דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אזור המערכת
  3. באגים/הצעות ייעול
  4. שיתוף | קוד לעיצוב בידול ההודעות בצ'אט בפורום

שיתוף | קוד לעיצוב בידול ההודעות בצ'אט בפורום

מתוזמן נעוץ נעול הועבר באגים/הצעות ייעול
60 פוסטים 14 כותבים 3.9k צפיות 16 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מים אחרוניםמ מנותק
    מים אחרוניםמ מנותק
    מים אחרונים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #8

    @ישראליק תוכל ליצור סקריפט כזה גם בעבור הצ'אט של ג'ימייל.
    שאין י מושג למה לא מעדכנים אותו?

    LEVI HL ישראליקי 2 תגובות תגובה אחרונה
    1
    • מים אחרוניםמ מים אחרונים

      @ישראליק תוכל ליצור סקריפט כזה גם בעבור הצ'אט של ג'ימייל.
      שאין י מושג למה לא מעדכנים אותו?

      LEVI HL מנותק
      LEVI HL מנותק
      LEVI H
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #9

      @מים-אחרונים מה הבעיה בצאט של גימייל? מה אתה בדיוק רוצה ליצור?

      מים אחרוניםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • LEVI HL LEVI H

        @מים-אחרונים מה הבעיה בצאט של גימייל? מה אתה בדיוק רוצה ליצור?

        מים אחרוניםמ מנותק
        מים אחרוניםמ מנותק
        מים אחרונים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #10

        @LEVI-H גם כן מה שיצרת פה.
        שיהיו צבעים שונים ובקיצור תסתכל בצ'אט תראה איך זה נראה...

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מים אחרוניםמ מנותק
          מים אחרוניםמ מנותק
          מים אחרונים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #11

          בכל אופן.
          פתאום הפסיק לעבוד.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • מים אחרוניםמ מים אחרונים

            @ישראליק תוכל ליצור סקריפט כזה גם בעבור הצ'אט של ג'ימייל.
            שאין י מושג למה לא מעדכנים אותו?

            ישראליקי מנותק
            ישראליקי מנותק
            ישראליק
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #12

            @מים-אחרונים כתב בשיתוף | קוד לעיצוב בידול ההודעות בצ'אט בפורום:

            @ישראליק תוכל ליצור סקריפט כזה גם בעבור הצ'אט של ג'ימייל.

            רעיון!
            נראה.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • LEVI HL LEVI H

              אני לא מבין, למה צריך להוסיף סלקטור מיוחד?
              יש את זה data-self="1"

              ישראליקי מנותק
              ישראליקי מנותק
              ישראליק
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #13

              @LEVI-H כתב בשיתוף | קוד לעיצוב בידול ההודעות בצ'אט בפורום:

              יש את זה data-self="1"

              איפה מצאת אותו?...
              אולי תמצא קלאס ייחודי שתופס גם את שם הניק ולא רק את ההודעה עצמה, שזה מה שנצרך כאן.

              LEVI HL תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ישראליקי ישראליק

                @LEVI-H כתב בשיתוף | קוד לעיצוב בידול ההודעות בצ'אט בפורום:

                יש את זה data-self="1"

                איפה מצאת אותו?...
                אולי תמצא קלאס ייחודי שתופס גם את שם הניק ולא רק את ההודעה עצמה, שזה מה שנצרך כאן.

                LEVI HL מנותק
                LEVI HL מנותק
                LEVI H
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי LEVI H
                #14

                @ישראליק כתב בשיתוף | קוד לעיצוב בידול ההודעות בצ'אט בפורום:

                עצמה

                מה הבעיה, אני לא מבין? [data-self="0"] הוא סלקטור שתופס גם את שם הניק. אם אתה רוצה - לא לתפוס את שם הניק אז אתה צריך להוסיף סלקטור 'בן' [data-self="0"] .message-body-wrapper [component="chat/message/body"]. ואז, הוא תופס רק את ההודעה.

                בפשטות,

                 
                 
                [data-self="0"]{
                    background-color: #9ff4b5;
                    border-radius: 20px 20px 0px 20px;
                    margin-left: 50px !important;
                }
                 
                [data-self="1"]{
                    background-color: #6dcaff;
                    border-radius: 20px 20px 20px 0px;
                    margin-right: 50px !important;
                    margin: 15px;
                }
                 
                .chat-message.mx-2.pe-2.clear{
                    margin-bottom: 10px;
                    padding: 15px 20px 0px 20px !important;
                    max-width: 600px;
                }
                
                
                

                וזהו!

                תוצאה:
                d86b25cc-5c21-41c9-a6e4-1865c7c05c6b-image.png

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • LEVI HL מנותק
                  LEVI HL מנותק
                  LEVI H
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי LEVI H
                  #15
                  [class="modal-content ui-resizable"],[component="chat/main-wrapper"]{
                      background-image: url(https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1689758993836-%D7%94%D7%95%D7%A8%D7%93%D7%94.png)
                  }
                  
                  
                  [data-self="0"][component="chat/message"]{
                      background-color: #fff;
                      border-radius: 20px 20px 0px 20px;
                      margin-left: 50px !important;
                  }
                   
                  [data-self="1"][component="chat/message"]{
                      background-color: #e7ffdb;
                      border-radius: 20px 20px 20px 0px;
                      margin-right: 50px !important;
                  }
                   
                  .chat-message.mx-2.pe-2.clear{
                      margin-bottom: 10px;
                      padding: 15px 20px 0px 20px !important;
                  }
                  
                  

                  8abe0581-9c18-4fd5-9b42-e0ba8c87c8d4-image.png

                  צדיק וטוב לו 0צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • LEVI HL מנותק
                    LEVI HL מנותק
                    LEVI H
                    מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #16

                    אגב, מי שמחפש סקריפט תגובה בצאט, כלומר שלוחצים על הודעה, וזה מגיב, אז הנה:

                    
                    
                    $(document).on('dblclick', '[component="chat/message/body"]', function () {
                        var topy = $(this).find('[dir="auto"]').text();
                        var inp = $('[component="chat/input"]');
                        inp.val('>' + topy + ' \n \n \n');
                    });
                    
                    שמואל ש.ש מים אחרוניםמ צדיק תמיםצ 3 תגובות תגובה אחרונה
                    1
                    • LEVI HL LEVI H

                      אגב, מי שמחפש סקריפט תגובה בצאט, כלומר שלוחצים על הודעה, וזה מגיב, אז הנה:

                      
                      
                      $(document).on('dblclick', '[component="chat/message/body"]', function () {
                          var topy = $(this).find('[dir="auto"]').text();
                          var inp = $('[component="chat/input"]');
                          inp.val('>' + topy + ' \n \n \n');
                      });
                      
                      שמואל ש.ש מנותק
                      שמואל ש.ש מנותק
                      שמואל ש.
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #17

                      @LEVI-H לא הבנתי מה זה עושה?

                      הקמת מערכות טלפוניות בימות המשיח! 19smuel@gmail.com
                      כל לקוחותי מרוצים ויהיו מרוצים בעז"ה!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • צורצ מנותק
                        צורצ מנותק
                        צור
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #18

                        @אלישי אולי תכניס את הקוד עבור כולנו?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • LEVI HL LEVI H

                          אגב, מי שמחפש סקריפט תגובה בצאט, כלומר שלוחצים על הודעה, וזה מגיב, אז הנה:

                          
                          
                          $(document).on('dblclick', '[component="chat/message/body"]', function () {
                              var topy = $(this).find('[dir="auto"]').text();
                              var inp = $('[component="chat/input"]');
                              inp.val('>' + topy + ' \n \n \n');
                          });
                          
                          מים אחרוניםמ מנותק
                          מים אחרוניםמ מנותק
                          מים אחרונים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #19

                          @LEVI-H כתב בשיתוף | קוד לעיצוב בידול ההודעות בצ'אט בפורום:

                          אגב, מי שמחפש סקריפט תגובה בצאט, כלומר שלוחצים על הודעה, וזה מגיב, אז הנה:

                          
                          
                          $(document).on('dblclick', '[component="chat/message/body"]', function () {
                              var topy = $(this).find('[dir="auto"]').text();
                              var inp = $('[component="chat/input"]');
                              inp.val('>' + topy + ' \n \n \n');
                          });
                          

                          איפה מכניסים את זה?

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • LEVI HL LEVI H
                            [class="modal-content ui-resizable"],[component="chat/main-wrapper"]{
                                background-image: url(https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1689758993836-%D7%94%D7%95%D7%A8%D7%93%D7%94.png)
                            }
                            
                            
                            [data-self="0"][component="chat/message"]{
                                background-color: #fff;
                                border-radius: 20px 20px 0px 20px;
                                margin-left: 50px !important;
                            }
                             
                            [data-self="1"][component="chat/message"]{
                                background-color: #e7ffdb;
                                border-radius: 20px 20px 20px 0px;
                                margin-right: 50px !important;
                            }
                             
                            .chat-message.mx-2.pe-2.clear{
                                margin-bottom: 10px;
                                padding: 15px 20px 0px 20px !important;
                            }
                            
                            

                            8abe0581-9c18-4fd5-9b42-e0ba8c87c8d4-image.png

                            צדיק וטוב לו 0צ מנותק
                            צדיק וטוב לו 0צ מנותק
                            צדיק וטוב לו 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #20

                            @LEVI-H יש מצב לעשות קישור ישיר להתקנה [כמו שיש בפוסט הראשון בשרשור]?
                            כי התחברתי לסגנון הזה יותר, אבל אין לי מושג מה עושים בשביל להחליף.

                            LEVI HL תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • צדיק וטוב לו 0צ צדיק וטוב לו 0

                              @LEVI-H יש מצב לעשות קישור ישיר להתקנה [כמו שיש בפוסט הראשון בשרשור]?
                              כי התחברתי לסגנון הזה יותר, אבל אין לי מושג מה עושים בשביל להחליף.

                              LEVI HL מנותק
                              LEVI HL מנותק
                              LEVI H
                              מדריכים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי LEVI H
                              #21

                              @צדיק-וטוב-לו-0 לסגנון של הווצאפ?

                              HarwonaH תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • LEVI HL LEVI H

                                @צדיק-וטוב-לו-0 לסגנון של הווצאפ?

                                HarwonaH מנותק
                                HarwonaH מנותק
                                Harwona
                                מדריכים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #22

                                @LEVI-H בדיוק.

                                חתימה טובה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • LEVI HL מנותק
                                  LEVI HL מנותק
                                  LEVI H
                                  מדריכים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #23

                                  יצרתי - דקה משתף..

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • LEVI HL מנותק
                                    LEVI HL מנותק
                                    LEVI H
                                    מדריכים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי LEVI H
                                    #24

                                    https://bit.ly/addstylemitm

                                    זה העיצוב שדומה לווצאפ + אופצייה לתגובה בצאט

                                    מים אחרוניםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    6
                                    • LEVI HL LEVI H

                                      אגב, מי שמחפש סקריפט תגובה בצאט, כלומר שלוחצים על הודעה, וזה מגיב, אז הנה:

                                      
                                      
                                      $(document).on('dblclick', '[component="chat/message/body"]', function () {
                                          var topy = $(this).find('[dir="auto"]').text();
                                          var inp = $('[component="chat/input"]');
                                          inp.val('>' + topy + ' \n \n \n');
                                      });
                                      
                                      צדיק תמיםצ מנותק
                                      צדיק תמיםצ מנותק
                                      צדיק תמים
                                      מדריכים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #25

                                      @LEVI-H רעיון יפה אבל יש כמה חסרונות:

                                      1. אי אפשר לצטט כמה הודעות, זה מחליף את הטקסט שבטקסטרה
                                      2. הפוקוס נאבד
                                      3. זה לא מצטט נכון הודעות עם כמה שורות ואחת ריקה באמצע

                                      הצעה לשיפור

                                      $(document).on('dblclick', '[component="chat/message/body"]', function () {
                                          const massage = this.innerText;
                                          const lines = massage.split('\n');
                                          const [input] = $('[component="chat/input"]');
                                          input.value += `>${lines.join('>')}\n\n`;
                                          input.focus()
                                      });
                                      

                                      רוצה לזכור קריאת שמע בזמן? לחץ כאן! || אתר שכולו מדריכים

                                      LEVI HL תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • צדיק תמיםצ צדיק תמים

                                        @LEVI-H רעיון יפה אבל יש כמה חסרונות:

                                        1. אי אפשר לצטט כמה הודעות, זה מחליף את הטקסט שבטקסטרה
                                        2. הפוקוס נאבד
                                        3. זה לא מצטט נכון הודעות עם כמה שורות ואחת ריקה באמצע

                                        הצעה לשיפור

                                        $(document).on('dblclick', '[component="chat/message/body"]', function () {
                                            const massage = this.innerText;
                                            const lines = massage.split('\n');
                                            const [input] = $('[component="chat/input"]');
                                            input.value += `>${lines.join('>')}\n\n`;
                                            input.focus()
                                        });
                                        
                                        LEVI HL מנותק
                                        LEVI HL מנותק
                                        LEVI H
                                        מדריכים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #26

                                        @צדיק-תמים שיניתי! תודה!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • LEVI HL LEVI H

                                          https://bit.ly/addstylemitm

                                          זה העיצוב שדומה לווצאפ + אופצייה לתגובה בצאט

                                          מים אחרוניםמ מנותק
                                          מים אחרוניםמ מנותק
                                          מים אחרונים
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #27

                                          @LEVI-H כתב בשיתוף | קוד לעיצוב בידול ההודעות בצ'אט בפורום:

                                          זה העיצוב שדומה לווצאפ + אופצייה לתגובה בצאט

                                          חמוד לגמרי.
                                          תודה.
                                          יש לך אפשרות טיפה לשחק עם הבועות?
                                          ולהפוך את הצבע לירוק? (לא בוער)

                                          LEVI HL תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר