יש את הנ"ל?
          תודה רבה

          מגנוס קרלסןמ מנותק
          מגנוס קרלסןמ מנותק
          מגנוס קרלסן
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #256

          @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

          @מגנוס-קרלסן כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

          @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

          ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?

          זה לא הגיוני
          זה חלק מהמערכת

          @פראירי כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

          Hebrew

          כתוב עברית

          איפה?
          הגעתי ללנגואג דרך חיפוש בהגדרות - איפה יש את הנ"ל?
          תודה רבה

          מה?
          למה דרך החיפוש?
          תיכנס להגדרות<מערכת<שפות(אאל"ט)<הוספת שפה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • כ כהן צדק

            @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

            @מגנוס-קרלסן כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

            @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

            ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?

            זה לא הגיוני
            זה חלק מהמערכת

            @פראירי כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

            Hebrew

            כתוב עברית

            איפה?
            הגעתי ללנגואג דרך חיפוש בהגדרות - איפה יש את הנ"ל?
            תודה רבה

            screen-20250403-182312.mp4
            screen-20250403-182312.zip

            D מנותק
            D מנותק
            DANIEL 4
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #257

            @כהן-צדק כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

            @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

            @מגנוס-קרלסן כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

            @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

            ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?

            זה לא הגיוני
            זה חלק מהמערכת

            @פראירי כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

            Hebrew

            כתוב עברית

            איפה?
            הגעתי ללנגואג דרך חיפוש בהגדרות - איפה יש את הנ"ל?
            תודה רבה

            screen-20250403-182312.mp4
            screen-20250403-182312.zip

            תודהר בה אנסה בע"ה

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • D DANIEL 4

              ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?

              מישהו יודע איפה יש גירסא כשרה?
              [נ.ב. קצת מפריע לי הגודל - קיים בשוק נגן מהיר מגע - בגודל יותר קטן? - אני צריך בעיקר לשיעורים ומפריע לי שזה נראה ממש סמארטפון].

              תודה רבה!

              ה מנותק
              ה מנותק
              הסקרן
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #258

              @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

              ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?

              תוכל לצרוב את הקושחה שהעלו פה, שם יש עברית
              אני צרבתי את הגירסה ההיא אחרי שהרסתי אותו ע"י עריכות וכו'

              D תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ה הסקרן

                @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?

                תוכל לצרוב את הקושחה שהעלו פה, שם יש עברית
                אני צרבתי את הגירסה ההיא אחרי שהרסתי אותו ע"י עריכות וכו'

                D מנותק
                D מנותק
                DANIEL 4
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #259

                @הסקרן כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?

                תוכל לצרוב את הקושחה שהעלו פה, שם יש עברית
                אני צרבתי את הגירסה ההיא אחרי שהרסתי אותו ע"י עריכות וכו'

                איזו גירסא?
                כשרה?

                ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מוטי ברנדמ מנותק
                  מוטי ברנדמ מנותק
                  מוטי ברנד
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #260

                  יש עכשיו עוד 2

                  פ yosY 2 תגובות תגובה אחרונה
                  2
                  • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                    יש עכשיו עוד 2

                    פ מנותק
                    פ מנותק
                    פבב הראשון
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #261

                    @מוטי-ברנד נגמר 😢

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                      יש עכשיו עוד 2

                      yosY מנותק
                      yosY מנותק
                      yos
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #262

                      @מוטי-ברנד בדיוק הייתי בתהליך הזמנה ונכשל😡

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • yosY yos

                        @מוטי-ברנד בדיוק הייתי בתהליך הזמנה ונכשל😡

                        א מנותק
                        א מנותק
                        אבאלה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #263

                        @yos אני אשם...

                        D תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • א אבאלה

                          @yos אני אשם...

                          D מנותק
                          D מנותק
                          DANIEL 4
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #264

                          @אבאלה כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                          @yos אני אשם...

                          יאללה תעביר לו😂😂😂😂😂😂😂😂

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • פ מנותק
                            פ מנותק
                            פבב הראשון
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #265

                            כשהייתי באמצע הזמנה, ניסיתי להעתיק קופון...
                            c34a569c-c1af-4bc3-b26f-04764fc5e084-image.png

                            yosY תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • פ פבב הראשון

                              כשהייתי באמצע הזמנה, ניסיתי להעתיק קופון...
                              c34a569c-c1af-4bc3-b26f-04764fc5e084-image.png

                              yosY מנותק
                              yosY מנותק
                              yos
                              מדריכים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #266

                              @פבב-הראשון אני כנל, כולנו אותו ראש...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • D DANIEL 4

                                @הסקרן כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                                @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                                ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?

                                תוכל לצרוב את הקושחה שהעלו פה, שם יש עברית
                                אני צרבתי את הגירסה ההיא אחרי שהרסתי אותו ע"י עריכות וכו'

                                איזו גירסא?
                                כשרה?

                                ה מנותק
                                ה מנותק
                                הסקרן
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #267

                                @DANIEL-4 לא כשרה
                                אלא גירסה מקורית

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • yosY מנותק
                                  yosY מנותק
                                  yos
                                  מדריכים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #268

                                  עכשיו זמין 18
                                  קופונים כאן
                                  https://zuzu.deals/184244/aliexpresscoupons/

                                  ר יאיר דניאלי 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • yosY yos

                                    עכשיו זמין 18
                                    קופונים כאן
                                    https://zuzu.deals/184244/aliexpresscoupons/

                                    ר מנותק
                                    ר מנותק
                                    רציונל
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #269

                                    @yos אנא האשראי לא עלי עכשיו מי שיכול שיזמין לי ושכרו גדול מאד

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • yosY yos

                                      עכשיו זמין 18
                                      קופונים כאן
                                      https://zuzu.deals/184244/aliexpresscoupons/

                                      יאיר דניאלי מנותק
                                      יאיר דניאלי מנותק
                                      יאיר דניאל
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #270

                                      @yos לא נותן להכניס קופונים - כותב שגיאת מערכת

                                      yyrdnyl11@gmail.com

                                      yosY תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                                        @yos לא נותן להכניס קופונים - כותב שגיאת מערכת

                                        yosY מנותק
                                        yosY מנותק
                                        yos
                                        מדריכים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #271

                                        @יאיר-דניאל כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                                        @yos לא נותן להכניס קופונים - כותב שגיאת מערכת

                                        השאלה באיזה סכום אתה מזמין תכתוב שגיאה מדוייקת

                                        @רציונל כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                                        @yos אנא האשראי לא עלי עכשיו מי שיכול שיזמין לי ושכרו גדול מאד

                                        נראה שעדיין אף אחד לא הזמין

                                        ר יאיר דניאלי 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        1
                                        • yosY yos

                                          @יאיר-דניאל כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                                          @yos לא נותן להכניס קופונים - כותב שגיאת מערכת

                                          השאלה באיזה סכום אתה מזמין תכתוב שגיאה מדוייקת

                                          @רציונל כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                                          @yos אנא האשראי לא עלי עכשיו מי שיכול שיזמין לי ושכרו גדול מאד

                                          נראה שעדיין אף אחד לא הזמין

                                          ר מנותק
                                          ר מנותק
                                          רציונל
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #272

                                          @yos אבל אני לא בבית אין עלי אשרא וגם לא פרטים ביש מזל...

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר