דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. נגנים ותוכנותיהם
  4. בירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?

בירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר נגנים ותוכנותיהם
696 פוסטים 69 כותבים 113.7k צפיות 52 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • Y yשמריהו

    @דודי-ענהאל כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

    מה שצריך זה שמי שרוצה באמת - יתחייב כאן בכתב (מקלדת) שהוא רוצה

    עדיין אתה תהיה בבעיה כי אלה שהתחייבו לא התחייבו לקנות ממישהו ספציפי כך שיכול להיות שיהיו שניים שיזמינו כמות ומישהו יתקע עם כמה נגנים

    ר מנותק
    ר מנותק
    רציונל
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי רציונל
    #247

    @yשמריהו כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

    עדיין אתה תהיה בבעיה כי אלה שהתחייבו לא התחייבו לקנות ממישהו ספציפי כך שיכול להיות שיהיו שניים שיזמינו כמות ומישהו יתקע עם כמה נגנים

    לא אכפת לי להתחייב לקנות גם 5 נגנים

    (בסופו של דבר מתי שהוא אני יוכל למכור אותם ויש לי מה לעשות עם שתיים)

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • D DANIEL 4

      ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?

      מישהו יודע איפה יש גירסא כשרה?
      [נ.ב. קצת מפריע לי הגודל - קיים בשוק נגן מהיר מגע - בגודל יותר קטן? - אני צריך בעיקר לשיעורים ומפריע לי שזה נראה ממש סמארטפון].

      תודה רבה!

      מגנוס קרלסןמ מנותק
      מגנוס קרלסןמ מנותק
      מגנוס קרלסן
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #248

      @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

      שזה נראה ממש סמארטפון].

      זה אפילו לא דומה

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • D DANIEL 4

        ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?

        מישהו יודע איפה יש גירסא כשרה?
        [נ.ב. קצת מפריע לי הגודל - קיים בשוק נגן מהיר מגע - בגודל יותר קטן? - אני צריך בעיקר לשיעורים ומפריע לי שזה נראה ממש סמארטפון].

        תודה רבה!

        מגנוס קרלסןמ מנותק
        מגנוס קרלסןמ מנותק
        מגנוס קרלסן
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #249

        @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

        ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?

        זה לא הגיוני
        זה חלק מהמערכת

        @פראירי כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

        Hebrew

        כתוב עברית

        למה באתיל D 2 תגובות תגובה אחרונה
        2
        • מגנוס קרלסןמ מגנוס קרלסן

          @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

          ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?

          זה לא הגיוני
          זה חלק מהמערכת

          @פראירי כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

          Hebrew

          כתוב עברית

          למה באתיל מנותק
          למה באתיל מנותק
          למה באתי
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #250

          @מגנוס-קרלסן אתה צריך לעשות חיפוש של Hebrew ואז למחוק אצ השפה האנגלית

          כ תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • למה באתיל למה באתי

            @מגנוס-קרלסן אתה צריך לעשות חיפוש של Hebrew ואז למחוק אצ השפה האנגלית

            כ מנותק
            כ מנותק
            כהן צדק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #251

            @למה-באתי כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

            @מגנוס-קרלסן אתה צריך לעשות חיפוש של Hebrew ואז למחוק אצ השפה האנגלית

            או לשנות את הסדר (בגרירת השפה העברית כלפי מעלה)

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • פראיריפ פראירי

              @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

              [נ.ב. קצת מפריע לי הגודל - קיים בשוק נגן מהיר מגע - בגודל יותר קטן? - אני צריך בעיקר לשיעורים ומפריע לי שזה נראה ממש סמארטפון].

              תוכל להעלות תמונה שלו ליד כרטיס אשראי\רב קו?

              כ מנותק
              כ מנותק
              כהן צדק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #252

              @פראירי כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

              @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

              [נ.ב. קצת מפריע לי הגודל - קיים בשוק נגן מהיר מגע - בגודל יותר קטן? - אני צריך בעיקר לשיעורים ומפריע לי שזה נראה ממש סמארטפון].

              תוכל להעלות תמונה שלו ליד כרטיס אשראי\רב קו?

              20250402_173031.jpg

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • פראיריפ פראירי

                @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?

                אין לך בכלל שפה עברית?
                חיפשת רק "עברית" או שחיפשת גם "Hebrew" ?

                D מנותק
                D מנותק
                DANIEL 4
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #253

                @פראירי כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?

                אין לך בכלל שפה עברית?
                חיפשת רק "עברית" או שחיפשת גם "Hebrew" ?

                שניהם וגם ISRAEL לא מצאתי

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מגנוס קרלסןמ מגנוס קרלסן

                  @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                  ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?

                  זה לא הגיוני
                  זה חלק מהמערכת

                  @פראירי כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                  Hebrew

                  כתוב עברית

                  D מנותק
                  D מנותק
                  DANIEL 4
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #254

                  @מגנוס-קרלסן כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                  @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                  ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?

                  זה לא הגיוני
                  זה חלק מהמערכת

                  @פראירי כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                  Hebrew

                  כתוב עברית

                  איפה?
                  הגעתי ללנגואג דרך חיפוש בהגדרות - איפה יש את הנ"ל?
                  תודה רבה

                  כ מגנוס קרלסןמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • D DANIEL 4

                    @מגנוס-קרלסן כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                    @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                    ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?

                    זה לא הגיוני
                    זה חלק מהמערכת

                    @פראירי כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                    Hebrew

                    כתוב עברית

                    איפה?
                    הגעתי ללנגואג דרך חיפוש בהגדרות - איפה יש את הנ"ל?
                    תודה רבה

                    כ מנותק
                    כ מנותק
                    כהן צדק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #255

                    @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                    @מגנוס-קרלסן כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                    @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                    ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?

                    זה לא הגיוני
                    זה חלק מהמערכת

                    @פראירי כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                    Hebrew

                    כתוב עברית

                    איפה?
                    הגעתי ללנגואג דרך חיפוש בהגדרות - איפה יש את הנ"ל?
                    תודה רבה

                    screen-20250403-182312.mp4
                    screen-20250403-182312.zip

                    D תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • D DANIEL 4

                      @מגנוס-קרלסן כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                      @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                      ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?

                      זה לא הגיוני
                      זה חלק מהמערכת

                      @פראירי כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                      Hebrew

                      כתוב עברית

                      איפה?
                      הגעתי ללנגואג דרך חיפוש בהגדרות - איפה יש את הנ"ל?
                      תודה רבה

                      מגנוס קרלסןמ מנותק
                      מגנוס קרלסןמ מנותק
                      מגנוס קרלסן
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #256

                      @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                      @מגנוס-קרלסן כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                      @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                      ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?

                      זה לא הגיוני
                      זה חלק מהמערכת

                      @פראירי כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                      Hebrew

                      כתוב עברית

                      איפה?
                      הגעתי ללנגואג דרך חיפוש בהגדרות - איפה יש את הנ"ל?
                      תודה רבה

                      מה?
                      למה דרך החיפוש?
                      תיכנס להגדרות<מערכת<שפות(אאל"ט)<הוספת שפה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • כ כהן צדק

                        @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                        @מגנוס-קרלסן כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                        @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                        ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?

                        זה לא הגיוני
                        זה חלק מהמערכת

                        @פראירי כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                        Hebrew

                        כתוב עברית

                        איפה?
                        הגעתי ללנגואג דרך חיפוש בהגדרות - איפה יש את הנ"ל?
                        תודה רבה

                        screen-20250403-182312.mp4
                        screen-20250403-182312.zip

                        D מנותק
                        D מנותק
                        DANIEL 4
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #257

                        @כהן-צדק כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                        @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                        @מגנוס-קרלסן כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                        @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                        ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?

                        זה לא הגיוני
                        זה חלק מהמערכת

                        @פראירי כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                        Hebrew

                        כתוב עברית

                        איפה?
                        הגעתי ללנגואג דרך חיפוש בהגדרות - איפה יש את הנ"ל?
                        תודה רבה

                        screen-20250403-182312.mp4
                        screen-20250403-182312.zip

                        תודהר בה אנסה בע"ה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • D DANIEL 4

                          ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?

                          מישהו יודע איפה יש גירסא כשרה?
                          [נ.ב. קצת מפריע לי הגודל - קיים בשוק נגן מהיר מגע - בגודל יותר קטן? - אני צריך בעיקר לשיעורים ומפריע לי שזה נראה ממש סמארטפון].

                          תודה רבה!

                          ה מנותק
                          ה מנותק
                          הסקרן
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #258

                          @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                          ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?

                          תוכל לצרוב את הקושחה שהעלו פה, שם יש עברית
                          אני צרבתי את הגירסה ההיא אחרי שהרסתי אותו ע"י עריכות וכו'

                          D תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ה הסקרן

                            @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                            ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?

                            תוכל לצרוב את הקושחה שהעלו פה, שם יש עברית
                            אני צרבתי את הגירסה ההיא אחרי שהרסתי אותו ע"י עריכות וכו'

                            D מנותק
                            D מנותק
                            DANIEL 4
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #259

                            @הסקרן כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                            @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                            ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?

                            תוכל לצרוב את הקושחה שהעלו פה, שם יש עברית
                            אני צרבתי את הגירסה ההיא אחרי שהרסתי אותו ע"י עריכות וכו'

                            איזו גירסא?
                            כשרה?

                            ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מוטי ברנדמ מנותק
                              מוטי ברנדמ מנותק
                              מוטי ברנד
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #260

                              יש עכשיו עוד 2

                              פ yosY 2 תגובות תגובה אחרונה
                              2
                              • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                                יש עכשיו עוד 2

                                פ מנותק
                                פ מנותק
                                פבב הראשון
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #261

                                @מוטי-ברנד נגמר 😢

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                                  יש עכשיו עוד 2

                                  yosY מנותק
                                  yosY מנותק
                                  yos
                                  מדריכים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #262

                                  @מוטי-ברנד בדיוק הייתי בתהליך הזמנה ונכשל😡

                                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • yosY yos

                                    @מוטי-ברנד בדיוק הייתי בתהליך הזמנה ונכשל😡

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    אבאלה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #263

                                    @yos אני אשם...

                                    D תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • א אבאלה

                                      @yos אני אשם...

                                      D מנותק
                                      D מנותק
                                      DANIEL 4
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #264

                                      @אבאלה כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                                      @yos אני אשם...

                                      יאללה תעביר לו😂😂😂😂😂😂😂😂

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • פ מנותק
                                        פ מנותק
                                        פבב הראשון
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #265

                                        כשהייתי באמצע הזמנה, ניסיתי להעתיק קופון...
                                        c34a569c-c1af-4bc3-b26f-04764fc5e084-image.png

                                        yosY תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • פ פבב הראשון

                                          כשהייתי באמצע הזמנה, ניסיתי להעתיק קופון...
                                          c34a569c-c1af-4bc3-b26f-04764fc5e084-image.png

                                          yosY מנותק
                                          yosY מנותק
                                          yos
                                          מדריכים
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #266

                                          @פבב-הראשון אני כנל, כולנו אותו ראש...

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר