שיתוף | הפורום עודכן! עכשיו באמת!
-
אני יסביר באימוגי על הפוסט הזה מה זה הם..
לא הבנתי, אתה מנסה להסביר לי מה הוספתי?
אמרתי שהוספתי רק אחד, לא הבנתי מה אתה בא להסביר. -
@שמואל
למה בצאט יש לי כאלו שאין לי דרך ליצור איתם צאט?
איך ניהיה לי איתם חדר אם אי אפשר להתכתב איתם?



@YAHBDK כי אין להם 50 לייקים הדרושים לצאט!
-
@YAHBDK כי אין להם 50 לייקים הדרושים לצאט!
-
@שמואל
למה בצאט יש לי כאלו שאין לי דרך ליצור איתם צאט?
איך ניהיה לי איתם חדר אם אי אפשר להתכתב איתם?



-
@YAHBDK זה באג שקרה גם לי לא משהו מיוחד
-
אולי הגיע הזמן לסדר את זה?
לכאורה לסדר דברים כאלה זה לגעת בDB. אבל בעיקר צריך לחקור בדיוק מה צריך לגעת שם... כי צריך להיזהר.
בכל מקרה, לדעתי זה לא כזה דרמטי..@שמואל אמרת לי פעם שזה באג שקרה איכשהו..
לא זכור לי. איזה באג?
-
@YAHBDK אין דבר כזה אולי רק עם המנהלים או הצוות פיקוח
-
@נוחעם-FM כנראה מוניטין.
לי אין:

@אברהם-גלסר
לא קשור גם לי יש

-
@נוחעם-FM כנראה מוניטין.
לי אין:

@אברהם-גלסר בדקת בנושא שאתה יצרת? -
@אברהם-גלסר בדקת בנושא שאתה יצרת? -
@אברהם-גלסר בדקת בנושא שאתה יצרת?@שניאור-שמח
אצלי יש את זה בחלק כן בחלק לא אני מדבר על הפוסטים שאני יצרתי לא בכולם זה קיים
כאן אין לי
וכאן יש לי
יכול להיות שזה קשור לכמה פוסטים שיש בשירשור הזה?
-
לי לא היה את זה בחיים זה קשור למשהו?
-
@שניאור-שמח
אצלי יש את זה בחלק כן בחלק לא אני מדבר על הפוסטים שאני יצרתי לא בכולם זה קיים
כאן אין לי
וכאן יש לי
יכול להיות שזה קשור לכמה פוסטים שיש בשירשור הזה?
-
אם כבר באגים כלליים,
יש באג שגם כשאני נכנס לנושא שמעולם לא צפיתי בו,
קופצת לי הודעה
'לחזור לפוסט האחרון שנקרא בנושא'
זה רק אצלי? או אצל כולם?
-
אם כבר באגים כלליים,
יש באג שגם כשאני נכנס לנושא שמעולם לא צפיתי בו,
קופצת לי הודעה
'לחזור לפוסט האחרון שנקרא בנושא'
זה רק אצלי? או אצל כולם?
@ירמיהו-הנביא
גם אצלי
אבל הוא לא מדלג לשום מקום הוא נישאר בדף הראשון -
אם כבר באגים כלליים,
יש באג שגם כשאני נכנס לנושא שמעולם לא צפיתי בו,
קופצת לי הודעה
'לחזור לפוסט האחרון שנקרא בנושא'
זה רק אצלי? או אצל כולם?
פוסט זה נמחק! -
עד 5 פוסטים ניתן להזיז גם ללא הרשאות מיוחדות, כמו מחיקת נושא.
-
עידכון!!
כבר לא קופצת הודעה של תודה על תרומתך לפורום או משהו כזה ב1000 פוסטים...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
