דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אזור המערכת
  3. באגים/הצעות ייעול
  4. שיתוף | קוד לעיצוב בידול ההודעות בצ'אט בפורום

שיתוף | קוד לעיצוב בידול ההודעות בצ'אט בפורום

מתוזמן נעוץ נעול הועבר באגים/הצעות ייעול
60 פוסטים 14 כותבים 3.9k צפיות 16 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • LEVI HL מנותק
    LEVI HL מנותק
    LEVI H
    מדריכים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #16

    אגב, מי שמחפש סקריפט תגובה בצאט, כלומר שלוחצים על הודעה, וזה מגיב, אז הנה:

    
    
    $(document).on('dblclick', '[component="chat/message/body"]', function () {
        var topy = $(this).find('[dir="auto"]').text();
        var inp = $('[component="chat/input"]');
        inp.val('>' + topy + ' \n \n \n');
    });
    
    שמואל ש.ש מים אחרוניםמ צדיק תמיםצ 3 תגובות תגובה אחרונה
    1
    • LEVI HL LEVI H

      אגב, מי שמחפש סקריפט תגובה בצאט, כלומר שלוחצים על הודעה, וזה מגיב, אז הנה:

      
      
      $(document).on('dblclick', '[component="chat/message/body"]', function () {
          var topy = $(this).find('[dir="auto"]').text();
          var inp = $('[component="chat/input"]');
          inp.val('>' + topy + ' \n \n \n');
      });
      
      שמואל ש.ש מנותק
      שמואל ש.ש מנותק
      שמואל ש.
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #17

      @LEVI-H לא הבנתי מה זה עושה?

      הקמת מערכות טלפוניות בימות המשיח! 19smuel@gmail.com
      כל לקוחותי מרוצים ויהיו מרוצים בעז"ה!

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • צורצ מנותק
        צורצ מנותק
        צור
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #18

        @אלישי אולי תכניס את הקוד עבור כולנו?

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • LEVI HL LEVI H

          אגב, מי שמחפש סקריפט תגובה בצאט, כלומר שלוחצים על הודעה, וזה מגיב, אז הנה:

          
          
          $(document).on('dblclick', '[component="chat/message/body"]', function () {
              var topy = $(this).find('[dir="auto"]').text();
              var inp = $('[component="chat/input"]');
              inp.val('>' + topy + ' \n \n \n');
          });
          
          מים אחרוניםמ מנותק
          מים אחרוניםמ מנותק
          מים אחרונים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #19

          @LEVI-H כתב בשיתוף | קוד לעיצוב בידול ההודעות בצ'אט בפורום:

          אגב, מי שמחפש סקריפט תגובה בצאט, כלומר שלוחצים על הודעה, וזה מגיב, אז הנה:

          
          
          $(document).on('dblclick', '[component="chat/message/body"]', function () {
              var topy = $(this).find('[dir="auto"]').text();
              var inp = $('[component="chat/input"]');
              inp.val('>' + topy + ' \n \n \n');
          });
          

          איפה מכניסים את זה?

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • LEVI HL LEVI H
            [class="modal-content ui-resizable"],[component="chat/main-wrapper"]{
                background-image: url(https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1689758993836-%D7%94%D7%95%D7%A8%D7%93%D7%94.png)
            }
            
            
            [data-self="0"][component="chat/message"]{
                background-color: #fff;
                border-radius: 20px 20px 0px 20px;
                margin-left: 50px !important;
            }
             
            [data-self="1"][component="chat/message"]{
                background-color: #e7ffdb;
                border-radius: 20px 20px 20px 0px;
                margin-right: 50px !important;
            }
             
            .chat-message.mx-2.pe-2.clear{
                margin-bottom: 10px;
                padding: 15px 20px 0px 20px !important;
            }
            
            

            8abe0581-9c18-4fd5-9b42-e0ba8c87c8d4-image.png

            צדיק וטוב לו 0צ מנותק
            צדיק וטוב לו 0צ מנותק
            צדיק וטוב לו 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #20

            @LEVI-H יש מצב לעשות קישור ישיר להתקנה [כמו שיש בפוסט הראשון בשרשור]?
            כי התחברתי לסגנון הזה יותר, אבל אין לי מושג מה עושים בשביל להחליף.

            LEVI HL תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • צדיק וטוב לו 0צ צדיק וטוב לו 0

              @LEVI-H יש מצב לעשות קישור ישיר להתקנה [כמו שיש בפוסט הראשון בשרשור]?
              כי התחברתי לסגנון הזה יותר, אבל אין לי מושג מה עושים בשביל להחליף.

              LEVI HL מנותק
              LEVI HL מנותק
              LEVI H
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי LEVI H
              #21

              @צדיק-וטוב-לו-0 לסגנון של הווצאפ?

              HarwonaH תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • LEVI HL LEVI H

                @צדיק-וטוב-לו-0 לסגנון של הווצאפ?

                HarwonaH מנותק
                HarwonaH מנותק
                Harwona
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #22

                @LEVI-H בדיוק.

                חתימה טובה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • LEVI HL מנותק
                  LEVI HL מנותק
                  LEVI H
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #23

                  יצרתי - דקה משתף..

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • LEVI HL מנותק
                    LEVI HL מנותק
                    LEVI H
                    מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי LEVI H
                    #24

                    https://bit.ly/addstylemitm

                    זה העיצוב שדומה לווצאפ + אופצייה לתגובה בצאט

                    מים אחרוניםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • LEVI HL LEVI H

                      אגב, מי שמחפש סקריפט תגובה בצאט, כלומר שלוחצים על הודעה, וזה מגיב, אז הנה:

                      
                      
                      $(document).on('dblclick', '[component="chat/message/body"]', function () {
                          var topy = $(this).find('[dir="auto"]').text();
                          var inp = $('[component="chat/input"]');
                          inp.val('>' + topy + ' \n \n \n');
                      });
                      
                      צדיק תמיםצ מנותק
                      צדיק תמיםצ מנותק
                      צדיק תמים
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #25

                      @LEVI-H רעיון יפה אבל יש כמה חסרונות:

                      1. אי אפשר לצטט כמה הודעות, זה מחליף את הטקסט שבטקסטרה
                      2. הפוקוס נאבד
                      3. זה לא מצטט נכון הודעות עם כמה שורות ואחת ריקה באמצע

                      הצעה לשיפור

                      $(document).on('dblclick', '[component="chat/message/body"]', function () {
                          const massage = this.innerText;
                          const lines = massage.split('\n');
                          const [input] = $('[component="chat/input"]');
                          input.value += `>${lines.join('>')}\n\n`;
                          input.focus()
                      });
                      

                      רוצה לזכור קריאת שמע בזמן? לחץ כאן! || אתר שכולו מדריכים

                      LEVI HL תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • צדיק תמיםצ צדיק תמים

                        @LEVI-H רעיון יפה אבל יש כמה חסרונות:

                        1. אי אפשר לצטט כמה הודעות, זה מחליף את הטקסט שבטקסטרה
                        2. הפוקוס נאבד
                        3. זה לא מצטט נכון הודעות עם כמה שורות ואחת ריקה באמצע

                        הצעה לשיפור

                        $(document).on('dblclick', '[component="chat/message/body"]', function () {
                            const massage = this.innerText;
                            const lines = massage.split('\n');
                            const [input] = $('[component="chat/input"]');
                            input.value += `>${lines.join('>')}\n\n`;
                            input.focus()
                        });
                        
                        LEVI HL מנותק
                        LEVI HL מנותק
                        LEVI H
                        מדריכים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #26

                        @צדיק-תמים שיניתי! תודה!

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • LEVI HL LEVI H

                          https://bit.ly/addstylemitm

                          זה העיצוב שדומה לווצאפ + אופצייה לתגובה בצאט

                          מים אחרוניםמ מנותק
                          מים אחרוניםמ מנותק
                          מים אחרונים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #27

                          @LEVI-H כתב בשיתוף | קוד לעיצוב בידול ההודעות בצ'אט בפורום:

                          זה העיצוב שדומה לווצאפ + אופצייה לתגובה בצאט

                          חמוד לגמרי.
                          תודה.
                          יש לך אפשרות טיפה לשחק עם הבועות?
                          ולהפוך את הצבע לירוק? (לא בוער)

                          LEVI HL תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מים אחרוניםמ מים אחרונים

                            @LEVI-H כתב בשיתוף | קוד לעיצוב בידול ההודעות בצ'אט בפורום:

                            זה העיצוב שדומה לווצאפ + אופצייה לתגובה בצאט

                            חמוד לגמרי.
                            תודה.
                            יש לך אפשרות טיפה לשחק עם הבועות?
                            ולהפוך את הצבע לירוק? (לא בוער)

                            LEVI HL מנותק
                            LEVI HL מנותק
                            LEVI H
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #28

                            @מים-אחרונים זה עכשיו ירוק...

                            מים אחרוניםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • LEVI HL LEVI H

                              @מים-אחרונים זה עכשיו ירוק...

                              מים אחרוניםמ מנותק
                              מים אחרוניםמ מנותק
                              מים אחרונים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #29

                              @LEVI-H כתב בשיתוף | קוד לעיצוב בידול ההודעות בצ'אט בפורום:

                              @מים-אחרונים זה עכשיו ירוק...

                              הרקע?

                              LEVI HL תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מים אחרוניםמ מים אחרונים

                                @LEVI-H כתב בשיתוף | קוד לעיצוב בידול ההודעות בצ'אט בפורום:

                                @מים-אחרונים זה עכשיו ירוק...

                                הרקע?

                                LEVI HL מנותק
                                LEVI HL מנותק
                                LEVI H
                                מדריכים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #30

                                @מים-אחרונים כן, של ההודעה שאתה שלחת

                                מים אחרוניםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • LEVI HL LEVI H

                                  @מים-אחרונים כן, של ההודעה שאתה שלחת

                                  מים אחרוניםמ מנותק
                                  מים אחרוניםמ מנותק
                                  מים אחרונים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #31

                                  @LEVI-H כתב בשיתוף | קוד לעיצוב בידול ההודעות בצ'אט בפורום:

                                  @מים-אחרונים כן, של ההודעה שאתה שלחת

                                  תודה.
                                  אבל אני מתכווין לרקע.

                                  LEVI HL תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מים אחרוניםמ מים אחרונים

                                    @LEVI-H כתב בשיתוף | קוד לעיצוב בידול ההודעות בצ'אט בפורום:

                                    @מים-אחרונים כן, של ההודעה שאתה שלחת

                                    תודה.
                                    אבל אני מתכווין לרקע.

                                    LEVI HL מנותק
                                    LEVI HL מנותק
                                    LEVI H
                                    מדריכים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי LEVI H
                                    #32

                                    @מים-אחרונים הרקע זה תמונה מווצאפ, לאיזה דבר אתה רוצה לשנות?

                                    מים אחרוניםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • LEVI HL LEVI H

                                      @מים-אחרונים הרקע זה תמונה מווצאפ, לאיזה דבר אתה רוצה לשנות?

                                      מים אחרוניםמ מנותק
                                      מים אחרוניםמ מנותק
                                      מים אחרונים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #33

                                      @LEVI-H כתב בשיתוף | קוד לעיצוב בידול ההודעות בצ'אט בפורום:

                                      @מים-אחרונים הרקע זה תמונה מווצאפ, לאיזה דבר אתה רוצה לשנות?

                                      לרקע הקלאסי.

                                      LEVI HL תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מים אחרוניםמ מים אחרונים

                                        @LEVI-H כתב בשיתוף | קוד לעיצוב בידול ההודעות בצ'אט בפורום:

                                        @מים-אחרונים הרקע זה תמונה מווצאפ, לאיזה דבר אתה רוצה לשנות?

                                        לרקע הקלאסי.

                                        LEVI HL מנותק
                                        LEVI HL מנותק
                                        LEVI H
                                        מדריכים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #34

                                        @מים-אחרונים לבן?

                                        מים אחרוניםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • LEVI HL LEVI H

                                          @מים-אחרונים לבן?

                                          מים אחרוניםמ מנותק
                                          מים אחרוניםמ מנותק
                                          מים אחרונים
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #35

                                          @LEVI-H כתב בשיתוף | קוד לעיצוב בידול ההודעות בצ'אט בפורום:

                                          @מים-אחרונים לבן?

                                          סליחה, לא אחזתי את הצבעים.
                                          אבל בגודל וצורת הבועות אפשר לקחת משם.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר