דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. שיאומי
  4. שיאומי +Qin1s
  5. עזרה הדדית - שיאומי +Qin1s
  6. בקשה | יש אפשרות לעשות את הגירסא של הטלפון שלי שנוכל להתקין?

בקשה | יש אפשרות לעשות את הגירסא של הטלפון שלי שנוכל להתקין?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - שיאומי +Qin1s
47 פוסטים 7 כותבים 1.5k צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • S Sitbon

    @יושב-אהלים
    ועוד שאלה... א"א להעביר דרך מייל דבר כזה? או שתעשה לי דרך team view?

    י מנותק
    י מנותק
    יושב אהלים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #25

    @sitbon אמר בבקשה | יש אפשרות לעשות את הגירסא של הטלפון שלי שנוכל להתקין?:

    @יושב-אהלים
    ועוד שאלה... א"א להעביר דרך מייל דבר כזה? או שתעשה לי דרך team view?

    אפשר, אבל מטעמים אידאולוגים הגרסא לא מופצת..

    S תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • י יושב אהלים

      @sitbon אמר בבקשה | יש אפשרות לעשות את הגירסא של הטלפון שלי שנוכל להתקין?:

      @יושב-אהלים
      ועוד שאלה... א"א להעביר דרך מייל דבר כזה? או שתעשה לי דרך team view?

      אפשר, אבל מטעמים אידאולוגים הגרסא לא מופצת..

      S מנותק
      S מנותק
      Sitbon
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #26

      @יושב-אהלים לא הבנתי אבל משהו
      אפשר לעשות זאת דרך team viewer?

      י תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • S Sitbon

        @יושב-אהלים לא הבנתי אבל משהו
        אפשר לעשות זאת דרך team viewer?

        י מנותק
        י מנותק
        יושב אהלים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #27

        @sitbon אמר בבקשה | יש אפשרות לעשות את הגירסא של הטלפון שלי שנוכל להתקין?:

        אפשר לעשות זאת דרך team viewer?

        אולי, אין לי מושג.

        S תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • י יושב אהלים

          @sitbon אמר בבקשה | יש אפשרות לעשות את הגירסא של הטלפון שלי שנוכל להתקין?:

          אפשר לעשות זאת דרך team viewer?

          אולי, אין לי מושג.

          S מנותק
          S מנותק
          Sitbon
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #28

          @יושב-אהלים
          צריבה מרחוק זה נקרא... אפשר לנסות אם אפשרי

          י תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • S Sitbon

            @יושב-אהלים
            צריבה מרחוק זה נקרא... אפשר לנסות אם אפשרי

            י מנותק
            י מנותק
            יושב אהלים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #29

            @sitbon אמר בבקשה | יש אפשרות לעשות את הגירסא של הטלפון שלי שנוכל להתקין?:

            @יושב-אהלים
            צריבה מרחוק זה נקרא... אפשר לנסות אם אפשרי

            אתה יודע לעשות את זה?

            S תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • י יושב אהלים

              @sitbon אמר בבקשה | יש אפשרות לעשות את הגירסא של הטלפון שלי שנוכל להתקין?:

              @יושב-אהלים
              צריבה מרחוק זה נקרא... אפשר לנסות אם אפשרי

              אתה יודע לעשות את זה?

              S מנותק
              S מנותק
              Sitbon
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #30

              @יושב-אהלים אני מתכוון שאתה משתלט לי על המחשב ועושה לי את זה.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • י יושב אהלים

                @מישהו12 אמר בבקשה | יש אפשרות לעשות את הגירסא של הטלפון שלי שנוכל להתקין?:

                @יושב-אהלים שעולה כסף.

                אם אתה ממודיעין עילית אני מוכן לתת לך גרסא בחינם (שים לב: אין תרגום לsms).

                י מנותק
                י מנותק
                יושב אהלים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #31

                @יושב-אהלים אמר בבקשה | יש אפשרות לעשות את הגירסא של הטלפון שלי שנוכל להתקין?:

                אם אתה ממודיעין עילית אני מוכן לתת לך גרסא בחינם (שים לב: אין תרגום לsms).

                כדאי שתקרא שוב את מה שכתבתי.
                איפה אתה רואה כאן אזכור לteam viewer?

                S תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • י יושב אהלים

                  @יושב-אהלים אמר בבקשה | יש אפשרות לעשות את הגירסא של הטלפון שלי שנוכל להתקין?:

                  אם אתה ממודיעין עילית אני מוכן לתת לך גרסא בחינם (שים לב: אין תרגום לsms).

                  כדאי שתקרא שוב את מה שכתבתי.
                  איפה אתה רואה כאן אזכור לteam viewer?

                  S מנותק
                  S מנותק
                  Sitbon
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #32

                  @יושב-אהלים אני הוספתי לשאול אם זה אפשרי שאתה משתלט לי על המחשב ועושה את זה דרכך בטלפון שלי

                  יוסל'ה 0י תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • S Sitbon

                    @יושב-אהלים אני הוספתי לשאול אם זה אפשרי שאתה משתלט לי על המחשב ועושה את זה דרכך בטלפון שלי

                    יוסל'ה 0י מנותק
                    יוסל'ה 0י מנותק
                    יוסל'ה 0
                    מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #33

                    @sitbon זה אפשרי תעשה חיפוש בפורום צריבה מרחוק יש כאלה אבל בתשלום

                    S תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • יוסל'ה 0י יוסל'ה 0

                      @sitbon זה אפשרי תעשה חיפוש בפורום צריבה מרחוק יש כאלה אבל בתשלום

                      S מנותק
                      S מנותק
                      Sitbon
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #34

                      @יוסל-ה-0 אין איזו תוכנה שעושה את הצריבה?
                      אני כבר ינסה להשיג FIRMWARE

                      י תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • S Sitbon

                        @יוסל-ה-0 אין איזו תוכנה שעושה את הצריבה?
                        אני כבר ינסה להשיג FIRMWARE

                        י מנותק
                        י מנותק
                        יושב אהלים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #35

                        @sitbon אמר בבקשה | יש אפשרות לעשות את הגירסא של הטלפון שלי שנוכל להתקין?:

                        @יוסל-ה-0 אין איזו תוכנה שעושה את הצריבה?
                        אני כבר ינסה להשיג FIRMWARE

                        יש תוכנה, אבל מאיפה יהיה לך גרסא לצרוב?

                        S תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • י יושב אהלים

                          @sitbon אמר בבקשה | יש אפשרות לעשות את הגירסא של הטלפון שלי שנוכל להתקין?:

                          @יוסל-ה-0 אין איזו תוכנה שעושה את הצריבה?
                          אני כבר ינסה להשיג FIRMWARE

                          יש תוכנה, אבל מאיפה יהיה לך גרסא לצרוב?

                          S מנותק
                          S מנותק
                          Sitbon
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #36

                          @יושב-אהלים אולי אחפש.
                          איך קוראים לתוכנה?

                          י תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • S Sitbon

                            @יושב-אהלים אולי אחפש.
                            איך קוראים לתוכנה?

                            י מנותק
                            י מנותק
                            יושב אהלים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #37

                            @sitbon אמר בבקשה | יש אפשרות לעשות את הגירסא של הטלפון שלי שנוכל להתקין?:

                            @יושב-אהלים אולי אחפש.
                            איך קוראים לתוכנה?

                            לתוכנה קוראים spd
                            ואתה יכול להוריד אותה מכאן:
                            https://f.forum-eer.ovh/s/iLegaKT4REiTpyE
                            אבל עדיין אין לך גרסא לצרוב..

                            S תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • י יושב אהלים

                              @sitbon אמר בבקשה | יש אפשרות לעשות את הגירסא של הטלפון שלי שנוכל להתקין?:

                              @יושב-אהלים אולי אחפש.
                              איך קוראים לתוכנה?

                              לתוכנה קוראים spd
                              ואתה יכול להוריד אותה מכאן:
                              https://f.forum-eer.ovh/s/iLegaKT4REiTpyE
                              אבל עדיין אין לך גרסא לצרוב..

                              S מנותק
                              S מנותק
                              Sitbon
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #38

                              @יושב-אהלים יש גרסאות באנגלית
                              השאלה אחרי שאני נניח שם את הגירסא האנגלית, יש אפשרות שהמקשים יהיו גם בעברית?

                              מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • S Sitbon

                                @יושב-אהלים יש גרסאות באנגלית
                                השאלה אחרי שאני נניח שם את הגירסא האנגלית, יש אפשרות שהמקשים יהיו גם בעברית?

                                מישהו12מ מנותק
                                מישהו12מ מנותק
                                מישהו12
                                מדריכים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #39

                                @sitbon כן.
                                https://mitmachim.top/topic/12045/מקלדת-ime-חינם-לשיאומי-להורדה-גירסה-ראשונית-בסיסית
                                שים לב שאם היה לך בגרסא אימוגי או חיזוי וכדומה-ה לא ישאר

                                הבלוג שלי
                                https://aiv-dev.com/he-IL/

                                S 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • מישהו12מ מישהו12

                                  @sitbon כן.
                                  https://mitmachim.top/topic/12045/מקלדת-ime-חינם-לשיאומי-להורדה-גירסה-ראשונית-בסיסית
                                  שים לב שאם היה לך בגרסא אימוגי או חיזוי וכדומה-ה לא ישאר

                                  S מנותק
                                  S מנותק
                                  Sitbon
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #40

                                  @מישהו12 יש לי את גרסת MHB
                                  זה כזה ישנה?

                                  מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • S Sitbon

                                    @מישהו12 יש לי את גרסת MHB
                                    זה כזה ישנה?

                                    מישהו12מ מנותק
                                    מישהו12מ מנותק
                                    מישהו12
                                    מדריכים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #41

                                    @sitbon זה איזה מספר?

                                    הבלוג שלי
                                    https://aiv-dev.com/he-IL/

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מישהו12מ מישהו12

                                      @sitbon כן.
                                      https://mitmachim.top/topic/12045/מקלדת-ime-חינם-לשיאומי-להורדה-גירסה-ראשונית-בסיסית
                                      שים לב שאם היה לך בגרסא אימוגי או חיזוי וכדומה-ה לא ישאר

                                      S מנותק
                                      S מנותק
                                      Sitbon
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #42

                                      @מישהו12 אגב אם כבר, יש גרסה כזו של החומרה? הFIRMWARE ללא כשר?

                                      מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • S Sitbon

                                        @מישהו12 אגב אם כבר, יש גרסה כזו של החומרה? הFIRMWARE ללא כשר?

                                        מישהו12מ מנותק
                                        מישהו12מ מנותק
                                        מישהו12
                                        מדריכים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #43

                                        @sitbon אני לא מבין אותך בכלל.

                                        הבלוג שלי
                                        https://aiv-dev.com/he-IL/

                                        S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • מישהו12מ מישהו12

                                          @sitbon אני לא מבין אותך בכלל.

                                          S מנותק
                                          S מנותק
                                          Sitbon
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #44

                                          @מישהו12 יש לי גרסא 7.2 (מספר זיהוי של הגרסא)
                                          שאלתי, יש אולי קובץ PAC בשביל להעביר את הטלפון לגירסא אשר אוכל להתקין אפליקציות מתוך גוגל פליי ולא החנות? קרי - כל אפליקציה...

                                          מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר