הצעת ייעול | תגובות על אפליקצית עוגן
-
@הישבשר-המלומד מה זה יעזור אי אפשר להתקין בנגן שום אפליקצייות
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
@הישבשר-המלומד
שאלה איך עשית קוד לקבצים של החנות שאני פותח את ההורדה מהמחשב -
@דוד-g תראה מייל
@הישבשר-המלומד עכשיו הישבשר המלומד...
-
@הישבשר-המלומד
שאלה איך עשית קוד לקבצים של החנות שאני פותח את ההורדה מהמחשב -
@יעקב2 טוב שבוע טוב האמת לא כל כך הבנתי מה השאלה לא צריך לעת את הקוד של הזיפ אתה פשוט מעתיק אותו כמו שהוא לתקיה שיצרת בהוראות אם היסתבכת תגיד לי בדיוק ממה עשיתי כבר ואיפה אתה עומד ואני יעזור לך בהצלחה!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
@יעקב2 טוב שבוע טוב האמת לא כל כך הבנתי מה השאלה לא צריך לעת את הקוד של הזיפ אתה פשוט מעתיק אותו כמו שהוא לתקיה שיצרת בהוראות אם היסתבכת תגיד לי בדיוק ממה עשיתי כבר ואיפה אתה עומד ואני יעזור לך בהצלחה!
-
@יעקב2 טוב שבוע טוב האמת לא כל כך הבנתי מה השאלה לא צריך לעת את הקוד של הזיפ אתה פשוט מעתיק אותו כמו שהוא לתקיה שיצרת בהוראות אם היסתבכת תגיד לי בדיוק ממה עשיתי כבר ואיפה אתה עומד ואני יעזור לך בהצלחה!
-
פוסט זה נמחק!
-
@הישבשר-המלומד
שאלה איך עשית קוד לקבצים של החנות שאני פותח את ההורדה מהמחשב -
@יעקב2 טוב שבוע טוב האמת לא כל כך הבנתי מה השאלה לא צריך לעת את הקוד של הזיפ אתה פשוט מעתיק אותו כמו שהוא לתקיה שיצרת בהוראות אם היסתבכת תגיד לי בדיוק ממה עשיתי כבר ואיפה אתה עומד ואני יעזור לך בהצלחה!
@הישבשר-המלומד תודה
אך הכוונה שלי איך אני יוצר קוד על קבצים דרך מה יצרת את זה סתם עזרה מהצד
בסוגריים נראה משהו לא התקנתי כי מצב מפתחים חסום בעז''ה בהמשך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות