בקשת מידע | למה זה קורה לי בGPT?
-
כשאני משתמש בGPT ברוב הזמן הוא יוצא לי מקוטע בצורה הזו:

בנתיים אני לוחץ שם על העתק וקורא את התגובה בהדבקה... אבל זה כ"כ מציק בין היתר בגלל שהוא מקוטע גם בדיבור. זה קורה גם במחשב וגם באנדרואיד.
ולסיום, גם לGPT אין תשובה ברורה...
-
כשאני משתמש בGPT ברוב הזמן הוא יוצא לי מקוטע בצורה הזו:

בנתיים אני לוחץ שם על העתק וקורא את התגובה בהדבקה... אבל זה כ"כ מציק בין היתר בגלל שהוא מקוטע גם בדיבור. זה קורה גם במחשב וגם באנדרואיד.
ולסיום, גם לGPT אין תשובה ברורה...
@מאיר-מאיר-מאיר כתב בבקשת מידע | למה זה קורה לי בGPT?:
ולסיום, גם לGPT אין תשובה ברורה...
נטפרי?
תעשה רענון -
@מאיר-מאיר-מאיר כתב בבקשת מידע | למה זה קורה לי בGPT?:
ולסיום, גם לGPT אין תשובה ברורה...
נטפרי?
תעשה רענון@דוד-משה-1 אכן נטפרי אבל זה קורה לי גם בלי נטפרי.
-
@מוצ כתב בבקשת מידע | למה זה קורה לי בGPT?:
זה בגלל שמופעל תרגום גוגל אוטומטי
צודק! עכשיו ביטלתי ועבד חלק!!!!
אבל זה קורה לי גם באפליקציה וגם במצב דיבור
-
@מוצ כתב בבקשת מידע | למה זה קורה לי בGPT?:
זה בגלל שמופעל תרגום גוגל אוטומטי
צודק! עכשיו ביטלתי ועבד חלק!!!!
אבל זה קורה לי גם באפליקציה וגם במצב דיבור
כתב בבקשת מידע | למה זה קורה לי בGPT?:
אבל זה קורה לי גם באפליקציה וגם במצב דיבור
בסוף התברר שזה קרה בשיחה איתו בגלל שזה היה ברכב וכשהוא התחיל לענות הוא נעצר כי הוא שמע מישהו מדבר (בזמן שזה הוא בעצמו...)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות