שיתוף | קוד לעיצוב בידול ההודעות בצ'אט בפורום
-
@צדיק-וטוב-לו-0 לסגנון של הווצאפ?
-
אגב, מי שמחפש סקריפט תגובה בצאט, כלומר שלוחצים על הודעה, וזה מגיב, אז הנה:
$(document).on('dblclick', '[component="chat/message/body"]', function () { var topy = $(this).find('[dir="auto"]').text(); var inp = $('[component="chat/input"]'); inp.val('>' + topy + ' \n \n \n'); });@LEVI-H רעיון יפה אבל יש כמה חסרונות:
- אי אפשר לצטט כמה הודעות, זה מחליף את הטקסט שבטקסטרה
- הפוקוס נאבד
- זה לא מצטט נכון הודעות עם כמה שורות ואחת ריקה באמצע
הצעה לשיפור
$(document).on('dblclick', '[component="chat/message/body"]', function () { const massage = this.innerText; const lines = massage.split('\n'); const [input] = $('[component="chat/input"]'); input.value += `>${lines.join('>')}\n\n`; input.focus() }); -
@LEVI-H רעיון יפה אבל יש כמה חסרונות:
- אי אפשר לצטט כמה הודעות, זה מחליף את הטקסט שבטקסטרה
- הפוקוס נאבד
- זה לא מצטט נכון הודעות עם כמה שורות ואחת ריקה באמצע
הצעה לשיפור
$(document).on('dblclick', '[component="chat/message/body"]', function () { const massage = this.innerText; const lines = massage.split('\n'); const [input] = $('[component="chat/input"]'); input.value += `>${lines.join('>')}\n\n`; input.focus() }); -
https://bit.ly/addstylemitm
זה העיצוב שדומה לווצאפ + אופצייה לתגובה בצאט
@LEVI-H כתב בשיתוף | קוד לעיצוב בידול ההודעות בצ'אט בפורום:
זה העיצוב שדומה לווצאפ + אופצייה לתגובה בצאט
חמוד לגמרי.
תודה.
יש לך אפשרות טיפה לשחק עם הבועות?
ולהפוך את הצבע לירוק? (לא בוער) -
@LEVI-H כתב בשיתוף | קוד לעיצוב בידול ההודעות בצ'אט בפורום:
זה העיצוב שדומה לווצאפ + אופצייה לתגובה בצאט
חמוד לגמרי.
תודה.
יש לך אפשרות טיפה לשחק עם הבועות?
ולהפוך את הצבע לירוק? (לא בוער) -
@מים-אחרונים זה עכשיו ירוק...
-
-
@מים-אחרונים כן, של ההודעה שאתה שלחת
@LEVI-H כתב בשיתוף | קוד לעיצוב בידול ההודעות בצ'אט בפורום:
@מים-אחרונים כן, של ההודעה שאתה שלחת
תודה.
אבל אני מתכווין לרקע. -
@LEVI-H כתב בשיתוף | קוד לעיצוב בידול ההודעות בצ'אט בפורום:
@מים-אחרונים כן, של ההודעה שאתה שלחת
תודה.
אבל אני מתכווין לרקע. -
@מים-אחרונים הרקע זה תמונה מווצאפ, לאיזה דבר אתה רוצה לשנות?
@LEVI-H כתב בשיתוף | קוד לעיצוב בידול ההודעות בצ'אט בפורום:
@מים-אחרונים הרקע זה תמונה מווצאפ, לאיזה דבר אתה רוצה לשנות?
לרקע הקלאסי.
-
@LEVI-H כתב בשיתוף | קוד לעיצוב בידול ההודעות בצ'אט בפורום:
@מים-אחרונים הרקע זה תמונה מווצאפ, לאיזה דבר אתה רוצה לשנות?
לרקע הקלאסי.
-
@מים-אחרונים לבן?
@LEVI-H כתב בשיתוף | קוד לעיצוב בידול ההודעות בצ'אט בפורום:
@מים-אחרונים לבן?
סליחה, לא אחזתי את הצבעים.
אבל בגודל וצורת הבועות אפשר לקחת משם. -
@LEVI-H גם להרחיק את ההודעות טיפה לצדדים, לא יזיק.
-
התקנתי את התוסף שנשלח פה ועדיין זה לא השתנה אצלי יש מצב ששכחתי לעשות משו מסויים? כמו להגדיר וכו?
-
התקנתי את התוסף שנשלח פה ועדיין זה לא השתנה אצלי יש מצב ששכחתי לעשות משו מסויים? כמו להגדיר וכו?
@מיכאל-הראל ,ריעננת?
-
התקנתי את התוסף שנשלח פה ועדיין זה לא השתנה אצלי יש מצב ששכחתי לעשות משו מסויים? כמו להגדיר וכו?
@מיכאל-הראל כתב בשיתוף | קוד לעיצוב בידול ההודעות בצ'אט בפורום:
התקנתי את התוסף שנשלח פה ועדיין זה לא השתנה אצלי יש מצב ששכחתי לעשות משו מסויים? כמו להגדיר וכו?
תעבור על המדריך הזה
ותוודא שעשית כל מה שכתוב שם. -
@מיכאל-הראל כתב בשיתוף | קוד לעיצוב בידול ההודעות בצ'אט בפורום:
התקנתי את התוסף שנשלח פה ועדיין זה לא השתנה אצלי יש מצב ששכחתי לעשות משו מסויים? כמו להגדיר וכו?
תעבור על המדריך הזה
ותוודא שעשית כל מה שכתוב שם.@עדלאידע הגעתי כמעט עד הסוף אבל אם תוכל לראות מה חסר לי ואוסיף

-
@מיכאל-הראל ,ריעננת?
@מים-אחרונים איך מרעננים?!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות