שיתוף | קוד לעיצוב בידול ההודעות בצ'אט בפורום
-
@מים-אחרונים מה הבעיה בצאט של גימייל? מה אתה בדיוק רוצה ליצור?
@LEVI-H גם כן מה שיצרת פה.
שיהיו צבעים שונים ובקיצור תסתכל בצ'אט תראה איך זה נראה... -
בכל אופן.
פתאום הפסיק לעבוד. -
@ישראליק תוכל ליצור סקריפט כזה גם בעבור הצ'אט של ג'ימייל.
שאין י מושג למה לא מעדכנים אותו?@מים-אחרונים כתב בשיתוף | קוד לעיצוב בידול ההודעות בצ'אט בפורום:
@ישראליק תוכל ליצור סקריפט כזה גם בעבור הצ'אט של ג'ימייל.
רעיון!
נראה. -
@LEVI-H כתב בשיתוף | קוד לעיצוב בידול ההודעות בצ'אט בפורום:
יש את זה data-self="1"
איפה מצאת אותו?...
אולי תמצא קלאס ייחודי שתופס גם את שם הניק ולא רק את ההודעה עצמה, שזה מה שנצרך כאן.@ישראליק כתב בשיתוף | קוד לעיצוב בידול ההודעות בצ'אט בפורום:
עצמה
מה הבעיה, אני לא מבין?
[data-self="0"]הוא סלקטור שתופס גם את שם הניק. אם אתה רוצה - לא לתפוס את שם הניק אז אתה צריך להוסיף סלקטור 'בן'[data-self="0"] .message-body-wrapper [component="chat/message/body"].ואז, הוא תופס רק את ההודעה.בפשטות,
[data-self="0"]{ background-color: #9ff4b5; border-radius: 20px 20px 0px 20px; margin-left: 50px !important; } [data-self="1"]{ background-color: #6dcaff; border-radius: 20px 20px 20px 0px; margin-right: 50px !important; margin: 15px; } .chat-message.mx-2.pe-2.clear{ margin-bottom: 10px; padding: 15px 20px 0px 20px !important; max-width: 600px; }וזהו!
תוצאה:

-
[class="modal-content ui-resizable"],[component="chat/main-wrapper"]{ background-image: url(https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1689758993836-%D7%94%D7%95%D7%A8%D7%93%D7%94.png) } [data-self="0"][component="chat/message"]{ background-color: #fff; border-radius: 20px 20px 0px 20px; margin-left: 50px !important; } [data-self="1"][component="chat/message"]{ background-color: #e7ffdb; border-radius: 20px 20px 20px 0px; margin-right: 50px !important; } .chat-message.mx-2.pe-2.clear{ margin-bottom: 10px; padding: 15px 20px 0px 20px !important; }
-
אגב, מי שמחפש סקריפט תגובה בצאט, כלומר שלוחצים על הודעה, וזה מגיב, אז הנה:
$(document).on('dblclick', '[component="chat/message/body"]', function () { var topy = $(this).find('[dir="auto"]').text(); var inp = $('[component="chat/input"]'); inp.val('>' + topy + ' \n \n \n'); }); -
אגב, מי שמחפש סקריפט תגובה בצאט, כלומר שלוחצים על הודעה, וזה מגיב, אז הנה:
$(document).on('dblclick', '[component="chat/message/body"]', function () { var topy = $(this).find('[dir="auto"]').text(); var inp = $('[component="chat/input"]'); inp.val('>' + topy + ' \n \n \n'); }); -
אגב, מי שמחפש סקריפט תגובה בצאט, כלומר שלוחצים על הודעה, וזה מגיב, אז הנה:
$(document).on('dblclick', '[component="chat/message/body"]', function () { var topy = $(this).find('[dir="auto"]').text(); var inp = $('[component="chat/input"]'); inp.val('>' + topy + ' \n \n \n'); });@LEVI-H כתב בשיתוף | קוד לעיצוב בידול ההודעות בצ'אט בפורום:
אגב, מי שמחפש סקריפט תגובה בצאט, כלומר שלוחצים על הודעה, וזה מגיב, אז הנה:
$(document).on('dblclick', '[component="chat/message/body"]', function () { var topy = $(this).find('[dir="auto"]').text(); var inp = $('[component="chat/input"]'); inp.val('>' + topy + ' \n \n \n'); });איפה מכניסים את זה?
-
[class="modal-content ui-resizable"],[component="chat/main-wrapper"]{ background-image: url(https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1689758993836-%D7%94%D7%95%D7%A8%D7%93%D7%94.png) } [data-self="0"][component="chat/message"]{ background-color: #fff; border-radius: 20px 20px 0px 20px; margin-left: 50px !important; } [data-self="1"][component="chat/message"]{ background-color: #e7ffdb; border-radius: 20px 20px 20px 0px; margin-right: 50px !important; } .chat-message.mx-2.pe-2.clear{ margin-bottom: 10px; padding: 15px 20px 0px 20px !important; }
@LEVI-H יש מצב לעשות קישור ישיר להתקנה [כמו שיש בפוסט הראשון בשרשור]?
כי התחברתי לסגנון הזה יותר, אבל אין לי מושג מה עושים בשביל להחליף. -
@LEVI-H יש מצב לעשות קישור ישיר להתקנה [כמו שיש בפוסט הראשון בשרשור]?
כי התחברתי לסגנון הזה יותר, אבל אין לי מושג מה עושים בשביל להחליף. -
@צדיק-וטוב-לו-0 לסגנון של הווצאפ?
-
אגב, מי שמחפש סקריפט תגובה בצאט, כלומר שלוחצים על הודעה, וזה מגיב, אז הנה:
$(document).on('dblclick', '[component="chat/message/body"]', function () { var topy = $(this).find('[dir="auto"]').text(); var inp = $('[component="chat/input"]'); inp.val('>' + topy + ' \n \n \n'); });@LEVI-H רעיון יפה אבל יש כמה חסרונות:
- אי אפשר לצטט כמה הודעות, זה מחליף את הטקסט שבטקסטרה
- הפוקוס נאבד
- זה לא מצטט נכון הודעות עם כמה שורות ואחת ריקה באמצע
הצעה לשיפור
$(document).on('dblclick', '[component="chat/message/body"]', function () { const massage = this.innerText; const lines = massage.split('\n'); const [input] = $('[component="chat/input"]'); input.value += `>${lines.join('>')}\n\n`; input.focus() }); -
@LEVI-H רעיון יפה אבל יש כמה חסרונות:
- אי אפשר לצטט כמה הודעות, זה מחליף את הטקסט שבטקסטרה
- הפוקוס נאבד
- זה לא מצטט נכון הודעות עם כמה שורות ואחת ריקה באמצע
הצעה לשיפור
$(document).on('dblclick', '[component="chat/message/body"]', function () { const massage = this.innerText; const lines = massage.split('\n'); const [input] = $('[component="chat/input"]'); input.value += `>${lines.join('>')}\n\n`; input.focus() }); -
https://bit.ly/addstylemitm
זה העיצוב שדומה לווצאפ + אופצייה לתגובה בצאט
@LEVI-H כתב בשיתוף | קוד לעיצוב בידול ההודעות בצ'אט בפורום:
זה העיצוב שדומה לווצאפ + אופצייה לתגובה בצאט
חמוד לגמרי.
תודה.
יש לך אפשרות טיפה לשחק עם הבועות?
ולהפוך את הצבע לירוק? (לא בוער) -
@LEVI-H כתב בשיתוף | קוד לעיצוב בידול ההודעות בצ'אט בפורום:
זה העיצוב שדומה לווצאפ + אופצייה לתגובה בצאט
חמוד לגמרי.
תודה.
יש לך אפשרות טיפה לשחק עם הבועות?
ולהפוך את הצבע לירוק? (לא בוער) -
@מים-אחרונים זה עכשיו ירוק...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות