דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. עזרה הדדית אפליקציות
  5. הצעת ייעול | תגובות על אפליקצית עוגן

הצעת ייעול | תגובות על אפליקצית עוגן

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית אפליקציות
207 פוסטים 20 כותבים 5.2k צפיות 21 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • הישבשר המלומדה הישבשר המלומד

    @izhak לא כ"כ הבנתי מה עשית הורדת מכאן https://mitmachim.top/post/1145831?
    עכשיו אחרי שאתה מוריד אתה מחלץ את הקובץ ומתקין במכשיר אבל לפני ההתקנה תיצור תקיה חדשה במכשיר שלך בשם OfflineStore בדיוק ותעתיק את הזיפ של החנות שהורדת (כשהוא בקובץ זיפ סגור עם הקוד אתה לא אמור לפתוח אותו הוא אמור להיות סגור עם הקוד עכשיו תעתיק אותו לתקיה OfflineStore שיצרת אחרי זה תתקין את האפליקציה שהורדת (עוגן) ואז תפתח מפתחים ותעבור לאתר בהצלחה! לכל בעיה אני פה ב"ה

    ד מנותק
    ד מנותק
    דוד g
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #133

    @הישבשר-המלומד זה מה שעשיתי בדיוק לפני שהתקנתי

    ד תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ד דוד g

      @הישבשר-המלומד זה מה שעשיתי בדיוק לפני שהתקנתי

      ד מנותק
      ד מנותק
      דוד g
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #134

      הוא כותב שם את זה Android 8.1 עם זיכרון RAM של 1GB + ROM של 8GB מקלה על הניווט בספריית המוזיקה שלכם. נגן ה-MP3 בעל מסך המגע אינו רק מוזיקה; הוא תומך גם ברדיו FM, קריאת ספרים אלקטרוניים והשמעת וידאו, מה שמבטיח לכם מגוון רחב של אפשרויות בידור בהישג יד.nnעיצוב עמיד וידידותי למשתמשnnנגן ה-MP3 הזה, הבנוי מגוף מתכת עמיד, עם מסך מגע, נועד לעמוד בתלאו

      הישבשר המלומדה תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ד דוד g

        הוא כותב שם את זה Android 8.1 עם זיכרון RAM של 1GB + ROM של 8GB מקלה על הניווט בספריית המוזיקה שלכם. נגן ה-MP3 בעל מסך המגע אינו רק מוזיקה; הוא תומך גם ברדיו FM, קריאת ספרים אלקטרוניים והשמעת וידאו, מה שמבטיח לכם מגוון רחב של אפשרויות בידור בהישג יד.nnעיצוב עמיד וידידותי למשתמשnnנגן ה-MP3 הזה, הבנוי מגוף מתכת עמיד, עם מסך מגע, נועד לעמוד בתלאו

        הישבשר המלומדה מנותק
        הישבשר המלומדה מנותק
        הישבשר המלומד
        מדריכים
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #135

        @דוד-g כתב בהצעת ייעול | תגובות על אפליקצית עוגן:

        הוא כותב שם את זה Android 8.1 עם זיכרון RAM של 1GB + ROM של 8GB מקלה על הניווט בספריית המוזיקה שלכם. נגן ה-MP3 בעל מסך המגע אינו רק מוזיקה; הוא תומך גם ברדיו FM, קריאת ספרים אלקטרוניים והשמעת וידאו, מה שמבטיח לכם מגוון רחב של אפשרויות בידור בהישג יד.nnעיצוב עמיד וידידותי למשתמשnnנגן ה-MP3 הזה, הבנוי מגוף מתכת עמיד, עם מסך מגע, נועד לעמוד בתלאו

        חרתה בלבן היית קונה נגן יותר קלאסי ומוכר אנדרואיד יותר גבוהה 11 וכו' חבל

        ד 2 תגובות תגובה אחרונה
        1
        • הישבשר המלומדה הישבשר המלומד

          @דוד-g כתב בהצעת ייעול | תגובות על אפליקצית עוגן:

          הוא כותב שם את זה Android 8.1 עם זיכרון RAM של 1GB + ROM של 8GB מקלה על הניווט בספריית המוזיקה שלכם. נגן ה-MP3 בעל מסך המגע אינו רק מוזיקה; הוא תומך גם ברדיו FM, קריאת ספרים אלקטרוניים והשמעת וידאו, מה שמבטיח לכם מגוון רחב של אפשרויות בידור בהישג יד.nnעיצוב עמיד וידידותי למשתמשnnנגן ה-MP3 הזה, הבנוי מגוף מתכת עמיד, עם מסך מגע, נועד לעמוד בתלאו

          חרתה בלבן היית קונה נגן יותר קלאסי ומוכר אנדרואיד יותר גבוהה 11 וכו' חבל

          ד מנותק
          ד מנותק
          דוד g
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #136

          @הישבשר-המלומד הנגן שאתה קניתה עלה 250 שח ללא פנס הדגם הזול

          הישבשר המלומדה תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ד דוד g

            @הישבשר-המלומד הנגן שאתה קניתה עלה 250 שח ללא פנס הדגם הזול

            הישבשר המלומדה מנותק
            הישבשר המלומדה מנותק
            הישבשר המלומד
            מדריכים
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #137

            @דוד-g כן והוא שווה את זה הגב אין לך FPR ככה המוכר אמר אני עכשיו משגע אותו לשלח לי את ה RAM המלא לתקן לך את זה בקלות

            ד תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • הישבשר המלומדה הישבשר המלומד

              @דוד-g כתב בהצעת ייעול | תגובות על אפליקצית עוגן:

              הוא כותב שם את זה Android 8.1 עם זיכרון RAM של 1GB + ROM של 8GB מקלה על הניווט בספריית המוזיקה שלכם. נגן ה-MP3 בעל מסך המגע אינו רק מוזיקה; הוא תומך גם ברדיו FM, קריאת ספרים אלקטרוניים והשמעת וידאו, מה שמבטיח לכם מגוון רחב של אפשרויות בידור בהישג יד.nnעיצוב עמיד וידידותי למשתמשnnנגן ה-MP3 הזה, הבנוי מגוף מתכת עמיד, עם מסך מגע, נועד לעמוד בתלאו

              חרתה בלבן היית קונה נגן יותר קלאסי ומוכר אנדרואיד יותר גבוהה 11 וכו' חבל

              ד מנותק
              ד מנותק
              דוד g
              כתב נערך לאחרונה על ידי דוד g
              #138

              @הישבשר-המלומד ואני קניתי את הנגן ב92 שח וחשבתי שהוא אנדרואיד 8.1 כי זה מה שהיה כתוב

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • I מנותק
                I מנותק
                izhak
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #139

                יש צפי למתי תצא הגירסה הבאה ?

                הישבשר המלומדה תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • הישבשר המלומדה הישבשר המלומד

                  @דוד-g כן והוא שווה את זה הגב אין לך FPR ככה המוכר אמר אני עכשיו משגע אותו לשלח לי את ה RAM המלא לתקן לך את זה בקלות

                  ד מנותק
                  ד מנותק
                  דוד g
                  כתב נערך לאחרונה על ידי דוד g
                  #140

                  @הישבשר-המלומד תגיד לי מה צריך לבקש מהמוכר אולי לי הוא יתן כי קניתי ממנו

                  הישבשר המלומדה תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • I izhak

                    יש צפי למתי תצא הגירסה הבאה ?

                    הישבשר המלומדה מנותק
                    הישבשר המלומדה מנותק
                    הישבשר המלומד
                    מדריכים
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #141

                    @izhak כתב בהצעת ייעול | תגובות על אפליקצית עוגן:

                    יש צפי למתי תצא הגירסה הבאה ?

                    למה מה חסר לך כרגע?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ד דוד g

                      @הישבשר-המלומד תגיד לי מה צריך לבקש מהמוכר אולי לי הוא יתן כי קניתי ממנו

                      הישבשר המלומדה מנותק
                      הישבשר המלומדה מנותק
                      הישבשר המלומד
                      מדריכים
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #142

                      @דוד-g כתב בהצעת ייעול | תגובות על אפליקצית עוגן:

                      תגיד לי מה צריך לבקש מהמוכר אולי לי הוא יתן כי קניתי ממנו

                      תבקש ממנו ROM מלא למכשיר שלך בדיוק (לדגם הזה בדיוק)

                      ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • I מנותק
                        I מנותק
                        izhak
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #143

                        האפליקצית מסננת גם תמונות לדו'ג בגוגל או בווצאפ ?

                        הישבשר המלומדה תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • I izhak

                          האפליקצית מסננת גם תמונות לדו'ג בגוגל או בווצאפ ?

                          הישבשר המלומדה מנותק
                          הישבשר המלומדה מנותק
                          הישבשר המלומד
                          מדריכים
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #144

                          @izhak לא בהמשך אולי יהיה מערכת צילום מסך אוטומטית ואז כיבוי של דברים חשודים אבל זה יהיה ממש בהמשך אני חייב קודם לאמן או למצוא מודל מתאים לזה

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • הישבשר המלומדה הישבשר המלומד

                            @דוד-g כתב בהצעת ייעול | תגובות על אפליקצית עוגן:

                            תגיד לי מה צריך לבקש מהמוכר אולי לי הוא יתן כי קניתי ממנו

                            תבקש ממנו ROM מלא למכשיר שלך בדיוק (לדגם הזה בדיוק)

                            ד מנותק
                            ד מנותק
                            דוד g
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #145

                            @הישבשר-המלומד שלחתי לו

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • הישבשר המלומדה הישבשר המלומד

                              @דוד-g נכון אבל זה ללא סינון כלל (אצלי זה עם סינון על ידי מודלי ML) אבל מה שאתה רוצה כמובן

                              ד מנותק
                              ד מנותק
                              דוד g
                              כתב נערך לאחרונה על ידי דוד g
                              #146

                              @הישבשר-המלומד חבל היה עדיף ללא סינון על ידי מודלי ML אלא רק בלי Wi-Fi

                              הישבשר המלומדה תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ד דוד g

                                @הישבשר-המלומד חבל היה עדיף ללא סינון על ידי מודלי ML אלא רק בלי Wi-Fi

                                הישבשר המלומדה מנותק
                                הישבשר המלומדה מנותק
                                הישבשר המלומד
                                מדריכים
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #147

                                @דוד-g יש גם אפשרות לעשות ללא סינון וכן ללא חסימת APK זה בהתאמה אישית מלאה

                                ד 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • הישבשר המלומדה הישבשר המלומד

                                  @דוד-g יש גם אפשרות לעשות ללא סינון וכן ללא חסימת APK זה בהתאמה אישית מלאה

                                  ד מנותק
                                  ד מנותק
                                  דוד g
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #148

                                  @הישבשר-המלומד הבט ושא עינך למייל... [נכתב ע'יי דוד המלומד [אומנם לא כמוך אבל דומה...]שכוייח]

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • הישבשר המלומדה הישבשר המלומד

                                    @דוד-g יש גם אפשרות לעשות ללא סינון וכן ללא חסימת APK זה בהתאמה אישית מלאה

                                    ד מנותק
                                    ד מנותק
                                    דוד g
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #149

                                    @הישבשר-המלומד תכלס מה עושים?

                                    הישבשר המלומדה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • ד דוד g

                                      @הישבשר-המלומד תכלס מה עושים?

                                      הישבשר המלומדה מנותק
                                      הישבשר המלומדה מנותק
                                      הישבשר המלומד
                                      מדריכים
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #150

                                      @דוד-g בנתים או מחכים למכור או לגרסא חדשה של עוגן שתצא בימים הקרובים בע"ה

                                      ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • הישבשר המלומדה הישבשר המלומד

                                        @דוד-g בנתים או מחכים למכור או לגרסא חדשה של עוגן שתצא בימים הקרובים בע"ה

                                        ד מנותק
                                        ד מנותק
                                        דוד g
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #151

                                        @הישבשר-המלומד מה זה יעזור אי אפשר להתקין בנגן שום אפליקצייות

                                        הישבשר המלומדה ד 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        1
                                        • ד דוד g

                                          @הישבשר-המלומד מה זה יעזור אי אפשר להתקין בנגן שום אפליקצייות

                                          הישבשר המלומדה מנותק
                                          הישבשר המלומדה מנותק
                                          הישבשר המלומד
                                          מדריכים
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #152

                                          @דוד-g תראה מייל

                                          ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר