בירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?
-
ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?
מישהו יודע איפה יש גירסא כשרה?
[נ.ב. קצת מפריע לי הגודל - קיים בשוק נגן מהיר מגע - בגודל יותר קטן? - אני צריך בעיקר לשיעורים ומפריע לי שזה נראה ממש סמארטפון].תודה רבה!
@DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?
זה לא הגיוני
זה חלק מהמערכת@פראירי כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
Hebrew
כתוב עברית
-
@DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?
זה לא הגיוני
זה חלק מהמערכת@פראירי כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
Hebrew
כתוב עברית
-
@מגנוס-קרלסן אתה צריך לעשות חיפוש של Hebrew ואז למחוק אצ השפה האנגלית
@למה-באתי כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
@מגנוס-קרלסן אתה צריך לעשות חיפוש של Hebrew ואז למחוק אצ השפה האנגלית
או לשנות את הסדר (בגרירת השפה העברית כלפי מעלה)
-
@DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
[נ.ב. קצת מפריע לי הגודל - קיים בשוק נגן מהיר מגע - בגודל יותר קטן? - אני צריך בעיקר לשיעורים ומפריע לי שזה נראה ממש סמארטפון].
תוכל להעלות תמונה שלו ליד כרטיס אשראי\רב קו?
@פראירי כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
@DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
[נ.ב. קצת מפריע לי הגודל - קיים בשוק נגן מהיר מגע - בגודל יותר קטן? - אני צריך בעיקר לשיעורים ומפריע לי שזה נראה ממש סמארטפון].
תוכל להעלות תמונה שלו ליד כרטיס אשראי\רב קו?

-
@DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?
אין לך בכלל שפה עברית?
חיפשת רק "עברית" או שחיפשת גם "Hebrew" ?@פראירי כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
@DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?
אין לך בכלל שפה עברית?
חיפשת רק "עברית" או שחיפשת גם "Hebrew" ?שניהם וגם ISRAEL לא מצאתי
-
@DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?
זה לא הגיוני
זה חלק מהמערכת@פראירי כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
Hebrew
כתוב עברית
@מגנוס-קרלסן כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
@DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?
זה לא הגיוני
זה חלק מהמערכת@פראירי כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
Hebrew
כתוב עברית
איפה?
הגעתי ללנגואג דרך חיפוש בהגדרות - איפה יש את הנ"ל?
תודה רבה -
@מגנוס-קרלסן כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
@DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?
זה לא הגיוני
זה חלק מהמערכת@פראירי כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
Hebrew
כתוב עברית
איפה?
הגעתי ללנגואג דרך חיפוש בהגדרות - איפה יש את הנ"ל?
תודה רבה@DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
@מגנוס-קרלסן כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
@DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?
זה לא הגיוני
זה חלק מהמערכת@פראירי כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
Hebrew
כתוב עברית
איפה?
הגעתי ללנגואג דרך חיפוש בהגדרות - איפה יש את הנ"ל?
תודה רבה -
@מגנוס-קרלסן כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
@DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?
זה לא הגיוני
זה חלק מהמערכת@פראירי כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
Hebrew
כתוב עברית
איפה?
הגעתי ללנגואג דרך חיפוש בהגדרות - איפה יש את הנ"ל?
תודה רבה@DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
@מגנוס-קרלסן כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
@DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?
זה לא הגיוני
זה חלק מהמערכת@פראירי כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
Hebrew
כתוב עברית
איפה?
הגעתי ללנגואג דרך חיפוש בהגדרות - איפה יש את הנ"ל?
תודה רבהמה?
למה דרך החיפוש?
תיכנס להגדרות<מערכת<שפות(אאל"ט)<הוספת שפה -
@DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
@מגנוס-קרלסן כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
@DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?
זה לא הגיוני
זה חלק מהמערכת@פראירי כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
Hebrew
כתוב עברית
איפה?
הגעתי ללנגואג דרך חיפוש בהגדרות - איפה יש את הנ"ל?
תודה רבה@כהן-צדק כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
@DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
@מגנוס-קרלסן כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
@DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?
זה לא הגיוני
זה חלק מהמערכת@פראירי כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
Hebrew
כתוב עברית
איפה?
הגעתי ללנגואג דרך חיפוש בהגדרות - איפה יש את הנ"ל?
תודה רבהתודהר בה אנסה בע"ה
-
ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?
מישהו יודע איפה יש גירסא כשרה?
[נ.ב. קצת מפריע לי הגודל - קיים בשוק נגן מהיר מגע - בגודל יותר קטן? - אני צריך בעיקר לשיעורים ומפריע לי שזה נראה ממש סמארטפון].תודה רבה!
-
@DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?
תוכל לצרוב את הקושחה שהעלו פה, שם יש עברית
אני צרבתי את הגירסה ההיא אחרי שהרסתי אותו ע"י עריכות וכו'@הסקרן כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
@DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?
תוכל לצרוב את הקושחה שהעלו פה, שם יש עברית
אני צרבתי את הגירסה ההיא אחרי שהרסתי אותו ע"י עריכות וכו'איזו גירסא?
כשרה? -
@מוטי-ברנד נגמר

-
@מוטי-ברנד בדיוק הייתי בתהליך הזמנה ונכשל

-
כשהייתי באמצע הזמנה, ניסיתי להעתיק קופון...

-
כשהייתי באמצע הזמנה, ניסיתי להעתיק קופון...

-
@הסקרן כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
@DANIEL-4 כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
ב"ה הגיע לי היום הנגן - אני לא מצליח הלפוך לעברית - אין לו בשפה [לאנגואג] עברית, לכולם היה?
תוכל לצרוב את הקושחה שהעלו פה, שם יש עברית
אני צרבתי את הגירסה ההיא אחרי שהרסתי אותו ע"י עריכות וכו'איזו גירסא?
כשרה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
