הצעת ייעול | תגובות על אפליקצית עוגן
-
@הישבשר-המלומד הנגן שאתה קניתה עלה 250 שח ללא פנס הדגם הזול
-
@דוד-g כתב בהצעת ייעול | תגובות על אפליקצית עוגן:
הוא כותב שם את זה Android 8.1 עם זיכרון RAM של 1GB + ROM של 8GB מקלה על הניווט בספריית המוזיקה שלכם. נגן ה-MP3 בעל מסך המגע אינו רק מוזיקה; הוא תומך גם ברדיו FM, קריאת ספרים אלקטרוניים והשמעת וידאו, מה שמבטיח לכם מגוון רחב של אפשרויות בידור בהישג יד.nnעיצוב עמיד וידידותי למשתמשnnנגן ה-MP3 הזה, הבנוי מגוף מתכת עמיד, עם מסך מגע, נועד לעמוד בתלאו
חרתה בלבן היית קונה נגן יותר קלאסי ומוכר אנדרואיד יותר גבוהה 11 וכו' חבל
@הישבשר-המלומד ואני קניתי את הנגן ב92 שח וחשבתי שהוא אנדרואיד 8.1 כי זה מה שהיה כתוב
-
@דוד-g כן והוא שווה את זה הגב אין לך FPR ככה המוכר אמר אני עכשיו משגע אותו לשלח לי את ה RAM המלא לתקן לך את זה בקלות
@הישבשר-המלומד תגיד לי מה צריך לבקש מהמוכר אולי לי הוא יתן כי קניתי ממנו
-
-
@הישבשר-המלומד תגיד לי מה צריך לבקש מהמוכר אולי לי הוא יתן כי קניתי ממנו
@דוד-g כתב בהצעת ייעול | תגובות על אפליקצית עוגן:
תגיד לי מה צריך לבקש מהמוכר אולי לי הוא יתן כי קניתי ממנו
תבקש ממנו ROM מלא למכשיר שלך בדיוק (לדגם הזה בדיוק)
-
@דוד-g כתב בהצעת ייעול | תגובות על אפליקצית עוגן:
תגיד לי מה צריך לבקש מהמוכר אולי לי הוא יתן כי קניתי ממנו
תבקש ממנו ROM מלא למכשיר שלך בדיוק (לדגם הזה בדיוק)
@הישבשר-המלומד שלחתי לו
-
@דוד-g נכון אבל זה ללא סינון כלל (אצלי זה עם סינון על ידי מודלי ML) אבל מה שאתה רוצה כמובן
@הישבשר-המלומד חבל היה עדיף ללא סינון על ידי מודלי ML אלא רק בלי Wi-Fi
-
@הישבשר-המלומד חבל היה עדיף ללא סינון על ידי מודלי ML אלא רק בלי Wi-Fi
-
@דוד-g יש גם אפשרות לעשות ללא סינון וכן ללא חסימת APK זה בהתאמה אישית מלאה
@הישבשר-המלומד הבט ושא עינך למייל... [נכתב ע'יי דוד המלומד [אומנם לא כמוך אבל דומה...]שכוייח]
-
@דוד-g יש גם אפשרות לעשות ללא סינון וכן ללא חסימת APK זה בהתאמה אישית מלאה
@הישבשר-המלומד תכלס מה עושים?
-
@הישבשר-המלומד תכלס מה עושים?
-
@דוד-g בנתים או מחכים למכור או לגרסא חדשה של עוגן שתצא בימים הקרובים בע"ה
@הישבשר-המלומד מה זה יעזור אי אפשר להתקין בנגן שום אפליקצייות
-
@הישבשר-המלומד מה זה יעזור אי אפשר להתקין בנגן שום אפליקצייות
-
@הישבשר-המלומד מה זה יעזור אי אפשר להתקין בנגן שום אפליקצייות
-
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות