שיתוף | ChatGPT - הצ'אטבוט החדש של OpenAI ; לכתיבת תסריטים
-
@106 כתב בשיתוף | ChatGPT - הצ'אטבוט החדש של OpenAI ; לכתיבת תסריטים:
@צדיק-0 אתמול בלילה נרשמת?
חיובי
-
@שלום-עולם
למי שחשב שבינג הוא gt4

-
@106 להבא תסתכל מה כתוב בשגיאה (אם אתה לא מבין תעשה תרגום גוגל בדיוק השבוע מישהו פרסם שאפשר לתרגם תמונות
)
כתוב שם די מפורש שזה בעייה בכתובת המייל.
לייתר דיוק כתוב שם שספק המייל שלך אינו נתמך (אני משאר שזה לא gmail(
@106 כתב בשיתוף | ChatGPT - הצ'אטבוט החדש של OpenAI ; לכתיבת תסריטים:
-
@GIGA כתב בשיתוף | ChatGPT - הצ'אטבוט החדש של OpenAI ; לכתיבת תסריטים:
@ppp זה מהדפדפן בינג
למה אצלי זה לא נראה כך? כך זה באנדרואיד?
-
-
צ'אט במצב לא מקוון - Alpaca (ככה הבנתי)
https://www.howtogeek.com/881317/how-to-run-a-chatgpt-like-ai-on-your-own-pc/--
צ'אט באקסל
https://www.howtogeek.com/885711/microsoft-excel-now-has-a-chatgpt-function/ -
צ'אט במצב לא מקוון - Alpaca (ככה הבנתי)
https://www.howtogeek.com/881317/how-to-run-a-chatgpt-like-ai-on-your-own-pc/--
צ'אט באקסל
https://www.howtogeek.com/885711/microsoft-excel-now-has-a-chatgpt-function/@יוסי-הגאון כתב בשיתוף | ChatGPT - הצ'אטבוט החדש של OpenAI ; לכתיבת תסריטים:
צ'אט במצב לא מקוון - Alpaca (ככה הבנתי)
ניסית את זה?
30 גיגה ראם -
@יוסי-הגאון כתב בשיתוף | ChatGPT - הצ'אטבוט החדש של OpenAI ; לכתיבת תסריטים:
צ'אט במצב לא מקוון - Alpaca (ככה הבנתי)
ניסית את זה?
30 גיגה ראם@ppp התכוונת ל 8GB RAM ו 30GB זיכרון...
הצ'אטבוט הזה מפותח ע"י אוניברסיטת ברקלי ויש להם גרסה אחרת טובה יותר ממנו המכונה Vicuna.
אגב, המפתחים השוו בין Vicuna ל Bard ו GPT4 והוא נתן תוצאות טובות:

מידע נוסף על שני הצ'אטבוטים ועוד כמה נוספים : https://vicuna.lmsys.org/
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

