הצעת ייעול | תגובות על אפליקצית עוגן
-
@דוד-g כתב בהצעת ייעול | תגובות על אפליקצית עוגן:
תגיד לי מה צריך לבקש מהמוכר אולי לי הוא יתן כי קניתי ממנו
תבקש ממנו ROM מלא למכשיר שלך בדיוק (לדגם הזה בדיוק)
@הישבשר-המלומד שלחתי לו
-
@דוד-g נכון אבל זה ללא סינון כלל (אצלי זה עם סינון על ידי מודלי ML) אבל מה שאתה רוצה כמובן
@הישבשר-המלומד חבל היה עדיף ללא סינון על ידי מודלי ML אלא רק בלי Wi-Fi
-
@הישבשר-המלומד חבל היה עדיף ללא סינון על ידי מודלי ML אלא רק בלי Wi-Fi
-
@דוד-g יש גם אפשרות לעשות ללא סינון וכן ללא חסימת APK זה בהתאמה אישית מלאה
@הישבשר-המלומד הבט ושא עינך למייל... [נכתב ע'יי דוד המלומד [אומנם לא כמוך אבל דומה...]שכוייח]
-
@דוד-g יש גם אפשרות לעשות ללא סינון וכן ללא חסימת APK זה בהתאמה אישית מלאה
@הישבשר-המלומד תכלס מה עושים?
-
@הישבשר-המלומד תכלס מה עושים?
-
@דוד-g בנתים או מחכים למכור או לגרסא חדשה של עוגן שתצא בימים הקרובים בע"ה
@הישבשר-המלומד מה זה יעזור אי אפשר להתקין בנגן שום אפליקצייות
-
@הישבשר-המלומד מה זה יעזור אי אפשר להתקין בנגן שום אפליקצייות
-
@הישבשר-המלומד מה זה יעזור אי אפשר להתקין בנגן שום אפליקצייות
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
@הישבשר-המלומד
שאלה איך עשית קוד לקבצים של החנות שאני פותח את ההורדה מהמחשב -
@דוד-g תראה מייל
@הישבשר-המלומד עכשיו הישבשר המלומד...
-
@הישבשר-המלומד
שאלה איך עשית קוד לקבצים של החנות שאני פותח את ההורדה מהמחשב -
@יעקב2 טוב שבוע טוב האמת לא כל כך הבנתי מה השאלה לא צריך לעת את הקוד של הזיפ אתה פשוט מעתיק אותו כמו שהוא לתקיה שיצרת בהוראות אם היסתבכת תגיד לי בדיוק ממה עשיתי כבר ואיפה אתה עומד ואני יעזור לך בהצלחה!
-
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות