דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. קטגוריות בהרצה
  3. תכנות
  4. בינה מלאכותית - AI
  5. עזרה הדדית - בינה מלאכותית
  6. שיתוף | ChatGPT - הצ'אטבוט החדש של OpenAI ; לכתיבת תסריטים

שיתוף | ChatGPT - הצ'אטבוט החדש של OpenAI ; לכתיבת תסריטים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - בינה מלאכותית
431 פוסטים 66 כותבים 37.3k צפיות 51 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • 1 106

    @צדיק-0 אתמול בלילה נרשמת?

    צדיק 0צ מנותק
    צדיק 0צ מנותק
    צדיק 0
    מדריכים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #386

    @106 כתב בשיתוף | ChatGPT - הצ'אטבוט החדש של OpenAI ; לכתיבת תסריטים:

    @צדיק-0 אתמול בלילה נרשמת?

    חיובי

    1 תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • צדיק 0צ צדיק 0

      @106 כתב בשיתוף | ChatGPT - הצ'אטבוט החדש של OpenAI ; לכתיבת תסריטים:

      @צדיק-0 אתמול בלילה נרשמת?

      חיובי

      1 מנותק
      1 מנותק
      106
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #387

      @צדיק-0 בנטפרי?

      צדיק 0צ 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • 1 106

        @צדיק-0 בנטפרי?

        צדיק 0צ מנותק
        צדיק 0צ מנותק
        צדיק 0
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #388

        @106 כתב בשיתוף | ChatGPT - הצ'אטבוט החדש של OpenAI ; לכתיבת תסריטים:

        @צדיק-0 בנטפרי?

        חיובי

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • 1 106

          @צדיק-0 בנטפרי?

          צדיק 0צ מנותק
          צדיק 0צ מנותק
          צדיק 0
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #389

          @106 תנסה כתובת מייל אחרת

          1 תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • P ppp

            @שלום-עולם
            למי שחשב שבינג הוא gt4
            Screenshot_20230413-112632.jpeg

            G מנותק
            G מנותק
            GIGA
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי GIGA
            #390

            @ppp וכמר אמרו רבותינו - סקייפ אינה ראיה.
            e0df9e6a-0c24-4374-9acc-65902caa6a4b-image.png

            צדיק 0צ P 2 תגובות תגובה אחרונה
            5
            • G GIGA

              @ppp וכמר אמרו רבותינו - סקייפ אינה ראיה.
              e0df9e6a-0c24-4374-9acc-65902caa6a4b-image.png

              צדיק 0צ מנותק
              צדיק 0צ מנותק
              צדיק 0
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #391

              @GIGA מה לעשות? מנוטפרים אנחנו.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • G GIGA

                @ppp וכמר אמרו רבותינו - סקייפ אינה ראיה.
                e0df9e6a-0c24-4374-9acc-65902caa6a4b-image.png

                P מנותק
                P מנותק
                ppp
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #392

                @GIGA לא הבנתי מאיפה זה מסקייפ או מגיטי?

                G תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • P ppp

                  @GIGA לא הבנתי מאיפה זה מסקייפ או מגיטי?

                  G מנותק
                  G מנותק
                  GIGA
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #393

                  @ppp זה מהדפדפן בינג

                  P M 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • צדיק 0צ צדיק 0

                    @106 תנסה כתובת מייל אחרת

                    1 מנותק
                    1 מנותק
                    106
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #394

                    @צדיק-0 כתב בשיתוף | ChatGPT - הצ'אטבוט החדש של OpenAI ; לכתיבת תסריטים:

                    @106 תנסה כתובת מייל אחרת

                    הצלחתי, תודה.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • 1 106

                      מישהו הצליח להרשם לאחרונה לChatGPT?
                      אני בנטפרי ומקבל שגיאה זו

                      3e93a47a-8ddc-4c20-ac79-f1bd93d2313f-תמונה.png

                      צדיק 0צ מנותק
                      צדיק 0צ מנותק
                      צדיק 0
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי צדיק 0
                      #395

                      @106 להבא תסתכל מה כתוב בשגיאה (אם אתה לא מבין תעשה תרגום גוגל בדיוק השבוע מישהו פרסם שאפשר לתרגם תמונות😏 )
                      כתוב שם די מפורש שזה בעייה בכתובת המייל.
                      לייתר דיוק כתוב שם שספק המייל שלך אינו נתמך (אני משאר שזה לא gmail(
                      @106 כתב בשיתוף | ChatGPT - הצ'אטבוט החדש של OpenAI ; לכתיבת תסריטים:

                      3e93a47a-8ddc-4c20-ac79-f1bd93d2313f-תמונה.png

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • G GIGA

                        @ppp זה מהדפדפן בינג

                        P מנותק
                        P מנותק
                        ppp
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #396

                        @GIGA קטע
                        Screenshot_20230413-123013.jpeg

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • G GIGA

                          @ppp זה מהדפדפן בינג

                          M מנותק
                          M מנותק
                          mfmf
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #397

                          @GIGA כתב בשיתוף | ChatGPT - הצ'אטבוט החדש של OpenAI ; לכתיבת תסריטים:

                          @ppp זה מהדפדפן בינג

                          למה אצלי זה לא נראה כך? כך זה באנדרואיד?

                          G תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • M mfmf

                            @GIGA כתב בשיתוף | ChatGPT - הצ'אטבוט החדש של OpenAI ; לכתיבת תסריטים:

                            @ppp זה מהדפדפן בינג

                            למה אצלי זה לא נראה כך? כך זה באנדרואיד?

                            G מנותק
                            G מנותק
                            GIGA
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי GIGA
                            #398

                            @mfmf לא, אם תפתח את דפדפן בינג יש שם אפשרות לצ'אט
                            אמנם כפי שהובא לעיל מס' פעמים, זה לא עובד בנטפרי. ועיין פה עוד בזה

                            ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • G GIGA

                              @mfmf לא, אם תפתח את דפדפן בינג יש שם אפשרות לצ'אט
                              אמנם כפי שהובא לעיל מס' פעמים, זה לא עובד בנטפרי. ועיין פה עוד בזה

                              ש מנותק
                              ש מנותק
                              שלום עולם
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #399

                              זה לא באמת בסגנון חז"ל, אבל הוא משתדל להתאים ניסוח תורני.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • יוסי הגאוןי מנותק
                                יוסי הגאוןי מנותק
                                יוסי הגאון
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #400

                                צ'אט במצב לא מקוון - Alpaca (ככה הבנתי)
                                https://www.howtogeek.com/881317/how-to-run-a-chatgpt-like-ai-on-your-own-pc/

                                --
                                צ'אט באקסל
                                https://www.howtogeek.com/885711/microsoft-excel-now-has-a-chatgpt-function/

                                שיתוף הוא אכפתיות!

                                P תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • יוסי הגאוןי יוסי הגאון

                                  צ'אט במצב לא מקוון - Alpaca (ככה הבנתי)
                                  https://www.howtogeek.com/881317/how-to-run-a-chatgpt-like-ai-on-your-own-pc/

                                  --
                                  צ'אט באקסל
                                  https://www.howtogeek.com/885711/microsoft-excel-now-has-a-chatgpt-function/

                                  P מנותק
                                  P מנותק
                                  ppp
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #401

                                  @יוסי-הגאון כתב בשיתוף | ChatGPT - הצ'אטבוט החדש של OpenAI ; לכתיבת תסריטים:

                                  צ'אט במצב לא מקוון - Alpaca (ככה הבנתי)

                                  ניסית את זה?
                                  30 גיגה ראם

                                  ב NH.LOCALN 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  1
                                  • P ppp

                                    @יוסי-הגאון כתב בשיתוף | ChatGPT - הצ'אטבוט החדש של OpenAI ; לכתיבת תסריטים:

                                    צ'אט במצב לא מקוון - Alpaca (ככה הבנתי)

                                    ניסית את זה?
                                    30 גיגה ראם

                                    ב מנותק
                                    ב מנותק
                                    בוגאטי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #402

                                    @ppp התכוונת ל 8GB RAM ו 30GB זיכרון...
                                    הצ'אטבוט הזה מפותח ע"י אוניברסיטת ברקלי ויש להם גרסה אחרת טובה יותר ממנו המכונה Vicuna.
                                    אגב, המפתחים השוו בין Vicuna ל Bard ו GPT4 והוא נתן תוצאות טובות:
                                    f59b95d1-af35-4a38-a898-79ae2501b2a0-image.png
                                    מידע נוסף על שני הצ'אטבוטים ועוד כמה נוספים : https://vicuna.lmsys.org/

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • P ppp

                                      @יוסי-הגאון כתב בשיתוף | ChatGPT - הצ'אטבוט החדש של OpenAI ; לכתיבת תסריטים:

                                      צ'אט במצב לא מקוון - Alpaca (ככה הבנתי)

                                      ניסית את זה?
                                      30 גיגה ראם

                                      NH.LOCALN מנותק
                                      NH.LOCALN מנותק
                                      NH.LOCAL
                                      מדריכים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #403

                                      @ppp כתב בשיתוף | ChatGPT - הצ'אטבוט החדש של OpenAI ; לכתיבת תסריטים:

                                      @יוסי-הגאון כתב בשיתוף | ChatGPT - הצ'אטבוט החדש של OpenAI ; לכתיבת תסריטים:

                                      צ'אט במצב לא מקוון - Alpaca (ככה הבנתי)

                                      ניסית את זה?
                                      30 גיגה ראם

                                      ניסיתי את מודל ויקונה. יש לציין שההתקנה והשימוש ממש פשוטים. אך אני עם מחשב I3, והקצב של הבוט היה בערך 5 מילים בדקה, ואפילו פחות. מלבד העובדה שהוא צרך משאבים מטורפים מהמעבד

                                      אתר הפרוייקטים שלי!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • א מנותק
                                        א מנותק
                                        איש נחמד
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי איש נחמד
                                        #404

                                        כמה עמודים יש בתלמוד הבבלי? לצ'אט GPT פתרונים
                                        623306fb-3d43-4a10-adbb-6e9b6dd5ddf2-image.png

                                        פ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        3
                                        • א מנותק
                                          א מנותק
                                          איש נחמד
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #405

                                          גוגל השיקו את המתחרה שלהם:
                                          http://bard.google.com/
                                          צריך להירשם לרשימת ההמתנה ובד"כ תוך דקות בודדות מקבלים גישה

                                          ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר