דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. שאלה | אני יוצר עבורי חנות אפליקציות אופליין יש ביקוש שאצור גירסה גם לציבור הרחב?

שאלה | אני יוצר עבורי חנות אפליקציות אופליין יש ביקוש שאצור גירסה גם לציבור הרחב?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - אנדרואיד
50 פוסטים 6 כותבים 176 צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מנותק
    מ מנותק
    מה זה משנה אה
    כתב נערך לאחרונה על ידי מה זה משנה אה
    #12

    @ר-יעקב-עייפים
    כל מה שאמרת יש בחנות הזאת חוץ מזה ש אפליקציות בדאטה אבל אני ערכתי את הקוד מקור בשביל שהנתיב יהיה בדאטה/דאטה שזה לא המחיצות מערכת אבל זה נתיב שאין אפשרות להגיע אליו בלי רוט ועשיתי עוד כמה שינויים לדוגמא שיהיה אפשרות למצב כהה או בהיר
    הנה תמונה
    Screenshot_20260626-120804.png Screenshot_20260626-120836.png

    אני מקווה שזה בסדר שערכתי את הקוד מקור אבל לכאורה מי שמפרסם קוד מקור מפרסם את זה על דעת זה שאנשים יעשו שינויים.

    ר תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מ מה זה משנה אה

      @ר-יעקב-עייפים
      כל מה שאמרת יש בחנות הזאת חוץ מזה ש אפליקציות בדאטה אבל אני ערכתי את הקוד מקור בשביל שהנתיב יהיה בדאטה/דאטה שזה לא המחיצות מערכת אבל זה נתיב שאין אפשרות להגיע אליו בלי רוט ועשיתי עוד כמה שינויים לדוגמא שיהיה אפשרות למצב כהה או בהיר
      הנה תמונה
      Screenshot_20260626-120804.png Screenshot_20260626-120836.png

      אני מקווה שזה בסדר שערכתי את הקוד מקור אבל לכאורה מי שמפרסם קוד מקור מפרסם את זה על דעת זה שאנשים יעשו שינויים.

      ר מנותק
      ר מנותק
      ר יעקב עייפים
      כתב נערך לאחרונה על ידי ר יעקב עייפים
      #13
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מ מנותק
        מ מנותק
        מה זה משנה אה
        כתב נערך לאחרונה על ידי מה זה משנה אה
        #14

        @ר-יעקב-עייפים
        אתה מתכוון לרעיון שיוכלו לבחור מהאפליקציה עצמה?
        בכוונה לא עשיתי את זה כי אני צריך את זה לגרסא חסומה להתקנות

        ר תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מ מה זה משנה אה

          @ר-יעקב-עייפים
          אתה מתכוון לרעיון שיוכלו לבחור מהאפליקציה עצמה?
          בכוונה לא עשיתי את זה כי אני צריך את זה לגרסא חסומה להתקנות

          ר מנותק
          ר מנותק
          ר יעקב עייפים
          כתב נערך לאחרונה על ידי ר יעקב עייפים
          #15
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מ מנותק
            מ מנותק
            מה זה משנה אה
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #16

            בבקשה
            חנות .apk
            לא יודע אם זה הכי מעודכן (היה כל מיני גרסאות כי היה באגים שצריך לתקן ועוד...)

            ר תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ב מנותק
              ב מנותק
              בסדבסד
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #17

              @מה-זה-משנה-אה
              אולי תערוך את זה גם שיהיה אופציה לעבור בין הקטגוריות על ידי החלקה?

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מ מה זה משנה אה

                בבקשה
                חנות .apk
                לא יודע אם זה הכי מעודכן (היה כל מיני גרסאות כי היה באגים שצריך לתקן ועוד...)

                ר מנותק
                ר מנותק
                ר יעקב עייפים
                כתב נערך לאחרונה על ידי ר יעקב עייפים
                #18

                @מה-זה-משנה-אה לא רלוונטי לי כמנוטפר,
                בכל אופן מה שאני צריך עכשיו זה שיאמרו לי אם חשוב שאוציא גירסה לציבור.
                נראה לי שכרגע יסתדרו פה כבר אז פרשתי...

                מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מ מנותק
                  מ מנותק
                  מה זה משנה אה
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #19

                  @בסדבסד
                  רעיון...
                  אולי בהמשך

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • ר ר יעקב עייפים

                    @מה-זה-משנה-אה לא רלוונטי לי כמנוטפר,
                    בכל אופן מה שאני צריך עכשיו זה שיאמרו לי אם חשוב שאוציא גירסה לציבור.
                    נראה לי שכרגע יסתדרו פה כבר אז פרשתי...

                    מ מנותק
                    מ מנותק
                    מה זה משנה אה
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #20

                    @ר-יעקב-עייפים
                    מה שבאתי להגיד לך זה שפשוט תערוך את הקוד מקור במקום לעבוד קשה
                    אתה יכול גם לשנות את העיצוב אם אתה רוצה.

                    ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מ מה זה משנה אה

                      @ר-יעקב-עייפים
                      מה שבאתי להגיד לך זה שפשוט תערוך את הקוד מקור במקום לעבוד קשה
                      אתה יכול גם לשנות את העיצוב אם אתה רוצה.

                      ר מנותק
                      ר מנותק
                      ר יעקב עייפים
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #21

                      @מה-זה-משנה-אה ממש אין לי צורך,
                      יש לי כבר את האפליקציה אני כרגע רק על פיצ'רים.
                      בכל אופן אני רואה שהציבור מסתדר אז הנושא בעצם נפתר, ופה בעצם נגמר הנושא.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מ מנותק
                        מ מנותק
                        מה זה משנה אה
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #22

                        @ר-יעקב-עייפים
                        אז אם כבר הכנת למה שלא תעלה?
                        שעוד יהנו מזה

                        ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • מ מה זה משנה אה

                          @ר-יעקב-עייפים
                          אז אם כבר הכנת למה שלא תעלה?
                          שעוד יהנו מזה

                          ר מנותק
                          ר מנותק
                          ר יעקב עייפים
                          כתב נערך לאחרונה על ידי ר יעקב עייפים
                          #23

                          @מה-זה-משנה-אה כמש"כ כרגע זה גירסא שמתאימה רק לצרכי,
                          אני צריך לבצע לה התאמה ולזה אין טעם כי ממש לא משעמם לי...

                          ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                          🙄
                          0
                          • ר ר יעקב עייפים

                            @מה-זה-משנה-אה כמש"כ כרגע זה גירסא שמתאימה רק לצרכי,
                            אני צריך לבצע לה התאמה ולזה אין טעם כי ממש לא משעמם לי...

                            ח מנותק
                            ח מנותק
                            חייא שיאומי
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #24

                            @ר-יעקב-עייפים בכל זאת נראה לי שזה כן יביא תועלת אם תעלה...

                            ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • ח חייא שיאומי

                              @ר-יעקב-עייפים בכל זאת נראה לי שזה כן יביא תועלת אם תעלה...

                              ש מנותק
                              ש מנותק
                              שמואל הסיני
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #25
                              פוסט זה נמחק!
                              ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • ש שמואל הסיני

                                פוסט זה נמחק!

                                ח מנותק
                                ח מנותק
                                חייא שיאומי
                                כתב נערך לאחרונה על ידי חייא שיאומי
                                #26
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • הישבשר המלומדה מנותק
                                  הישבשר המלומדה מנותק
                                  הישבשר המלומד
                                  מדריכים
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #27

                                  אפשר להתקין את עוגן גם רק לחנות יש שם כ 50 אפליקציות פלוס מינוס ואפשר גם להוסיפ בהתאמה מראש.
                                  אבל אני חושב שכדאי שתפרסם את החנות שלך אבל תתאים את זה לשיאמי אנדרואיד 4 (סיוט עולמים ולא תמיד יש חבילות תקינות)

                                  ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • הישבשר המלומדה הישבשר המלומד

                                    אפשר להתקין את עוגן גם רק לחנות יש שם כ 50 אפליקציות פלוס מינוס ואפשר גם להוסיפ בהתאמה מראש.
                                    אבל אני חושב שכדאי שתפרסם את החנות שלך אבל תתאים את זה לשיאמי אנדרואיד 4 (סיוט עולמים ולא תמיד יש חבילות תקינות)

                                    ר מנותק
                                    ר מנותק
                                    ר יעקב עייפים
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי ר יעקב עייפים
                                    #28

                                    @הישבשר-המלומד כתב:

                                    אבל אני חושב שכדאי שתפרסם את החנות שלך אבל תתאים את זה לשיאמי אנדרואיד 4 (סיוט עולמים ולא תמיד יש חבילות תקינות)

                                    תוכל לשתף מאגר?
                                    אני כרגע לא על שיומי אולי בהמשך...

                                    הישבשר המלומדה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מ מנותק
                                      מ מנותק
                                      מה זה משנה אה
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #29

                                      @ר-יעקב-עייפים
                                      אתה בונה את האפליקציה באנדרואיד סטודיו?
                                      אם כן אז אתה יכול לבחור שם אפשרות שזה יתאים גם לאנדוראיד נמוך בקלות

                                      ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • ר ר יעקב עייפים

                                        @הישבשר-המלומד כתב:

                                        אבל אני חושב שכדאי שתפרסם את החנות שלך אבל תתאים את זה לשיאמי אנדרואיד 4 (סיוט עולמים ולא תמיד יש חבילות תקינות)

                                        תוכל לשתף מאגר?
                                        אני כרגע לא על שיומי אולי בהמשך...

                                        הישבשר המלומדה מנותק
                                        הישבשר המלומדה מנותק
                                        הישבשר המלומד
                                        מדריכים
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #30

                                        @ר-יעקב-עייפים כתב:

                                        תוכל לשתף מאגר?

                                        איזה מאגר שלי?

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מ מה זה משנה אה

                                          @ר-יעקב-עייפים
                                          אתה בונה את האפליקציה באנדרואיד סטודיו?
                                          אם כן אז אתה יכול לבחור שם אפשרות שזה יתאים גם לאנדוראיד נמוך בקלות

                                          ר מנותק
                                          ר מנותק
                                          ר יעקב עייפים
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי ר יעקב עייפים
                                          #31

                                          @מה-זה-משנה-אה אני בעיקר בגיטהוב הבעיה שיש הבדלים נוספים בין האנדרואידים אבל אין לי בעיה אחרי זה לקמפל גם באנדרואיד סטודיו ושם אעשה זאת...

                                          @הישבשר-המלומד כתב:

                                          איזה מאגר שלי?

                                          את מאגר האפליקציות שקיים בעוגן...

                                          הישבשר המלומדה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר