דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. שאלה | אני יוצר עבורי חנות אפליקציות אופליין יש ביקוש שאצור גירסה גם לציבור הרחב?

שאלה | אני יוצר עבורי חנות אפליקציות אופליין יש ביקוש שאצור גירסה גם לציבור הרחב?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - אנדרואיד
50 פוסטים 6 כותבים 176 צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ר ר יעקב עייפים

    החנות דורשת רוט להגדרה ראשונית, ואפשר לסלקו בסוף,
    כמו כן הוספת אפליקציות ומתן הרשאות מתבצע גם היא דרך החנות,
    אני יוצר גירסה לצרכי וחשבתי לשחרר גירסה לציבור...
    אם יש ביקוש לזה...

    ח מנותק
    ח מנותק
    חייא שיאומי
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #2

    @ר-יעקב-עייפים כן רק שתתאים לשיאומי מקשים אם אפשר

    ר תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • ח חייא שיאומי

      @ר-יעקב-עייפים כן רק שתתאים לשיאומי מקשים אם אפשר

      ר מנותק
      ר מנותק
      ר יעקב עייפים
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #3

      @חייא-שיאומי אולי בהמשך,
      אני לא מכיר את זה בדיוק מה יש בשיומי מקשים?
      מה מיוחד בו ומה צריך להתאים עבורו?

      ח תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • ר ר יעקב עייפים

        @חייא-שיאומי אולי בהמשך,
        אני לא מכיר את זה בדיוק מה יש בשיומי מקשים?
        מה מיוחד בו ומה צריך להתאים עבורו?

        ח מנותק
        ח מנותק
        חייא שיאומי
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #4

        @ר-יעקב-עייפים פשוט מאד אנדרואיד 4.4.4 אגב שתידע שכבר קיים מה שאתה מנסה ליצר רק שלא עובד בשיאומי מקשים

        ר תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • ח חייא שיאומי

          @ר-יעקב-עייפים פשוט מאד אנדרואיד 4.4.4 אגב שתידע שכבר קיים מה שאתה מנסה ליצר רק שלא עובד בשיאומי מקשים

          ר מנותק
          ר מנותק
          ר יעקב עייפים
          כתב נערך לאחרונה על ידי ר יעקב עייפים
          #5

          @חייא-שיאומי איפה קיים?

          ח תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • ר ר יעקב עייפים

            @חייא-שיאומי איפה קיים?

            ח מנותק
            ח מנותק
            חייא שיאומי
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #6

            @ר-יעקב-עייפים כאן
            https://mitmachim.top/post/962778

            ר תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • ח חייא שיאומי

              @ר-יעקב-עייפים כאן
              https://mitmachim.top/post/962778

              ר מנותק
              ר מנותק
              ר יעקב עייפים
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #7

              @חייא-שיאומי יפה אני בכל אופן מנסה לעשות משהו הרבה יותר פשוט למשתמש...

              הישבשר המלומדה תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • ר ר יעקב עייפים

                @חייא-שיאומי יפה אני בכל אופן מנסה לעשות משהו הרבה יותר פשוט למשתמש...

                הישבשר המלומדה מנותק
                הישבשר המלומדה מנותק
                הישבשר המלומד
                מדריכים
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #8

                @ר-יעקב-עייפים אגב גם קיים עוגן עם חנות אופליין כולל אפילקציות מוכנות כאן.

                ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • הישבשר המלומדה הישבשר המלומד

                  @ר-יעקב-עייפים אגב גם קיים עוגן עם חנות אופליין כולל אפילקציות מוכנות כאן.

                  ר מנותק
                  ר מנותק
                  ר יעקב עייפים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי ר יעקב עייפים
                  #9

                  @הישבשר-המלומד מעניין יש דרך להתקין שם רק את החנות בלי החסימה?
                  וגם האם תוכל לשתף איתי את המאגר ההוא?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ב מנותק
                    ב מנותק
                    בסדבסד
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #10

                    @ר-יעקב-עייפים זה לא כמו זה?
                    https://mitmachim.top/topic/94629/להורדה-חנות-אפליקציות-אופליין-כמו-של-נגני-האולטרה

                    ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • ב בסדבסד

                      @ר-יעקב-עייפים זה לא כמו זה?
                      https://mitmachim.top/topic/94629/להורדה-חנות-אפליקציות-אופליין-כמו-של-נגני-האולטרה

                      ר מנותק
                      ר מנותק
                      ר יעקב עייפים
                      כתב נערך לאחרונה על ידי ר יעקב עייפים
                      #11

                      @בסדבסד בערך יש כמה הבדלים,
                      גם פה ההכנסה של האפליקציות מתבצעת בחלונית ניהול באלפליקציה עצמה,
                      וגם האפליקציה מתקינה את עצמה בסיסטם ונותנת לעצמה הרשאות,
                      וגם ובעיקר האפליציה ההיא דורשת מיקום אפליקציות בסיסטם בניגוד לזו שפשוט מצפינה את האפליקציות ושומרת אותם ב data.
                      ועוד.
                      אשמח לשמוע גם עוד חוות דעת והצעות שיפור...

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • מ מנותק
                        מ מנותק
                        מה זה משנה אה
                        כתב נערך לאחרונה על ידי מה זה משנה אה
                        #12

                        @ר-יעקב-עייפים
                        כל מה שאמרת יש בחנות הזאת חוץ מזה ש אפליקציות בדאטה אבל אני ערכתי את הקוד מקור בשביל שהנתיב יהיה בדאטה/דאטה שזה לא המחיצות מערכת אבל זה נתיב שאין אפשרות להגיע אליו בלי רוט ועשיתי עוד כמה שינויים לדוגמא שיהיה אפשרות למצב כהה או בהיר
                        הנה תמונה
                        Screenshot_20260626-120804.png Screenshot_20260626-120836.png

                        אני מקווה שזה בסדר שערכתי את הקוד מקור אבל לכאורה מי שמפרסם קוד מקור מפרסם את זה על דעת זה שאנשים יעשו שינויים.

                        ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מ מה זה משנה אה

                          @ר-יעקב-עייפים
                          כל מה שאמרת יש בחנות הזאת חוץ מזה ש אפליקציות בדאטה אבל אני ערכתי את הקוד מקור בשביל שהנתיב יהיה בדאטה/דאטה שזה לא המחיצות מערכת אבל זה נתיב שאין אפשרות להגיע אליו בלי רוט ועשיתי עוד כמה שינויים לדוגמא שיהיה אפשרות למצב כהה או בהיר
                          הנה תמונה
                          Screenshot_20260626-120804.png Screenshot_20260626-120836.png

                          אני מקווה שזה בסדר שערכתי את הקוד מקור אבל לכאורה מי שמפרסם קוד מקור מפרסם את זה על דעת זה שאנשים יעשו שינויים.

                          ר מנותק
                          ר מנותק
                          ר יעקב עייפים
                          כתב נערך לאחרונה על ידי ר יעקב עייפים
                          #13
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מ מנותק
                            מ מנותק
                            מה זה משנה אה
                            כתב נערך לאחרונה על ידי מה זה משנה אה
                            #14

                            @ר-יעקב-עייפים
                            אתה מתכוון לרעיון שיוכלו לבחור מהאפליקציה עצמה?
                            בכוונה לא עשיתי את זה כי אני צריך את זה לגרסא חסומה להתקנות

                            ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מ מה זה משנה אה

                              @ר-יעקב-עייפים
                              אתה מתכוון לרעיון שיוכלו לבחור מהאפליקציה עצמה?
                              בכוונה לא עשיתי את זה כי אני צריך את זה לגרסא חסומה להתקנות

                              ר מנותק
                              ר מנותק
                              ר יעקב עייפים
                              כתב נערך לאחרונה על ידי ר יעקב עייפים
                              #15
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מ מנותק
                                מ מנותק
                                מה זה משנה אה
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #16

                                בבקשה
                                חנות .apk
                                לא יודע אם זה הכי מעודכן (היה כל מיני גרסאות כי היה באגים שצריך לתקן ועוד...)

                                ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ב מנותק
                                  ב מנותק
                                  בסדבסד
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #17

                                  @מה-זה-משנה-אה
                                  אולי תערוך את זה גם שיהיה אופציה לעבור בין הקטגוריות על ידי החלקה?

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מ מה זה משנה אה

                                    בבקשה
                                    חנות .apk
                                    לא יודע אם זה הכי מעודכן (היה כל מיני גרסאות כי היה באגים שצריך לתקן ועוד...)

                                    ר מנותק
                                    ר מנותק
                                    ר יעקב עייפים
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי ר יעקב עייפים
                                    #18

                                    @מה-זה-משנה-אה לא רלוונטי לי כמנוטפר,
                                    בכל אופן מה שאני צריך עכשיו זה שיאמרו לי אם חשוב שאוציא גירסה לציבור.
                                    נראה לי שכרגע יסתדרו פה כבר אז פרשתי...

                                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מ מנותק
                                      מ מנותק
                                      מה זה משנה אה
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #19

                                      @בסדבסד
                                      רעיון...
                                      אולי בהמשך

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • ר ר יעקב עייפים

                                        @מה-זה-משנה-אה לא רלוונטי לי כמנוטפר,
                                        בכל אופן מה שאני צריך עכשיו זה שיאמרו לי אם חשוב שאוציא גירסה לציבור.
                                        נראה לי שכרגע יסתדרו פה כבר אז פרשתי...

                                        מ מנותק
                                        מ מנותק
                                        מה זה משנה אה
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #20

                                        @ר-יעקב-עייפים
                                        מה שבאתי להגיד לך זה שפשוט תערוך את הקוד מקור במקום לעבוד קשה
                                        אתה יכול גם לשנות את העיצוב אם אתה רוצה.

                                        ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מ מה זה משנה אה

                                          @ר-יעקב-עייפים
                                          מה שבאתי להגיד לך זה שפשוט תערוך את הקוד מקור במקום לעבוד קשה
                                          אתה יכול גם לשנות את העיצוב אם אתה רוצה.

                                          ר מנותק
                                          ר מנותק
                                          ר יעקב עייפים
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #21

                                          @מה-זה-משנה-אה ממש אין לי צורך,
                                          יש לי כבר את האפליקציה אני כרגע רק על פיצ'רים.
                                          בכל אופן אני רואה שהציבור מסתדר אז הנושא בעצם נפתר, ופה בעצם נגמר הנושא.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר