בקשה | יש אפשרות לעשות את הגירסא של הטלפון שלי שנוכל להתקין?
-
@sitbon בודאי
רק קח בחשבון שיכול להיות כל מיני שיפורים קטנים שיש לך היום והתרגלת אליהם, ואחרי שתחליף אצל @יושב-אהלים לא יהיה לך אותם.@צדיק-תמים והשאלה הגדולה...
איך עושים את זה? את הצריבה הזו? -
@יושב-אהלים
ועוד שאלה... א"א להעביר דרך מייל דבר כזה? או שתעשה לי דרך team view?@sitbon אמר בבקשה | יש אפשרות לעשות את הגירסא של הטלפון שלי שנוכל להתקין?:
@יושב-אהלים
ועוד שאלה... א"א להעביר דרך מייל דבר כזה? או שתעשה לי דרך team view?אפשר, אבל מטעמים אידאולוגים הגרסא לא מופצת..
-
@sitbon אמר בבקשה | יש אפשרות לעשות את הגירסא של הטלפון שלי שנוכל להתקין?:
@יושב-אהלים
ועוד שאלה... א"א להעביר דרך מייל דבר כזה? או שתעשה לי דרך team view?אפשר, אבל מטעמים אידאולוגים הגרסא לא מופצת..
@יושב-אהלים לא הבנתי אבל משהו
אפשר לעשות זאת דרך team viewer? -
@יושב-אהלים לא הבנתי אבל משהו
אפשר לעשות זאת דרך team viewer?@sitbon אמר בבקשה | יש אפשרות לעשות את הגירסא של הטלפון שלי שנוכל להתקין?:
אפשר לעשות זאת דרך team viewer?
אולי, אין לי מושג.
-
@sitbon אמר בבקשה | יש אפשרות לעשות את הגירסא של הטלפון שלי שנוכל להתקין?:
אפשר לעשות זאת דרך team viewer?
אולי, אין לי מושג.
@יושב-אהלים
צריבה מרחוק זה נקרא... אפשר לנסות אם אפשרי -
@יושב-אהלים
צריבה מרחוק זה נקרא... אפשר לנסות אם אפשרי@sitbon אמר בבקשה | יש אפשרות לעשות את הגירסא של הטלפון שלי שנוכל להתקין?:
@יושב-אהלים
צריבה מרחוק זה נקרא... אפשר לנסות אם אפשריאתה יודע לעשות את זה?
-
@sitbon אמר בבקשה | יש אפשרות לעשות את הגירסא של הטלפון שלי שנוכל להתקין?:
@יושב-אהלים
צריבה מרחוק זה נקרא... אפשר לנסות אם אפשריאתה יודע לעשות את זה?
@יושב-אהלים אני מתכוון שאתה משתלט לי על המחשב ועושה לי את זה.
-
@מישהו12 אמר בבקשה | יש אפשרות לעשות את הגירסא של הטלפון שלי שנוכל להתקין?:
@יושב-אהלים שעולה כסף.
אם אתה ממודיעין עילית אני מוכן לתת לך גרסא בחינם (שים לב: אין תרגום לsms).
@יושב-אהלים אמר בבקשה | יש אפשרות לעשות את הגירסא של הטלפון שלי שנוכל להתקין?:
אם אתה ממודיעין עילית אני מוכן לתת לך גרסא בחינם (שים לב: אין תרגום לsms).
כדאי שתקרא שוב את מה שכתבתי.
איפה אתה רואה כאן אזכור לteam viewer? -
@יושב-אהלים אמר בבקשה | יש אפשרות לעשות את הגירסא של הטלפון שלי שנוכל להתקין?:
אם אתה ממודיעין עילית אני מוכן לתת לך גרסא בחינם (שים לב: אין תרגום לsms).
כדאי שתקרא שוב את מה שכתבתי.
איפה אתה רואה כאן אזכור לteam viewer?@יושב-אהלים אני הוספתי לשאול אם זה אפשרי שאתה משתלט לי על המחשב ועושה את זה דרכך בטלפון שלי
-
@יושב-אהלים אני הוספתי לשאול אם זה אפשרי שאתה משתלט לי על המחשב ועושה את זה דרכך בטלפון שלי
-
@sitbon אמר בבקשה | יש אפשרות לעשות את הגירסא של הטלפון שלי שנוכל להתקין?:
@יוסל-ה-0 אין איזו תוכנה שעושה את הצריבה?
אני כבר ינסה להשיג FIRMWAREיש תוכנה, אבל מאיפה יהיה לך גרסא לצרוב?
-
@sitbon אמר בבקשה | יש אפשרות לעשות את הגירסא של הטלפון שלי שנוכל להתקין?:
@יוסל-ה-0 אין איזו תוכנה שעושה את הצריבה?
אני כבר ינסה להשיג FIRMWAREיש תוכנה, אבל מאיפה יהיה לך גרסא לצרוב?
@יושב-אהלים אולי אחפש.
איך קוראים לתוכנה? -
@יושב-אהלים אולי אחפש.
איך קוראים לתוכנה?@sitbon אמר בבקשה | יש אפשרות לעשות את הגירסא של הטלפון שלי שנוכל להתקין?:
@יושב-אהלים אולי אחפש.
איך קוראים לתוכנה?לתוכנה קוראים spd
ואתה יכול להוריד אותה מכאן:
https://f.forum-eer.ovh/s/iLegaKT4REiTpyE
אבל עדיין אין לך גרסא לצרוב.. -
@sitbon אמר בבקשה | יש אפשרות לעשות את הגירסא של הטלפון שלי שנוכל להתקין?:
@יושב-אהלים אולי אחפש.
איך קוראים לתוכנה?לתוכנה קוראים spd
ואתה יכול להוריד אותה מכאן:
https://f.forum-eer.ovh/s/iLegaKT4REiTpyE
אבל עדיין אין לך גרסא לצרוב..@יושב-אהלים יש גרסאות באנגלית
השאלה אחרי שאני נניח שם את הגירסא האנגלית, יש אפשרות שהמקשים יהיו גם בעברית? -
@יושב-אהלים יש גרסאות באנגלית
השאלה אחרי שאני נניח שם את הגירסא האנגלית, יש אפשרות שהמקשים יהיו גם בעברית? -
@sitbon כן.
https://mitmachim.top/topic/12045/מקלדת-ime-חינם-לשיאומי-להורדה-גירסה-ראשונית-בסיסית
שים לב שאם היה לך בגרסא אימוגי או חיזוי וכדומה-ה לא ישאר -
@sitbon כן.
https://mitmachim.top/topic/12045/מקלדת-ime-חינם-לשיאומי-להורדה-גירסה-ראשונית-בסיסית
שים לב שאם היה לך בגרסא אימוגי או חיזוי וכדומה-ה לא ישאר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות