המלצה | דיקטה משחררת את DictaLM 3.0, והפעם כבר מדובר במשפחת מודלים...
-
@ש.צ.ש יש מצב קצת פירוט?
למה לא להוריד ישירות מתוך הממשק של LM Studio, ואם כן-איזה בדיוק להוריד (האופציות בספוילר)
והאם יש צורך בהגדרות מיוחדות כדי שזה יפעל טוב.האופציות להורדה-

המודל שאני כל כך מרוצה ממנו הוא זה-

@בנימין-מחשבים כל הגרסאות שנוצרו ע"י VRDate הם לוקות בחסר, ולא מכילים את כל פרטי המודל ככה שאתה מקבל פלט לא טוב.
בשורה הראשונה יש את הגרסה שנוצרה ע"י Unsloth - זאת הגרסה הרשמית עבור המודל שלנו. אפשר בתוך האופציה הזאת לבחור דיוק של Q4_0, ואז אמור לעבוד כמו שצריך.
עריכה: אני רואה עם הגרסה הזאת בעיות, אעדכן.
-
@בנימין-מחשבים כל הגרסאות שנוצרו ע"י VRDate הם לוקות בחסר, ולא מכילים את כל פרטי המודל ככה שאתה מקבל פלט לא טוב.
בשורה הראשונה יש את הגרסה שנוצרה ע"י Unsloth - זאת הגרסה הרשמית עבור המודל שלנו. אפשר בתוך האופציה הזאת לבחור דיוק של Q4_0, ואז אמור לעבוד כמו שצריך.
עריכה: אני רואה עם הגרסה הזאת בעיות, אעדכן.
-
@בנימין-מחשבים כל הגרסאות שנוצרו ע"י VRDate הם לוקות בחסר, ולא מכילים את כל פרטי המודל ככה שאתה מקבל פלט לא טוב.
בשורה הראשונה יש את הגרסה שנוצרה ע"י Unsloth - זאת הגרסה הרשמית עבור המודל שלנו. אפשר בתוך האופציה הזאת לבחור דיוק של Q4_0, ואז אמור לעבוד כמו שצריך.
עריכה: אני רואה עם הגרסה הזאת בעיות, אעדכן.
-
@א.מ.ד. 1.7B כבר יש

@בנימין-מחשבים כתב בהמלצה | דיקטה משחררת את DictaLM 3.0, והפעם כבר מדובר במשפחת מודלים...:
@א.מ.ד. 1.7B כבר יש
אני מחכה לגרסאות של Unsloth, שהן הקוונטיזציות הכי יעילות עם כמה שפחות ירידה באיכות.
-
@בנימין-מחשבים כל הגרסאות שנוצרו ע"י VRDate הם לוקות בחסר, ולא מכילים את כל פרטי המודל ככה שאתה מקבל פלט לא טוב.
בשורה הראשונה יש את הגרסה שנוצרה ע"י Unsloth - זאת הגרסה הרשמית עבור המודל שלנו. אפשר בתוך האופציה הזאת לבחור דיוק של Q4_0, ואז אמור לעבוד כמו שצריך.
עריכה: אני רואה עם הגרסה הזאת בעיות, אעדכן.
@ש.צ.ש כתב בהמלצה | דיקטה משחררת את DictaLM 3.0, והפעם כבר מדובר במשפחת מודלים...:
אפשר בתוך האופציה הזאת לבחור דיוק של Q4_0
לא עדיף את הברירת מחדל? -
unsloth : DictaLM 3.0 24B Thinking GGUF Q4_K_S -
@ש.צ.ש כתב בהמלצה | דיקטה משחררת את DictaLM 3.0, והפעם כבר מדובר במשפחת מודלים...:
אפשר בתוך האופציה הזאת לבחור דיוק של Q4_0
לא עדיף את הברירת מחדל? -
unsloth : DictaLM 3.0 24B Thinking GGUF Q4_K_S@בנימין-מחשבים כתב בהמלצה | דיקטה משחררת את DictaLM 3.0, והפעם כבר מדובר במשפחת מודלים...:
@ש.צ.ש כתב בהמלצה | דיקטה משחררת את DictaLM 3.0, והפעם כבר מדובר במשפחת מודלים...:
אפשר בתוך האופציה הזאת לבחור דיוק של Q4_0
לא עדיף את הברירת מחדל? -
unsloth : DictaLM 3.0 24B Thinking GGUF Q4_K_Sזה פחות טוב
-
לכל המבינים,
מה למעשה הכי מומלץ? צריך לצאטים בעיקר, קצת לסיכומי חומר.
מחשב בסיסי, מעבד I5, זיכרון 8G
יישר כח -
@106 כלום לא מומלץ. לא נראה לי שעם 8 ראם ובלי GPU תוכל להוציא מזה משהו
@בנימין-מחשבים

דווקא לפני שנה היה לי מודל שעבד סביר, לא זוכר מה. -
לכל המבינים,
מה למעשה הכי מומלץ? צריך לצאטים בעיקר, קצת לסיכומי חומר.
מחשב בסיסי, מעבד I5, זיכרון 8G
יישר כח@106 כתב בהמלצה | דיקטה משחררת את DictaLM 3.0, והפעם כבר מדובר במשפחת מודלים...:
לכל המבינים,
מה למעשה הכי מומלץ? צריך לצאטים בעיקר, קצת לסיכומי חומר.
מחשב בסיסי, מעבד I5, זיכרון 8G
יישר כחאת גרסת ה-1.7B חשיבה.
אבל תחכה לגרסאות של Unsloth. ניסיתי עכשיו את הגרסה של VRDate והיא ממש גרועה ולא שימושית.זה בעברית, בשפות אחרות יש לך מבחר עצום.
-
@106 כתב בהמלצה | דיקטה משחררת את DictaLM 3.0, והפעם כבר מדובר במשפחת מודלים...:
לכל המבינים,
מה למעשה הכי מומלץ? צריך לצאטים בעיקר, קצת לסיכומי חומר.
מחשב בסיסי, מעבד I5, זיכרון 8G
יישר כחאת גרסת ה-1.7B חשיבה.
אבל תחכה לגרסאות של Unsloth. ניסיתי עכשיו את הגרסה של VRDate והיא ממש גרועה ולא שימושית.זה בעברית, בשפות אחרות יש לך מבחר עצום.
-
@א.מ.ד. אשמח לדעת אלו עוד חלופות יש לי מלבד LM Studio והאם זה משפיע על איכות התשובות
אגב- ב1.7B אפשר בכלל לנהל שיחה הגיונית?
@בנימין-מחשבים כתב בהמלצה | דיקטה משחררת את DictaLM 3.0, והפעם כבר מדובר במשפחת מודלים...:
@א.מ.ד. אשמח לדעת אלו עוד חלופות יש לי מלבד LM Studio והאם זה משפיע על איכות התשובות
זה התוכנה הכי טובה כרגע.
@בנימין-מחשבים כתב בהמלצה | דיקטה משחררת את DictaLM 3.0, והפעם כבר מדובר במשפחת מודלים...:
אגב- ב1.7B אפשר בכלל לנהל שיחה הגיונית?
אני מנהל שיחות הגיוניות באנגלית גם עם מודלי 350M. תנסה לדוגמא את GRANITE 4.0 H 350M.
-
@א.מ.ד. אשמח לדעת אלו עוד חלופות יש לי מלבד LM Studio והאם זה משפיע על איכות התשובות
אגב- ב1.7B אפשר בכלל לנהל שיחה הגיונית?
@בנימין-מחשבים אני מריץ את זה דרך הדפדפן צורך הרבה פחות משאבים והרבה יותר מהיר
-
@בנימין-מחשבים אני מריץ את זה דרך הדפדפן צורך הרבה פחות משאבים והרבה יותר מהיר
@וואס-איז-נעייס כתב בהמלצה | דיקטה משחררת את DictaLM 3.0, והפעם כבר מדובר במשפחת מודלים...:
@בנימין-מחשבים אני מריץ את זה דרך הדפדפן מורך הרבה פחות משאבים והרבה יותר מהיר
איך פחות משאבים? זה אותו דבר בדיוק
-
@בנימין-מחשבים כתב בהמלצה | דיקטה משחררת את DictaLM 3.0, והפעם כבר מדובר במשפחת מודלים...:
@א.מ.ד. אשמח לדעת אלו עוד חלופות יש לי מלבד LM Studio והאם זה משפיע על איכות התשובות
זה התוכנה הכי טובה כרגע.
@בנימין-מחשבים כתב בהמלצה | דיקטה משחררת את DictaLM 3.0, והפעם כבר מדובר במשפחת מודלים...:
אגב- ב1.7B אפשר בכלל לנהל שיחה הגיונית?
אני מנהל שיחות הגיוניות באנגלית גם עם מודלי 350M. תנסה לדוגמא את GRANITE 4.0 H 350M.
@א.מ.ד. כתב בהמלצה | דיקטה משחררת את DictaLM 3.0, והפעם כבר מדובר במשפחת מודלים...:
אני מנהל שיחות הגיוניות באנגלית
אני לא יודע מה עדיף: שגיאות שלו בעברית או שגיאות שלי באנגלית...
-
@א.מ.ד. כתב בהמלצה | דיקטה משחררת את DictaLM 3.0, והפעם כבר מדובר במשפחת מודלים...:
אני מנהל שיחות הגיוניות באנגלית
אני לא יודע מה עדיף: שגיאות שלו בעברית או שגיאות שלי באנגלית...
@בנימין-מחשבים כתב בהמלצה | דיקטה משחררת את DictaLM 3.0, והפעם כבר מדובר במשפחת מודלים...:
@א.מ.ד. כתב בהמלצה | דיקטה משחררת את DictaLM 3.0, והפעם כבר מדובר במשפחת מודלים...:
אני מנהל שיחות הגיוניות באנגלית
אני לא יודע מה עדיף: שגיאות שלו בעברית או שגיאות שלי באנגלית...
תעבוד עם טרנסלייט
-
@בנימין-מחשבים כתב בהמלצה | דיקטה משחררת את DictaLM 3.0, והפעם כבר מדובר במשפחת מודלים...:
@א.מ.ד. כתב בהמלצה | דיקטה משחררת את DictaLM 3.0, והפעם כבר מדובר במשפחת מודלים...:
אני מנהל שיחות הגיוניות באנגלית
אני לא יודע מה עדיף: שגיאות שלו בעברית או שגיאות שלי באנגלית...
תעבוד עם טרנסלייט
-
@בנימין-מחשבים כתב בהמלצה | דיקטה משחררת את DictaLM 3.0, והפעם כבר מדובר במשפחת מודלים...:
@א.מ.ד. כתב בהמלצה | דיקטה משחררת את DictaLM 3.0, והפעם כבר מדובר במשפחת מודלים...:
אני מנהל שיחות הגיוניות באנגלית
אני לא יודע מה עדיף: שגיאות שלו בעברית או שגיאות שלי באנגלית...
תעבוד עם טרנסלייט
-
@וואס-איז-נעייס כתב בהמלצה | דיקטה משחררת את DictaLM 3.0, והפעם כבר מדובר במשפחת מודלים...:
@בנימין-מחשבים אני מריץ את זה דרך הדפדפן מורך הרבה פחות משאבים והרבה יותר מהיר
איך פחות משאבים? זה אותו דבר בדיוק
@א.מ.ד. כתב בהמלצה | דיקטה משחררת את DictaLM 3.0, והפעם כבר מדובר במשפחת מודלים...:
איך פחות משאבים? זה אותו דבר בדיוק
המציאות היא שעם LM STUDIO כל המחשב שלי נהיה איטי ודרך הדפדפן הרבה יותר מהיר ופחות משפיע על המחשב, אין לי מושג למה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות