שאלה | אני יוצר עבורי חנות אפליקציות אופליין יש ביקוש שאצור גירסה גם לציבור הרחב?
-
@ר-יעקב-עייפים
כל מה שאמרת יש בחנות הזאת חוץ מזה ש אפליקציות בדאטה אבל אני ערכתי את הקוד מקור בשביל שהנתיב יהיה בדאטה/דאטה שזה לא המחיצות מערכת אבל זה נתיב שאין אפשרות להגיע אליו בלי רוט ועשיתי עוד כמה שינויים לדוגמא שיהיה אפשרות למצב כהה או בהיר
הנה תמונה

אני מקווה שזה בסדר שערכתי את הקוד מקור אבל לכאורה מי שמפרסם קוד מקור מפרסם את זה על דעת זה שאנשים יעשו שינויים.
-
@ר-יעקב-עייפים
כל מה שאמרת יש בחנות הזאת חוץ מזה ש אפליקציות בדאטה אבל אני ערכתי את הקוד מקור בשביל שהנתיב יהיה בדאטה/דאטה שזה לא המחיצות מערכת אבל זה נתיב שאין אפשרות להגיע אליו בלי רוט ועשיתי עוד כמה שינויים לדוגמא שיהיה אפשרות למצב כהה או בהיר
הנה תמונה

אני מקווה שזה בסדר שערכתי את הקוד מקור אבל לכאורה מי שמפרסם קוד מקור מפרסם את זה על דעת זה שאנשים יעשו שינויים.
פוסט זה נמחק! -
@ר-יעקב-עייפים
אתה מתכוון לרעיון שיוכלו לבחור מהאפליקציה עצמה?
בכוונה לא עשיתי את זה כי אני צריך את זה לגרסא חסומה להתקנות -
@ר-יעקב-עייפים
אתה מתכוון לרעיון שיוכלו לבחור מהאפליקציה עצמה?
בכוונה לא עשיתי את זה כי אני צריך את זה לגרסא חסומה להתקנותפוסט זה נמחק! -
בבקשה
חנות .apk
לא יודע אם זה הכי מעודכן (היה כל מיני גרסאות כי היה באגים שצריך לתקן ועוד...) -
@מה-זה-משנה-אה
אולי תערוך את זה גם שיהיה אופציה לעבור בין הקטגוריות על ידי החלקה? -
בבקשה
חנות .apk
לא יודע אם זה הכי מעודכן (היה כל מיני גרסאות כי היה באגים שצריך לתקן ועוד...)@מה-זה-משנה-אה לא רלוונטי לי כמנוטפר,
בכל אופן מה שאני צריך עכשיו זה שיאמרו לי אם חשוב שאוציא גירסה לציבור.
נראה לי שכרגע יסתדרו פה כבר אז פרשתי... -
@בסדבסד
רעיון...
אולי בהמשך -
@מה-זה-משנה-אה לא רלוונטי לי כמנוטפר,
בכל אופן מה שאני צריך עכשיו זה שיאמרו לי אם חשוב שאוציא גירסה לציבור.
נראה לי שכרגע יסתדרו פה כבר אז פרשתי...@ר-יעקב-עייפים
מה שבאתי להגיד לך זה שפשוט תערוך את הקוד מקור במקום לעבוד קשה
אתה יכול גם לשנות את העיצוב אם אתה רוצה. -
@ר-יעקב-עייפים
מה שבאתי להגיד לך זה שפשוט תערוך את הקוד מקור במקום לעבוד קשה
אתה יכול גם לשנות את העיצוב אם אתה רוצה.@מה-זה-משנה-אה ממש אין לי צורך,
יש לי כבר את האפליקציה אני כרגע רק על פיצ'רים.
בכל אופן אני רואה שהציבור מסתדר אז הנושא בעצם נפתר, ופה בעצם נגמר הנושא. -
@ר-יעקב-עייפים
אז אם כבר הכנת למה שלא תעלה?
שעוד יהנו מזה -
@ר-יעקב-עייפים
אז אם כבר הכנת למה שלא תעלה?
שעוד יהנו מזה@מה-זה-משנה-אה כמש"כ כרגע זה גירסא שמתאימה רק לצרכי,
אני צריך לבצע לה התאמה ולזה אין טעם כי ממש לא משעמם לי... -
@מה-זה-משנה-אה כמש"כ כרגע זה גירסא שמתאימה רק לצרכי,
אני צריך לבצע לה התאמה ולזה אין טעם כי ממש לא משעמם לי...@ר-יעקב-עייפים בכל זאת נראה לי שזה כן יביא תועלת אם תעלה...
-
@ר-יעקב-עייפים בכל זאת נראה לי שזה כן יביא תועלת אם תעלה...
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
אפשר להתקין את עוגן גם רק לחנות יש שם כ 50 אפליקציות פלוס מינוס ואפשר גם להוסיפ בהתאמה מראש.
אבל אני חושב שכדאי שתפרסם את החנות שלך אבל תתאים את זה לשיאמי אנדרואיד 4 (סיוט עולמים ולא תמיד יש חבילות תקינות) -
אפשר להתקין את עוגן גם רק לחנות יש שם כ 50 אפליקציות פלוס מינוס ואפשר גם להוסיפ בהתאמה מראש.
אבל אני חושב שכדאי שתפרסם את החנות שלך אבל תתאים את זה לשיאמי אנדרואיד 4 (סיוט עולמים ולא תמיד יש חבילות תקינות)אבל אני חושב שכדאי שתפרסם את החנות שלך אבל תתאים את זה לשיאמי אנדרואיד 4 (סיוט עולמים ולא תמיד יש חבילות תקינות)
תוכל לשתף מאגר?
אני כרגע לא על שיומי אולי בהמשך... -
@ר-יעקב-עייפים
אתה בונה את האפליקציה באנדרואיד סטודיו?
אם כן אז אתה יכול לבחור שם אפשרות שזה יתאים גם לאנדוראיד נמוך בקלות -
אבל אני חושב שכדאי שתפרסם את החנות שלך אבל תתאים את זה לשיאמי אנדרואיד 4 (סיוט עולמים ולא תמיד יש חבילות תקינות)
תוכל לשתף מאגר?
אני כרגע לא על שיומי אולי בהמשך...תוכל לשתף מאגר?
איזה מאגר שלי?
-
@ר-יעקב-עייפים
אתה בונה את האפליקציה באנדרואיד סטודיו?
אם כן אז אתה יכול לבחור שם אפשרות שזה יתאים גם לאנדוראיד נמוך בקלות@מה-זה-משנה-אה אני בעיקר בגיטהוב הבעיה שיש הבדלים נוספים בין האנדרואידים אבל אין לי בעיה אחרי זה לקמפל גם באנדרואיד סטודיו ושם אעשה זאת...
איזה מאגר שלי?
את מאגר האפליקציות שקיים בעוגן...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות