שאלה | אני יוצר עבורי חנות אפליקציות אופליין יש ביקוש שאצור גירסה גם לציבור הרחב?
-
@ר-יעקב-עייפים כן רק שתתאים לשיאומי מקשים אם אפשר
@חייא-שיאומי אולי בהמשך,
אני לא מכיר את זה בדיוק מה יש בשיומי מקשים?
מה מיוחד בו ומה צריך להתאים עבורו? -
@חייא-שיאומי אולי בהמשך,
אני לא מכיר את זה בדיוק מה יש בשיומי מקשים?
מה מיוחד בו ומה צריך להתאים עבורו?@ר-יעקב-עייפים פשוט מאד אנדרואיד 4.4.4 אגב שתידע שכבר קיים מה שאתה מנסה ליצר רק שלא עובד בשיאומי מקשים
-
@ר-יעקב-עייפים פשוט מאד אנדרואיד 4.4.4 אגב שתידע שכבר קיים מה שאתה מנסה ליצר רק שלא עובד בשיאומי מקשים
@חייא-שיאומי איפה קיים?
-
@חייא-שיאומי איפה קיים?
-
@חייא-שיאומי יפה אני בכל אופן מנסה לעשות משהו הרבה יותר פשוט למשתמש...
-
@חייא-שיאומי יפה אני בכל אופן מנסה לעשות משהו הרבה יותר פשוט למשתמש...
@ר-יעקב-עייפים אגב גם קיים עוגן עם חנות אופליין כולל אפילקציות מוכנות כאן.
-
@ר-יעקב-עייפים אגב גם קיים עוגן עם חנות אופליין כולל אפילקציות מוכנות כאן.
@הישבשר-המלומד מעניין יש דרך להתקין שם רק את החנות בלי החסימה?
וגם האם תוכל לשתף איתי את המאגר ההוא? -
-
@בסדבסד בערך יש כמה הבדלים,
גם פה ההכנסה של האפליקציות מתבצעת בחלונית ניהול באלפליקציה עצמה,
וגם האפליקציה מתקינה את עצמה בסיסטם ונותנת לעצמה הרשאות,
וגם ובעיקר האפליציה ההיא דורשת מיקום אפליקציות בסיסטם בניגוד לזו שפשוט מצפינה את האפליקציות ושומרת אותם ב data.
ועוד.
אשמח לשמוע גם עוד חוות דעת והצעות שיפור... -
@ר-יעקב-עייפים
כל מה שאמרת יש בחנות הזאת חוץ מזה ש אפליקציות בדאטה אבל אני ערכתי את הקוד מקור בשביל שהנתיב יהיה בדאטה/דאטה שזה לא המחיצות מערכת אבל זה נתיב שאין אפשרות להגיע אליו בלי רוט ועשיתי עוד כמה שינויים לדוגמא שיהיה אפשרות למצב כהה או בהיר
הנה תמונה

אני מקווה שזה בסדר שערכתי את הקוד מקור אבל לכאורה מי שמפרסם קוד מקור מפרסם את זה על דעת זה שאנשים יעשו שינויים.
-
@ר-יעקב-עייפים
כל מה שאמרת יש בחנות הזאת חוץ מזה ש אפליקציות בדאטה אבל אני ערכתי את הקוד מקור בשביל שהנתיב יהיה בדאטה/דאטה שזה לא המחיצות מערכת אבל זה נתיב שאין אפשרות להגיע אליו בלי רוט ועשיתי עוד כמה שינויים לדוגמא שיהיה אפשרות למצב כהה או בהיר
הנה תמונה

אני מקווה שזה בסדר שערכתי את הקוד מקור אבל לכאורה מי שמפרסם קוד מקור מפרסם את זה על דעת זה שאנשים יעשו שינויים.
פוסט זה נמחק! -
@ר-יעקב-עייפים
אתה מתכוון לרעיון שיוכלו לבחור מהאפליקציה עצמה?
בכוונה לא עשיתי את זה כי אני צריך את זה לגרסא חסומה להתקנות -
@ר-יעקב-עייפים
אתה מתכוון לרעיון שיוכלו לבחור מהאפליקציה עצמה?
בכוונה לא עשיתי את זה כי אני צריך את זה לגרסא חסומה להתקנותפוסט זה נמחק! -
בבקשה
חנות .apk
לא יודע אם זה הכי מעודכן (היה כל מיני גרסאות כי היה באגים שצריך לתקן ועוד...) -
@מה-זה-משנה-אה
אולי תערוך את זה גם שיהיה אופציה לעבור בין הקטגוריות על ידי החלקה? -
בבקשה
חנות .apk
לא יודע אם זה הכי מעודכן (היה כל מיני גרסאות כי היה באגים שצריך לתקן ועוד...)@מה-זה-משנה-אה לא רלוונטי לי כמנוטפר,
בכל אופן מה שאני צריך עכשיו זה שיאמרו לי אם חשוב שאוציא גירסה לציבור.
נראה לי שכרגע יסתדרו פה כבר אז פרשתי... -
@בסדבסד
רעיון...
אולי בהמשך -
@מה-זה-משנה-אה לא רלוונטי לי כמנוטפר,
בכל אופן מה שאני צריך עכשיו זה שיאמרו לי אם חשוב שאוציא גירסה לציבור.
נראה לי שכרגע יסתדרו פה כבר אז פרשתי...@ר-יעקב-עייפים
מה שבאתי להגיד לך זה שפשוט תערוך את הקוד מקור במקום לעבוד קשה
אתה יכול גם לשנות את העיצוב אם אתה רוצה. -
@ר-יעקב-עייפים
מה שבאתי להגיד לך זה שפשוט תערוך את הקוד מקור במקום לעבוד קשה
אתה יכול גם לשנות את העיצוב אם אתה רוצה.@מה-זה-משנה-אה ממש אין לי צורך,
יש לי כבר את האפליקציה אני כרגע רק על פיצ'רים.
בכל אופן אני רואה שהציבור מסתדר אז הנושא בעצם נפתר, ופה בעצם נגמר הנושא. -
@ר-יעקב-עייפים
אז אם כבר הכנת למה שלא תעלה?
שעוד יהנו מזה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות