דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. קטגוריות בהרצה
  3. תכנות
  4. בינה מלאכותית - AI
  5. עזרה הדדית - בינה מלאכותית
  6. שיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - מתעדכן

שיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - מתעדכן

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - בינה מלאכותית
342 פוסטים 76 כותבים 23.3k צפיות 123 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אברהם גלסרא מנותק
    אברהם גלסרא מנותק
    אברהם גלסר
    מדריכים
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #333
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • cfopuserC מנותק
      cfopuserC מנותק
      cfopuser
      כתב נערך לאחרונה על ידי cfopuser
      #334

      לכול מי שרגילים לשלם פר טוקנים בapi יכולים לחשוב שוב,
      ספק בשם neuralwatt מציע תכנית שבה הוא מחייב על פי שימוש בחשמל בתוכנית energy
      במחיר של $5.00 / kWh
      ולפי המספרים ברדיט המחירים משתלמים על זה מאודד
      לדוג' GLM-5.2 19.2M טוקנים ב $2.72.
      GLM-5.1 יצא 169M טוקנים ב $2.68 .(המחירון לפי טוקנים זה יוצא 46 דולר!)


      תמונה כי למה לא

      8bd85020-df7d-4c96-a170-e6b48ed889eb-image.jpeg

      בקיצור מחירים זולים מאוד.

      (לא יצא לי עדיין להתנסות אבל אמרתי למה לא לידע לציבור)

      מסתבר שיש גם שיטה של קוד refer שאם אתם משלמים $10 בעל הקוד מקבל טעינה של $20,
      בקיצור משתלם מאוד

      התרד ברדיט
      הספק, neuralwatt
      קוד שיתוף

      ר י Y 3 תגובות תגובה אחרונה
      4
      • cfopuserC cfopuser

        לכול מי שרגילים לשלם פר טוקנים בapi יכולים לחשוב שוב,
        ספק בשם neuralwatt מציע תכנית שבה הוא מחייב על פי שימוש בחשמל בתוכנית energy
        במחיר של $5.00 / kWh
        ולפי המספרים ברדיט המחירים משתלמים על זה מאודד
        לדוג' GLM-5.2 19.2M טוקנים ב $2.72.
        GLM-5.1 יצא 169M טוקנים ב $2.68 .(המחירון לפי טוקנים זה יוצא 46 דולר!)


        תמונה כי למה לא

        8bd85020-df7d-4c96-a170-e6b48ed889eb-image.jpeg

        בקיצור מחירים זולים מאוד.

        (לא יצא לי עדיין להתנסות אבל אמרתי למה לא לידע לציבור)

        מסתבר שיש גם שיטה של קוד refer שאם אתם משלמים $10 בעל הקוד מקבל טעינה של $20,
        בקיצור משתלם מאוד

        התרד ברדיט
        הספק, neuralwatt
        קוד שיתוף

        ר מנותק
        ר מנותק
        רציונל
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #335
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • cfopuserC cfopuser

          לכול מי שרגילים לשלם פר טוקנים בapi יכולים לחשוב שוב,
          ספק בשם neuralwatt מציע תכנית שבה הוא מחייב על פי שימוש בחשמל בתוכנית energy
          במחיר של $5.00 / kWh
          ולפי המספרים ברדיט המחירים משתלמים על זה מאודד
          לדוג' GLM-5.2 19.2M טוקנים ב $2.72.
          GLM-5.1 יצא 169M טוקנים ב $2.68 .(המחירון לפי טוקנים זה יוצא 46 דולר!)


          תמונה כי למה לא

          8bd85020-df7d-4c96-a170-e6b48ed889eb-image.jpeg

          בקיצור מחירים זולים מאוד.

          (לא יצא לי עדיין להתנסות אבל אמרתי למה לא לידע לציבור)

          מסתבר שיש גם שיטה של קוד refer שאם אתם משלמים $10 בעל הקוד מקבל טעינה של $20,
          בקיצור משתלם מאוד

          התרד ברדיט
          הספק, neuralwatt
          קוד שיתוף

          י מנותק
          י מנותק
          יאיר 3210
          כתב נערך לאחרונה על ידי יאיר 3210
          #336

          פיצ'ר ה-Artifacts מגיע ל-Claude Code.

          מעכשיו אפשר לבקש מקלוד להפוך את העבודה המשותפת לעמוד אינטראקטיבי - כמו דאשבורד או סקירת קוד - ולשתף אותו בלינק פרטי עם הצוות. העמוד הזה מתעדכן בזמן אמת ככל שהשיחה איתו נמשכת, ושואב את כל ההקשר ישירות מהקוד והכלים המחוברים שלכם.
          זמין כרגע בבטא למנויי Team ו-Enterprise.

          266c9b9a-1e0c-4950-b5bb-023a397c96f1-image.jpeg2276302-7d8730f7f1a60b678abb2904b37b5326.mp4

          י תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • י יאיר 3210

            פיצ'ר ה-Artifacts מגיע ל-Claude Code.

            מעכשיו אפשר לבקש מקלוד להפוך את העבודה המשותפת לעמוד אינטראקטיבי - כמו דאשבורד או סקירת קוד - ולשתף אותו בלינק פרטי עם הצוות. העמוד הזה מתעדכן בזמן אמת ככל שהשיחה איתו נמשכת, ושואב את כל ההקשר ישירות מהקוד והכלים המחוברים שלכם.
            זמין כרגע בבטא למנויי Team ו-Enterprise.

            266c9b9a-1e0c-4950-b5bb-023a397c96f1-image.jpeg2276302-7d8730f7f1a60b678abb2904b37b5326.mp4

            י מנותק
            י מנותק
            יאיר 3210
            כתב נערך לאחרונה על ידי יאיר 3210
            #337

            חברת xAI שחררה תוסף רשמי של Grok ל-Microsoft Word.

            מעכשיו אפשר לעבוד עם Grok ישירות בתוך המסמך כדי להפוך נקודות קצרות לטקסט מלא, לשכתב ולערוך משפטים, או לחפש מידע עדכני ברשת וב-X ולשלב אותו ישר פנימה. התוסף גם מסוגל לייצר תרשימים למסמך ולמשוך מידע רלוונטי מהגוגל דרייב או מהמיילים שלכם.

            התוסף זמין בחינם בחנות של מייקרוסופט.TG_QqWvqzQKlT5_KmmKWnilpA.mp4

            י תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • ע מנותק
              ע מנותק
              עידו300
              כתב נערך לאחרונה על ידי עידו300
              #338

              גם קלוד מחלקים קרדיטים - אבל בדולרים:
              שלח ל - 3 אנשים את הקישור ועל כל אחד שיעשה מנוי פרו תקבל 10 $

              Guest pass visual
              Gift a free week of Claude Code
              You have 3 guest passes to give away. Each one gives a friend a free week on the Pro plan. When they subscribe, you get $10 USD of usage credits.

              Share this link with a friend:
              https://claude.ai/referral/DcJ5uPhZxg

              Share another pass
              How to send a guest pass
              Type /passes in your CLI or visit your Claude Code settings.
              Copy the referral link and send it to a friend.
              Receive $10 USD of usage credits if your friend subscribes to a paid plan.
              Share via settings

              Terms apply.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • י יאיר 3210

                חברת xAI שחררה תוסף רשמי של Grok ל-Microsoft Word.

                מעכשיו אפשר לעבוד עם Grok ישירות בתוך המסמך כדי להפוך נקודות קצרות לטקסט מלא, לשכתב ולערוך משפטים, או לחפש מידע עדכני ברשת וב-X ולשלב אותו ישר פנימה. התוסף גם מסוגל לייצר תרשימים למסמך ולמשוך מידע רלוונטי מהגוגל דרייב או מהמיילים שלכם.

                התוסף זמין בחינם בחנות של מייקרוסופט.TG_QqWvqzQKlT5_KmmKWnilpA.mp4

                י מנותק
                י מנותק
                יאיר 3210
                כתב נערך לאחרונה על ידי יאיר 3210
                #339

                קודקס מקבל יכולת חדשה ושימושית בשם Record & Replay.

                מעכשיו אפשר פשוט להראות לו משימה קבועה שאתם עושים באופן ידני - כמו מילוי דוח הוצאות או הגשת בקשת חופש - והוא ילמד את התהליך ויהפוך אותו למיומנות קבועה שהוא יודע לבצע בעצמו.


                (DT_Spotlight)

                M י 2 תגובות תגובה אחרונה
                🙏
                3
                • י יאיר 3210

                  קודקס מקבל יכולת חדשה ושימושית בשם Record & Replay.

                  מעכשיו אפשר פשוט להראות לו משימה קבועה שאתם עושים באופן ידני - כמו מילוי דוח הוצאות או הגשת בקשת חופש - והוא ילמד את התהליך ויהפוך אותו למיומנות קבועה שהוא יודע לבצע בעצמו.


                  (DT_Spotlight)

                  י מנותק
                  י מנותק
                  יאיר 3210
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #340

                  אליבאבא משחררת את מודל הווידאו Happy horse 1.1
                  עכשיו זמין לשימוש

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • ה מנותק
                    ה מנותק
                    היפ הופ
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #341

                    מודל וידיאו - Kling VIDEO 3.0 Turbo

                    5e98570d-05c5-440a-b411-761f9b3974e3-image.jpeg

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • פרוזיפ מנותק
                      פרוזיפ מנותק
                      פרוזי
                      מדריכים עימוד
                      כתב נערך לאחרונה על ידי פרוזי
                      #342

                      חברת OpenAI משחררת מודל משופר של ChatGPT 5.5 Cyber וטוענת שהוא עוקף את מודל מית'וס של אנת'רופיק

                      החברה מציינת כי היא גם מרחיבה את התכנית של השימוש במודל ע"י גופים וארגונים שאושרו

                      כל הפרטים כאן

                      שמח לעזור

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      4

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות

                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • חוקי הפורום
                      • פופולרי
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • צור קשר