דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. קטגוריות בהרצה
  3. תכנות
  4. בינה מלאכותית - AI
  5. עזרה הדדית - בינה מלאכותית
  6. שיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - מתעדכן

שיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - מתעדכן

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - בינה מלאכותית
348 פוסטים 76 כותבים 23.8k צפיות 124 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • cfopuserC מנותק
    cfopuserC מנותק
    cfopuser
    כתב נערך לאחרונה על ידי cfopuser
    #334

    לכול מי שרגילים לשלם פר טוקנים בapi יכולים לחשוב שוב,
    ספק בשם neuralwatt מציע תכנית שבה הוא מחייב על פי שימוש בחשמל בתוכנית energy
    במחיר של $5.00 / kWh
    ולפי המספרים ברדיט המחירים משתלמים על זה מאודד
    לדוג' GLM-5.2 19.2M טוקנים ב $2.72.
    GLM-5.1 יצא 169M טוקנים ב $2.68 .(המחירון לפי טוקנים זה יוצא 46 דולר!)


    תמונה כי למה לא

    8bd85020-df7d-4c96-a170-e6b48ed889eb-image.jpeg

    בקיצור מחירים זולים מאוד.

    (לא יצא לי עדיין להתנסות אבל אמרתי למה לא לידע לציבור)

    מסתבר שיש גם שיטה של קוד refer שאם אתם משלמים $10 בעל הקוד מקבל טעינה של $20,
    בקיצור משתלם מאוד

    התרד ברדיט
    הספק, neuralwatt
    קוד שיתוף

    ר י Y 3 תגובות תגובה אחרונה
    4
    • cfopuserC cfopuser

      לכול מי שרגילים לשלם פר טוקנים בapi יכולים לחשוב שוב,
      ספק בשם neuralwatt מציע תכנית שבה הוא מחייב על פי שימוש בחשמל בתוכנית energy
      במחיר של $5.00 / kWh
      ולפי המספרים ברדיט המחירים משתלמים על זה מאודד
      לדוג' GLM-5.2 19.2M טוקנים ב $2.72.
      GLM-5.1 יצא 169M טוקנים ב $2.68 .(המחירון לפי טוקנים זה יוצא 46 דולר!)


      תמונה כי למה לא

      8bd85020-df7d-4c96-a170-e6b48ed889eb-image.jpeg

      בקיצור מחירים זולים מאוד.

      (לא יצא לי עדיין להתנסות אבל אמרתי למה לא לידע לציבור)

      מסתבר שיש גם שיטה של קוד refer שאם אתם משלמים $10 בעל הקוד מקבל טעינה של $20,
      בקיצור משתלם מאוד

      התרד ברדיט
      הספק, neuralwatt
      קוד שיתוף

      ר מנותק
      ר מנותק
      רציונל
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #335
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • cfopuserC cfopuser

        לכול מי שרגילים לשלם פר טוקנים בapi יכולים לחשוב שוב,
        ספק בשם neuralwatt מציע תכנית שבה הוא מחייב על פי שימוש בחשמל בתוכנית energy
        במחיר של $5.00 / kWh
        ולפי המספרים ברדיט המחירים משתלמים על זה מאודד
        לדוג' GLM-5.2 19.2M טוקנים ב $2.72.
        GLM-5.1 יצא 169M טוקנים ב $2.68 .(המחירון לפי טוקנים זה יוצא 46 דולר!)


        תמונה כי למה לא

        8bd85020-df7d-4c96-a170-e6b48ed889eb-image.jpeg

        בקיצור מחירים זולים מאוד.

        (לא יצא לי עדיין להתנסות אבל אמרתי למה לא לידע לציבור)

        מסתבר שיש גם שיטה של קוד refer שאם אתם משלמים $10 בעל הקוד מקבל טעינה של $20,
        בקיצור משתלם מאוד

        התרד ברדיט
        הספק, neuralwatt
        קוד שיתוף

        י מנותק
        י מנותק
        יאיר 3210
        כתב נערך לאחרונה על ידי יאיר 3210
        #336

        פיצ'ר ה-Artifacts מגיע ל-Claude Code.

        מעכשיו אפשר לבקש מקלוד להפוך את העבודה המשותפת לעמוד אינטראקטיבי - כמו דאשבורד או סקירת קוד - ולשתף אותו בלינק פרטי עם הצוות. העמוד הזה מתעדכן בזמן אמת ככל שהשיחה איתו נמשכת, ושואב את כל ההקשר ישירות מהקוד והכלים המחוברים שלכם.
        זמין כרגע בבטא למנויי Team ו-Enterprise.

        266c9b9a-1e0c-4950-b5bb-023a397c96f1-image.jpeg2276302-7d8730f7f1a60b678abb2904b37b5326.mp4

        י תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • י יאיר 3210

          פיצ'ר ה-Artifacts מגיע ל-Claude Code.

          מעכשיו אפשר לבקש מקלוד להפוך את העבודה המשותפת לעמוד אינטראקטיבי - כמו דאשבורד או סקירת קוד - ולשתף אותו בלינק פרטי עם הצוות. העמוד הזה מתעדכן בזמן אמת ככל שהשיחה איתו נמשכת, ושואב את כל ההקשר ישירות מהקוד והכלים המחוברים שלכם.
          זמין כרגע בבטא למנויי Team ו-Enterprise.

          266c9b9a-1e0c-4950-b5bb-023a397c96f1-image.jpeg2276302-7d8730f7f1a60b678abb2904b37b5326.mp4

          י מנותק
          י מנותק
          יאיר 3210
          כתב נערך לאחרונה על ידי יאיר 3210
          #337

          חברת xAI שחררה תוסף רשמי של Grok ל-Microsoft Word.

          מעכשיו אפשר לעבוד עם Grok ישירות בתוך המסמך כדי להפוך נקודות קצרות לטקסט מלא, לשכתב ולערוך משפטים, או לחפש מידע עדכני ברשת וב-X ולשלב אותו ישר פנימה. התוסף גם מסוגל לייצר תרשימים למסמך ולמשוך מידע רלוונטי מהגוגל דרייב או מהמיילים שלכם.

          התוסף זמין בחינם בחנות של מייקרוסופט.TG_QqWvqzQKlT5_KmmKWnilpA.mp4

          י תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • ע מנותק
            ע מנותק
            עידו300
            כתב נערך לאחרונה על ידי עידו300
            #338

            גם קלוד מחלקים קרדיטים - אבל בדולרים:
            שלח ל - 3 אנשים את הקישור ועל כל אחד שיעשה מנוי פרו תקבל 10 $

            Guest pass visual
            Gift a free week of Claude Code
            You have 3 guest passes to give away. Each one gives a friend a free week on the Pro plan. When they subscribe, you get $10 USD of usage credits.

            Share this link with a friend:
            https://claude.ai/referral/DcJ5uPhZxg

            Share another pass
            How to send a guest pass
            Type /passes in your CLI or visit your Claude Code settings.
            Copy the referral link and send it to a friend.
            Receive $10 USD of usage credits if your friend subscribes to a paid plan.
            Share via settings

            Terms apply.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • י יאיר 3210

              חברת xAI שחררה תוסף רשמי של Grok ל-Microsoft Word.

              מעכשיו אפשר לעבוד עם Grok ישירות בתוך המסמך כדי להפוך נקודות קצרות לטקסט מלא, לשכתב ולערוך משפטים, או לחפש מידע עדכני ברשת וב-X ולשלב אותו ישר פנימה. התוסף גם מסוגל לייצר תרשימים למסמך ולמשוך מידע רלוונטי מהגוגל דרייב או מהמיילים שלכם.

              התוסף זמין בחינם בחנות של מייקרוסופט.TG_QqWvqzQKlT5_KmmKWnilpA.mp4

              י מנותק
              י מנותק
              יאיר 3210
              כתב נערך לאחרונה על ידי יאיר 3210
              #339

              קודקס מקבל יכולת חדשה ושימושית בשם Record & Replay.

              מעכשיו אפשר פשוט להראות לו משימה קבועה שאתם עושים באופן ידני - כמו מילוי דוח הוצאות או הגשת בקשת חופש - והוא ילמד את התהליך ויהפוך אותו למיומנות קבועה שהוא יודע לבצע בעצמו.


              (DT_Spotlight)

              M י 2 תגובות תגובה אחרונה
              🙏
              3
              • י יאיר 3210

                קודקס מקבל יכולת חדשה ושימושית בשם Record & Replay.

                מעכשיו אפשר פשוט להראות לו משימה קבועה שאתם עושים באופן ידני - כמו מילוי דוח הוצאות או הגשת בקשת חופש - והוא ילמד את התהליך ויהפוך אותו למיומנות קבועה שהוא יודע לבצע בעצמו.


                (DT_Spotlight)

                י מנותק
                י מנותק
                יאיר 3210
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #340

                אליבאבא משחררת את מודל הווידאו Happy horse 1.1
                עכשיו זמין לשימוש

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • ה מנותק
                  ה מנותק
                  היפ הופ
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #341

                  מודל וידיאו - Kling VIDEO 3.0 Turbo

                  5e98570d-05c5-440a-b411-761f9b3974e3-image.jpeg

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • פרוזיפ מנותק
                    פרוזיפ מנותק
                    פרוזי
                    מדריכים עימוד
                    כתב נערך לאחרונה על ידי פרוזי
                    #342

                    חברת OpenAI משחררת מודל משופר של ChatGPT 5.5 Cyber וטוענת שהוא עוקף את מודל מית'וס של אנת'רופיק

                    החברה מציינת כי היא גם מרחיבה את התכנית של השימוש במודל ע"י גופים וארגונים שאושרו

                    כל הפרטים כאן

                    שמח לעזור

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    7
                    • ה מנותק
                      ה מנותק
                      היפ הופ
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #343

                      גוגל שחררה לכולם את ה-Interactions API, שהופך לממשק המרכזי החדש לעבודה עם המודלים והסוכנים של ג'מיני.

                      הממשק נבנה במיוחד כדי להקל על פיתוח סוכני AI ותהליכים שדורשים שמירת הקשר לאורך זמן (Stateful).
                      בפועל, מפתחים מקבלים עכשיו יכולות חדשות ישר מהקופסה – ניהול סוכנים, הרצת משימות ברקע, תמיכה רחבה יותר בכלים חיצוניים, והכנה לשילוב של מודל Gemini Omni בקרוב.

                      image_3556_1.jpg

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • ה מנותק
                        ה מנותק
                        היפ הופ
                        כתב נערך לאחרונה על ידי היפ הופ
                        #344

                        עוד פיצ'ר חדש מבית ג'ימיני

                        2296fea8-9837-464c-96e0-2aba5be2bf27-image.jpeg
                        ואז 6f623a1b-c56b-4ca5-8846-5c20fcc7fa3f-image.jpeg

                        בקיצור, תפתחו בדרייב יצירת טופס (Forms) חדש, זה יקפוץ לכם, וזה יוצר שאלון חמוד לפי בחירה

                        כאן 1191241f-23cc-4e14-bd94-52ff5204f8df-image.jpeg
                        זה תמיד מופיע, זה נראה שהוא לא באמת מסוגל ליצור סקריפט בתוך הטופס... (אחרת לנטפרי היה עבודה קצת קשה....)

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • ב מנותק
                          ב מנותק
                          בינארי חכם
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #345

                          גם בגוגל דרייב אפשר לבקש סיכום על תוכן הקבצים...
                          118adf0f-1353-4f13-89d6-6bd75b4bdb37-image.jpeg

                          מגנוס קרלסןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • ב בינארי חכם

                            גם בגוגל דרייב אפשר לבקש סיכום על תוכן הקבצים...
                            118adf0f-1353-4f13-89d6-6bd75b4bdb37-image.jpeg

                            מגנוס קרלסןמ מנותק
                            מגנוס קרלסןמ מנותק
                            מגנוס קרלסן
                            מדריכים
                            כתב נערך לאחרונה על ידי מגנוס קרלסן
                            #346

                            @בינארי-חכם
                            ישןן לעיסקי
                            חדש לחשבונות הרגילים

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • CSS 0C מחובר
                              CSS 0C מחובר
                              CSS 0
                              מדריכים
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #347
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              🤓
                              1
                              • י. פל.י מנותק
                                י. פל.י מנותק
                                י. פל.
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #348

                                קלוד מצהירים שהם עלולים לבקש מידע אישי (צילו״מ של מייל שקיבלתי):
                                ce6b83fb-9ac6-4269-a378-2bd358e703e9-image.jpeg
                                להרחבה:
                                https://www.geektime.co.il/url-anthropic-claude-biometric-id-verification/

                                גאה להיות חלק:
                                otzaria.org

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                3

                                שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                הרשמה התחברות

                                • התחברות

                                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון
                                0
                                • חוקי הפורום
                                • פופולרי
                                • לא נפתר
                                • משתמשים
                                • חיפוש גוגל בפורום
                                • צור קשר