דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. שיאומי
  4. שיאומי +Qin1s
  5. עזרה הדדית - שיאומי +Qin1s
  6. בקשה | יש אפשרות לעשות את הגירסא של הטלפון שלי שנוכל להתקין?

בקשה | יש אפשרות לעשות את הגירסא של הטלפון שלי שנוכל להתקין?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - שיאומי +Qin1s
47 פוסטים 7 כותבים 1.5k צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • S Sitbon

    @מישהו12 וגם עברית לא יהיה?
    איך אפשרי שיהיה עברית וגרסא פתוחה גם לגמרי?

    י מנותק
    י מנותק
    יושב אהלים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #18

    @sitbon אמר בבקשה | יש אפשרות לעשות את הגירסא של הטלפון שלי שנוכל להתקין?:

    @מישהו12 וגם עברית לא יהיה?
    איך אפשרי שיהיה עברית וגרסא פתוחה גם לגמרי?

    גרסא של מאיר.

    מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • י יושב אהלים

      @sitbon אמר בבקשה | יש אפשרות לעשות את הגירסא של הטלפון שלי שנוכל להתקין?:

      @מישהו12 וגם עברית לא יהיה?
      איך אפשרי שיהיה עברית וגרסא פתוחה גם לגמרי?

      גרסא של מאיר.

      מישהו12מ מנותק
      מישהו12מ מנותק
      מישהו12
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #19

      @יושב-אהלים שעולה כסף.

      הבלוג שלי
      https://aiv-dev.com/he-IL/

      י תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • מישהו12מ מישהו12

        @יושב-אהלים שעולה כסף.

        י מנותק
        י מנותק
        יושב אהלים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #20

        @מישהו12 אמר בבקשה | יש אפשרות לעשות את הגירסא של הטלפון שלי שנוכל להתקין?:

        @יושב-אהלים שעולה כסף.

        אם אתה ממודיעין עילית אני מוכן לתת לך גרסא בחינם (שים לב: אין תרגום לsms).

        S י 3 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • י יושב אהלים

          @מישהו12 אמר בבקשה | יש אפשרות לעשות את הגירסא של הטלפון שלי שנוכל להתקין?:

          @יושב-אהלים שעולה כסף.

          אם אתה ממודיעין עילית אני מוכן לתת לך גרסא בחינם (שים לב: אין תרגום לsms).

          S מנותק
          S מנותק
          Sitbon
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #21

          @יושב-אהלים מצידי שיהיה באנגלית תכלס
          ההקלדה צריכה שתהיה לי עברית, זה יתכן?

          צדיק תמיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • י יושב אהלים

            @מישהו12 אמר בבקשה | יש אפשרות לעשות את הגירסא של הטלפון שלי שנוכל להתקין?:

            @יושב-אהלים שעולה כסף.

            אם אתה ממודיעין עילית אני מוכן לתת לך גרסא בחינם (שים לב: אין תרגום לsms).

            S מנותק
            S מנותק
            Sitbon
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #22

            @יושב-אהלים
            ועוד שאלה... א"א להעביר דרך מייל דבר כזה? או שתעשה לי דרך team view?

            י תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • S Sitbon

              @יושב-אהלים מצידי שיהיה באנגלית תכלס
              ההקלדה צריכה שתהיה לי עברית, זה יתכן?

              צדיק תמיםצ מנותק
              צדיק תמיםצ מנותק
              צדיק תמים
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #23

              @sitbon בודאי
              רק קח בחשבון שיכול להיות כל מיני שיפורים קטנים שיש לך היום והתרגלת אליהם, ואחרי שתחליף אצל @יושב-אהלים לא יהיה לך אותם.

              רוצה לזכור קריאת שמע בזמן? לחץ כאן! || אתר שכולו מדריכים

              S תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • צדיק תמיםצ צדיק תמים

                @sitbon בודאי
                רק קח בחשבון שיכול להיות כל מיני שיפורים קטנים שיש לך היום והתרגלת אליהם, ואחרי שתחליף אצל @יושב-אהלים לא יהיה לך אותם.

                S מנותק
                S מנותק
                Sitbon
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #24

                @צדיק-תמים והשאלה הגדולה...
                איך עושים את זה? את הצריבה הזו?

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • S Sitbon

                  @יושב-אהלים
                  ועוד שאלה... א"א להעביר דרך מייל דבר כזה? או שתעשה לי דרך team view?

                  י מנותק
                  י מנותק
                  יושב אהלים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #25

                  @sitbon אמר בבקשה | יש אפשרות לעשות את הגירסא של הטלפון שלי שנוכל להתקין?:

                  @יושב-אהלים
                  ועוד שאלה... א"א להעביר דרך מייל דבר כזה? או שתעשה לי דרך team view?

                  אפשר, אבל מטעמים אידאולוגים הגרסא לא מופצת..

                  S תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • י יושב אהלים

                    @sitbon אמר בבקשה | יש אפשרות לעשות את הגירסא של הטלפון שלי שנוכל להתקין?:

                    @יושב-אהלים
                    ועוד שאלה... א"א להעביר דרך מייל דבר כזה? או שתעשה לי דרך team view?

                    אפשר, אבל מטעמים אידאולוגים הגרסא לא מופצת..

                    S מנותק
                    S מנותק
                    Sitbon
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #26

                    @יושב-אהלים לא הבנתי אבל משהו
                    אפשר לעשות זאת דרך team viewer?

                    י תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • S Sitbon

                      @יושב-אהלים לא הבנתי אבל משהו
                      אפשר לעשות זאת דרך team viewer?

                      י מנותק
                      י מנותק
                      יושב אהלים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #27

                      @sitbon אמר בבקשה | יש אפשרות לעשות את הגירסא של הטלפון שלי שנוכל להתקין?:

                      אפשר לעשות זאת דרך team viewer?

                      אולי, אין לי מושג.

                      S תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • י יושב אהלים

                        @sitbon אמר בבקשה | יש אפשרות לעשות את הגירסא של הטלפון שלי שנוכל להתקין?:

                        אפשר לעשות זאת דרך team viewer?

                        אולי, אין לי מושג.

                        S מנותק
                        S מנותק
                        Sitbon
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #28

                        @יושב-אהלים
                        צריבה מרחוק זה נקרא... אפשר לנסות אם אפשרי

                        י תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • S Sitbon

                          @יושב-אהלים
                          צריבה מרחוק זה נקרא... אפשר לנסות אם אפשרי

                          י מנותק
                          י מנותק
                          יושב אהלים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #29

                          @sitbon אמר בבקשה | יש אפשרות לעשות את הגירסא של הטלפון שלי שנוכל להתקין?:

                          @יושב-אהלים
                          צריבה מרחוק זה נקרא... אפשר לנסות אם אפשרי

                          אתה יודע לעשות את זה?

                          S תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • י יושב אהלים

                            @sitbon אמר בבקשה | יש אפשרות לעשות את הגירסא של הטלפון שלי שנוכל להתקין?:

                            @יושב-אהלים
                            צריבה מרחוק זה נקרא... אפשר לנסות אם אפשרי

                            אתה יודע לעשות את זה?

                            S מנותק
                            S מנותק
                            Sitbon
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #30

                            @יושב-אהלים אני מתכוון שאתה משתלט לי על המחשב ועושה לי את זה.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • י יושב אהלים

                              @מישהו12 אמר בבקשה | יש אפשרות לעשות את הגירסא של הטלפון שלי שנוכל להתקין?:

                              @יושב-אהלים שעולה כסף.

                              אם אתה ממודיעין עילית אני מוכן לתת לך גרסא בחינם (שים לב: אין תרגום לsms).

                              י מנותק
                              י מנותק
                              יושב אהלים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #31

                              @יושב-אהלים אמר בבקשה | יש אפשרות לעשות את הגירסא של הטלפון שלי שנוכל להתקין?:

                              אם אתה ממודיעין עילית אני מוכן לתת לך גרסא בחינם (שים לב: אין תרגום לsms).

                              כדאי שתקרא שוב את מה שכתבתי.
                              איפה אתה רואה כאן אזכור לteam viewer?

                              S תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • י יושב אהלים

                                @יושב-אהלים אמר בבקשה | יש אפשרות לעשות את הגירסא של הטלפון שלי שנוכל להתקין?:

                                אם אתה ממודיעין עילית אני מוכן לתת לך גרסא בחינם (שים לב: אין תרגום לsms).

                                כדאי שתקרא שוב את מה שכתבתי.
                                איפה אתה רואה כאן אזכור לteam viewer?

                                S מנותק
                                S מנותק
                                Sitbon
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #32

                                @יושב-אהלים אני הוספתי לשאול אם זה אפשרי שאתה משתלט לי על המחשב ועושה את זה דרכך בטלפון שלי

                                יוסל'ה 0י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • S Sitbon

                                  @יושב-אהלים אני הוספתי לשאול אם זה אפשרי שאתה משתלט לי על המחשב ועושה את זה דרכך בטלפון שלי

                                  יוסל'ה 0י מנותק
                                  יוסל'ה 0י מנותק
                                  יוסל'ה 0
                                  מדריכים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #33

                                  @sitbon זה אפשרי תעשה חיפוש בפורום צריבה מרחוק יש כאלה אבל בתשלום

                                  S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • יוסל'ה 0י יוסל'ה 0

                                    @sitbon זה אפשרי תעשה חיפוש בפורום צריבה מרחוק יש כאלה אבל בתשלום

                                    S מנותק
                                    S מנותק
                                    Sitbon
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #34

                                    @יוסל-ה-0 אין איזו תוכנה שעושה את הצריבה?
                                    אני כבר ינסה להשיג FIRMWARE

                                    י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • S Sitbon

                                      @יוסל-ה-0 אין איזו תוכנה שעושה את הצריבה?
                                      אני כבר ינסה להשיג FIRMWARE

                                      י מנותק
                                      י מנותק
                                      יושב אהלים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #35

                                      @sitbon אמר בבקשה | יש אפשרות לעשות את הגירסא של הטלפון שלי שנוכל להתקין?:

                                      @יוסל-ה-0 אין איזו תוכנה שעושה את הצריבה?
                                      אני כבר ינסה להשיג FIRMWARE

                                      יש תוכנה, אבל מאיפה יהיה לך גרסא לצרוב?

                                      S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • י יושב אהלים

                                        @sitbon אמר בבקשה | יש אפשרות לעשות את הגירסא של הטלפון שלי שנוכל להתקין?:

                                        @יוסל-ה-0 אין איזו תוכנה שעושה את הצריבה?
                                        אני כבר ינסה להשיג FIRMWARE

                                        יש תוכנה, אבל מאיפה יהיה לך גרסא לצרוב?

                                        S מנותק
                                        S מנותק
                                        Sitbon
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #36

                                        @יושב-אהלים אולי אחפש.
                                        איך קוראים לתוכנה?

                                        י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • S Sitbon

                                          @יושב-אהלים אולי אחפש.
                                          איך קוראים לתוכנה?

                                          י מנותק
                                          י מנותק
                                          יושב אהלים
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #37

                                          @sitbon אמר בבקשה | יש אפשרות לעשות את הגירסא של הטלפון שלי שנוכל להתקין?:

                                          @יושב-אהלים אולי אחפש.
                                          איך קוראים לתוכנה?

                                          לתוכנה קוראים spd
                                          ואתה יכול להוריד אותה מכאן:
                                          https://f.forum-eer.ovh/s/iLegaKT4REiTpyE
                                          אבל עדיין אין לך גרסא לצרוב..

                                          S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר