דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. נגנים ותוכנותיהם
  4. בירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?

בירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר נגנים ותוכנותיהם
696 פוסטים 69 כותבים 113.7k צפיות 52 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ד דודי ענהאל

    @ידידים כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

    אגב גם כשהנגן חוזר למלאי זה לכמותמצומצת
    אז בסיטואציה הנוכחית שכל עם ישראל נמצא פה על השרשור אין הרבה מה לבנות על זה 😉

    אל תשכח שרוב החברה פה קנו

    נראה לי הכי טוב - שכשמישה רואה שיש - שפשוט יקנה הכל במכה אחת!
    ואז כל מי שרצה יקנה ממנו

    מה שצריך זה שמי שרוצה באמת - יתחייב כאן בכתב (מקלדת) שהוא רוצה.

    ע"ה דכו"עע מנותק
    ע"ה דכו"עע מנותק
    ע"ה דכו"ע
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #240

    @דודי-ענהאל כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

    מה שצריך זה שמי שרוצה באמת - יתחייב כאן בכתב (מקלדת) שהוא רוצה.

    מתחייב

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ד דודי ענהאל

      @ידידים כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

      אגב גם כשהנגן חוזר למלאי זה לכמותמצומצת
      אז בסיטואציה הנוכחית שכל עם ישראל נמצא פה על השרשור אין הרבה מה לבנות על זה 😉

      אל תשכח שרוב החברה פה קנו

      נראה לי הכי טוב - שכשמישה רואה שיש - שפשוט יקנה הכל במכה אחת!
      ואז כל מי שרצה יקנה ממנו

      מה שצריך זה שמי שרוצה באמת - יתחייב כאן בכתב (מקלדת) שהוא רוצה.

      Y מנותק
      Y מנותק
      yשמריהו
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #241

      @דודי-ענהאל כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

      מה שצריך זה שמי שרוצה באמת - יתחייב כאן בכתב (מקלדת) שהוא רוצה

      עדיין אתה תהיה בבעיה כי אלה שהתחייבו לא התחייבו לקנות ממישהו ספציפי כך שיכול להיות שיהיו שניים שיזמינו כמות ומישהו יתקע עם כמה נגנים

      א ר 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • Y yשמריהו

        @דודי-ענהאל כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

        מה שצריך זה שמי שרוצה באמת - יתחייב כאן בכתב (מקלדת) שהוא רוצה

        עדיין אתה תהיה בבעיה כי אלה שהתחייבו לא התחייבו לקנות ממישהו ספציפי כך שיכול להיות שיהיו שניים שיזמינו כמות ומישהו יתקע עם כמה נגנים

        א מנותק
        א מנותק
        אלי TZA
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #242

        @yשמריהו בעיה קשה..
        או שיפרסם למכירה ב-₪100 למי שלא מכיר את הנושא כאן..

        D תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א אלי TZA

          @yשמריהו בעיה קשה..
          או שיפרסם למכירה ב-₪100 למי שלא מכיר את הנושא כאן..

          D מנותק
          D מנותק
          DANIEL 4
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #243

          ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?

          מישהו יודע איפה יש גירסא כשרה?
          [נ.ב. קצת מפריע לי הגודל - קיים בשוק נגן מהיר מגע - בגודל יותר קטן? - אני צריך בעיקר לשיעורים ומפריע לי שזה נראה ממש סמארטפון].

          תודה רבה!

          פראיריפ מגנוס קרלסןמ ה 5 תגובות תגובה אחרונה
          2
          • D DANIEL 4

            ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?

            מישהו יודע איפה יש גירסא כשרה?
            [נ.ב. קצת מפריע לי הגודל - קיים בשוק נגן מהיר מגע - בגודל יותר קטן? - אני צריך בעיקר לשיעורים ומפריע לי שזה נראה ממש סמארטפון].

            תודה רבה!

            פראיריפ מנותק
            פראיריפ מנותק
            פראירי
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #244

            @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

            [נ.ב. קצת מפריע לי הגודל - קיים בשוק נגן מהיר מגע - בגודל יותר קטן? - אני צריך בעיקר לשיעורים ומפריע לי שזה נראה ממש סמארטפון].

            תוכל להעלות תמונה שלו ליד כרטיס אשראי\רב קו?

            D כ 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • פראיריפ פראירי

              @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

              [נ.ב. קצת מפריע לי הגודל - קיים בשוק נגן מהיר מגע - בגודל יותר קטן? - אני צריך בעיקר לשיעורים ומפריע לי שזה נראה ממש סמארטפון].

              תוכל להעלות תמונה שלו ליד כרטיס אשראי\רב קו?

              D מנותק
              D מנותק
              DANIEL 4
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #245

              @פראירי כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

              @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

              [נ.ב. קצת מפריע לי הגודל - קיים בשוק נגן מהיר מגע - בגודל יותר קטן? - אני צריך בעיקר לשיעורים ומפריע לי שזה נראה ממש סמארטפון].

              תוכל להעלות תמונה שלו ליד כרטיס אשראי\רב קו?

              בע"ה בהמשך
              לא לידי כרגע
              יותר רחב מ4*4

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • D DANIEL 4

                ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?

                מישהו יודע איפה יש גירסא כשרה?
                [נ.ב. קצת מפריע לי הגודל - קיים בשוק נגן מהיר מגע - בגודל יותר קטן? - אני צריך בעיקר לשיעורים ומפריע לי שזה נראה ממש סמארטפון].

                תודה רבה!

                פראיריפ מנותק
                פראיריפ מנותק
                פראירי
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #246

                @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?

                אין לך בכלל שפה עברית?
                חיפשת רק "עברית" או שחיפשת גם "Hebrew" ?

                D תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • Y yשמריהו

                  @דודי-ענהאל כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                  מה שצריך זה שמי שרוצה באמת - יתחייב כאן בכתב (מקלדת) שהוא רוצה

                  עדיין אתה תהיה בבעיה כי אלה שהתחייבו לא התחייבו לקנות ממישהו ספציפי כך שיכול להיות שיהיו שניים שיזמינו כמות ומישהו יתקע עם כמה נגנים

                  ר מנותק
                  ר מנותק
                  רציונל
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי רציונל
                  #247

                  @yשמריהו כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                  עדיין אתה תהיה בבעיה כי אלה שהתחייבו לא התחייבו לקנות ממישהו ספציפי כך שיכול להיות שיהיו שניים שיזמינו כמות ומישהו יתקע עם כמה נגנים

                  לא אכפת לי להתחייב לקנות גם 5 נגנים

                  (בסופו של דבר מתי שהוא אני יוכל למכור אותם ויש לי מה לעשות עם שתיים)

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • D DANIEL 4

                    ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?

                    מישהו יודע איפה יש גירסא כשרה?
                    [נ.ב. קצת מפריע לי הגודל - קיים בשוק נגן מהיר מגע - בגודל יותר קטן? - אני צריך בעיקר לשיעורים ומפריע לי שזה נראה ממש סמארטפון].

                    תודה רבה!

                    מגנוס קרלסןמ מנותק
                    מגנוס קרלסןמ מנותק
                    מגנוס קרלסן
                    מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #248

                    @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                    שזה נראה ממש סמארטפון].

                    זה אפילו לא דומה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • D DANIEL 4

                      ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?

                      מישהו יודע איפה יש גירסא כשרה?
                      [נ.ב. קצת מפריע לי הגודל - קיים בשוק נגן מהיר מגע - בגודל יותר קטן? - אני צריך בעיקר לשיעורים ומפריע לי שזה נראה ממש סמארטפון].

                      תודה רבה!

                      מגנוס קרלסןמ מנותק
                      מגנוס קרלסןמ מנותק
                      מגנוס קרלסן
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #249

                      @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                      ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?

                      זה לא הגיוני
                      זה חלק מהמערכת

                      @פראירי כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                      Hebrew

                      כתוב עברית

                      למה באתיל D 2 תגובות תגובה אחרונה
                      2
                      • מגנוס קרלסןמ מגנוס קרלסן

                        @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                        ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?

                        זה לא הגיוני
                        זה חלק מהמערכת

                        @פראירי כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                        Hebrew

                        כתוב עברית

                        למה באתיל מנותק
                        למה באתיל מנותק
                        למה באתי
                        מדריכים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #250

                        @מגנוס-קרלסן אתה צריך לעשות חיפוש של Hebrew ואז למחוק אצ השפה האנגלית

                        כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • למה באתיל למה באתי

                          @מגנוס-קרלסן אתה צריך לעשות חיפוש של Hebrew ואז למחוק אצ השפה האנגלית

                          כ מנותק
                          כ מנותק
                          כהן צדק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #251

                          @למה-באתי כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                          @מגנוס-קרלסן אתה צריך לעשות חיפוש של Hebrew ואז למחוק אצ השפה האנגלית

                          או לשנות את הסדר (בגרירת השפה העברית כלפי מעלה)

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • פראיריפ פראירי

                            @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                            [נ.ב. קצת מפריע לי הגודל - קיים בשוק נגן מהיר מגע - בגודל יותר קטן? - אני צריך בעיקר לשיעורים ומפריע לי שזה נראה ממש סמארטפון].

                            תוכל להעלות תמונה שלו ליד כרטיס אשראי\רב קו?

                            כ מנותק
                            כ מנותק
                            כהן צדק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #252

                            @פראירי כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                            @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                            [נ.ב. קצת מפריע לי הגודל - קיים בשוק נגן מהיר מגע - בגודל יותר קטן? - אני צריך בעיקר לשיעורים ומפריע לי שזה נראה ממש סמארטפון].

                            תוכל להעלות תמונה שלו ליד כרטיס אשראי\רב קו?

                            20250402_173031.jpg

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • פראיריפ פראירי

                              @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                              ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?

                              אין לך בכלל שפה עברית?
                              חיפשת רק "עברית" או שחיפשת גם "Hebrew" ?

                              D מנותק
                              D מנותק
                              DANIEL 4
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #253

                              @פראירי כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                              @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                              ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?

                              אין לך בכלל שפה עברית?
                              חיפשת רק "עברית" או שחיפשת גם "Hebrew" ?

                              שניהם וגם ISRAEL לא מצאתי

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מגנוס קרלסןמ מגנוס קרלסן

                                @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                                ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?

                                זה לא הגיוני
                                זה חלק מהמערכת

                                @פראירי כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                                Hebrew

                                כתוב עברית

                                D מנותק
                                D מנותק
                                DANIEL 4
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #254

                                @מגנוס-קרלסן כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                                @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                                ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?

                                זה לא הגיוני
                                זה חלק מהמערכת

                                @פראירי כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                                Hebrew

                                כתוב עברית

                                איפה?
                                הגעתי ללנגואג דרך חיפוש בהגדרות - איפה יש את הנ"ל?
                                תודה רבה

                                כ מגנוס קרלסןמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • D DANIEL 4

                                  @מגנוס-קרלסן כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                                  @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                                  ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?

                                  זה לא הגיוני
                                  זה חלק מהמערכת

                                  @פראירי כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                                  Hebrew

                                  כתוב עברית

                                  איפה?
                                  הגעתי ללנגואג דרך חיפוש בהגדרות - איפה יש את הנ"ל?
                                  תודה רבה

                                  כ מנותק
                                  כ מנותק
                                  כהן צדק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #255

                                  @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                                  @מגנוס-קרלסן כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                                  @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                                  ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?

                                  זה לא הגיוני
                                  זה חלק מהמערכת

                                  @פראירי כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                                  Hebrew

                                  כתוב עברית

                                  איפה?
                                  הגעתי ללנגואג דרך חיפוש בהגדרות - איפה יש את הנ"ל?
                                  תודה רבה

                                  screen-20250403-182312.mp4
                                  screen-20250403-182312.zip

                                  D תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • D DANIEL 4

                                    @מגנוס-קרלסן כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                                    @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                                    ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?

                                    זה לא הגיוני
                                    זה חלק מהמערכת

                                    @פראירי כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                                    Hebrew

                                    כתוב עברית

                                    איפה?
                                    הגעתי ללנגואג דרך חיפוש בהגדרות - איפה יש את הנ"ל?
                                    תודה רבה

                                    מגנוס קרלסןמ מנותק
                                    מגנוס קרלסןמ מנותק
                                    מגנוס קרלסן
                                    מדריכים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #256

                                    @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                                    @מגנוס-קרלסן כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                                    @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                                    ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?

                                    זה לא הגיוני
                                    זה חלק מהמערכת

                                    @פראירי כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                                    Hebrew

                                    כתוב עברית

                                    איפה?
                                    הגעתי ללנגואג דרך חיפוש בהגדרות - איפה יש את הנ"ל?
                                    תודה רבה

                                    מה?
                                    למה דרך החיפוש?
                                    תיכנס להגדרות<מערכת<שפות(אאל"ט)<הוספת שפה

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • כ כהן צדק

                                      @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                                      @מגנוס-קרלסן כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                                      @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                                      ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?

                                      זה לא הגיוני
                                      זה חלק מהמערכת

                                      @פראירי כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                                      Hebrew

                                      כתוב עברית

                                      איפה?
                                      הגעתי ללנגואג דרך חיפוש בהגדרות - איפה יש את הנ"ל?
                                      תודה רבה

                                      screen-20250403-182312.mp4
                                      screen-20250403-182312.zip

                                      D מנותק
                                      D מנותק
                                      DANIEL 4
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #257

                                      @כהן-צדק כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                                      @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                                      @מגנוס-קרלסן כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                                      @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                                      ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?

                                      זה לא הגיוני
                                      זה חלק מהמערכת

                                      @פראירי כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                                      Hebrew

                                      כתוב עברית

                                      איפה?
                                      הגעתי ללנגואג דרך חיפוש בהגדרות - איפה יש את הנ"ל?
                                      תודה רבה

                                      screen-20250403-182312.mp4
                                      screen-20250403-182312.zip

                                      תודהר בה אנסה בע"ה

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • D DANIEL 4

                                        ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?

                                        מישהו יודע איפה יש גירסא כשרה?
                                        [נ.ב. קצת מפריע לי הגודל - קיים בשוק נגן מהיר מגע - בגודל יותר קטן? - אני צריך בעיקר לשיעורים ומפריע לי שזה נראה ממש סמארטפון].

                                        תודה רבה!

                                        ה מנותק
                                        ה מנותק
                                        הסקרן
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #258

                                        @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                                        ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?

                                        תוכל לצרוב את הקושחה שהעלו פה, שם יש עברית
                                        אני צרבתי את הגירסה ההיא אחרי שהרסתי אותו ע"י עריכות וכו'

                                        D תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ה הסקרן

                                          @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                                          ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?

                                          תוכל לצרוב את הקושחה שהעלו פה, שם יש עברית
                                          אני צרבתי את הגירסה ההיא אחרי שהרסתי אותו ע"י עריכות וכו'

                                          D מנותק
                                          D מנותק
                                          DANIEL 4
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #259

                                          @הסקרן כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                                          @DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:

                                          ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?

                                          תוכל לצרוב את הקושחה שהעלו פה, שם יש עברית
                                          אני צרבתי את הגירסה ההיא אחרי שהרסתי אותו ע"י עריכות וכו'

                                          איזו גירסא?
                                          כשרה?

                                          ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר