דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. קטגוריות בהרצה
  3. תכנות
  4. בינה מלאכותית - AI
  5. עזרה הדדית - בינה מלאכותית
  6. המלצה | דיקטה משחררת את DictaLM 3.0, והפעם כבר מדובר במשפחת מודלים...

המלצה | דיקטה משחררת את DictaLM 3.0, והפעם כבר מדובר במשפחת מודלים...

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - בינה מלאכותית
71 פוסטים 14 כותבים 3.4k צפיות 15 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א.מ.ד.א א.מ.ד.

    @בנימין-מחשבים כתב בהמלצה | דיקטה משחררת את DictaLM 3.0, והפעם כבר מדובר במשפחת מודלים...:

    @א.מ.ד. ניסיתי את המודל 24B בגרסת gguf שלהם והוא מאוד מאוד מאכזב!
    ג'מה 3 12B הרבה יותר טוב...

    מעניין... בצ'אט באתר שלהם התוצאות דווקא טובות...

    בנימין מחשביםב מנותק
    בנימין מחשביםב מנותק
    בנימין מחשבים
    מדריכים
    כתב נערך לאחרונה על ידי בנימין מחשבים
    #28

    @א.מ.ד. גם לי באתר התוצאות היו מצוינות. הורדתי 2 גרסאות של 24B ומשתיהם הייתי מאוד לא מרוצה

    (אם כי תמיד זה יכול להיות באשמת המחשב שלי...)

    יש 10 סוגים של אנשים, אלה שמבינים בינארית ואלה שלא

    ש תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • בנימין מחשביםב בנימין מחשבים

      @א.מ.ד. גם לי באתר התוצאות היו מצוינות. הורדתי 2 גרסאות של 24B ומשתיהם הייתי מאוד לא מרוצה

      (אם כי תמיד זה יכול להיות באשמת המחשב שלי...)

      ש מנותק
      ש מנותק
      ש.צ.ש
      כתב נערך לאחרונה על ידי ש.צ.ש
      #29

      @בנימין-מחשבים יש דוגמאות?
      ספוילר: אני מדיקטה 🙂

      בנימין מחשביםב י. פל.י 2 תגובות תגובה אחרונה
      2
      • ש ש.צ.ש

        @בנימין-מחשבים יש דוגמאות?
        ספוילר: אני מדיקטה 🙂

        בנימין מחשביםב מנותק
        בנימין מחשביםב מנותק
        בנימין מחשבים
        מדריכים
        כתב נערך לאחרונה על ידי בנימין מחשבים
        #30

        @ש.צ.ש לא. התעצבנתי עליו ומחקתי את המודל... (אני לא אוריד עוד פעם 15 ג'יגה בשביל זה...)
        עריכה- מצאתי בכל אופן תגובה אחת שלו די מטומטמת-בספוליר

        1df115bb-0aea-432b-9785-747f1a40aa1d-image.png

        יש 10 סוגים של אנשים, אלה שמבינים בינארית ואלה שלא

        ש תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • בנימין מחשביםב בנימין מחשבים

          @ש.צ.ש לא. התעצבנתי עליו ומחקתי את המודל... (אני לא אוריד עוד פעם 15 ג'יגה בשביל זה...)
          עריכה- מצאתי בכל אופן תגובה אחת שלו די מטומטמת-בספוליר

          1df115bb-0aea-432b-9785-747f1a40aa1d-image.png

          ש מנותק
          ש מנותק
          ש.צ.ש
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #31

          @בנימין-מחשבים באיזה תוכנה אתה משתמש? LM Studio?

          בנימין מחשביםב תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ש ש.צ.ש

            @בנימין-מחשבים באיזה תוכנה אתה משתמש? LM Studio?

            בנימין מחשביםב מנותק
            בנימין מחשביםב מנותק
            בנימין מחשבים
            מדריכים
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #32

            @ש.צ.ש אכן.

            יש 10 סוגים של אנשים, אלה שמבינים בינארית ואלה שלא

            ש תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • בנימין מחשביםב בנימין מחשבים

              @ש.צ.ש אכן.

              ש מנותק
              ש מנותק
              ש.צ.ש
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #33

              @בנימין-מחשבים אני כבר רואה שיש בעייה - המודל הזה הוא מודל חושב, ולכן הוא אמור לחשוב לפני שהוא עונה.
              זה בעייה של "Chat Template" - איך שהוא הופך הודעות לטקסט רציף של המודל.

              אני רואה שהורדת את גירסת ה-4 ביט של vLLM, שלא מתאים לLM Studio.

              עדיף להוריד את הגרסה מכאן: unsloth/DictaLM-3.0-24B-Thinking-GGUF

              בנימין מחשביםב תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • ש ש.צ.ש

                @בנימין-מחשבים אני כבר רואה שיש בעייה - המודל הזה הוא מודל חושב, ולכן הוא אמור לחשוב לפני שהוא עונה.
                זה בעייה של "Chat Template" - איך שהוא הופך הודעות לטקסט רציף של המודל.

                אני רואה שהורדת את גירסת ה-4 ביט של vLLM, שלא מתאים לLM Studio.

                עדיף להוריד את הגרסה מכאן: unsloth/DictaLM-3.0-24B-Thinking-GGUF

                בנימין מחשביםב מנותק
                בנימין מחשביםב מנותק
                בנימין מחשבים
                מדריכים
                כתב נערך לאחרונה על ידי בנימין מחשבים
                #34

                @ש.צ.ש יש מצב קצת פירוט?
                למה לא להוריד ישירות מתוך הממשק של LM Studio, ואם כן-איזה בדיוק להוריד (האופציות בספוילר)
                והאם יש צורך בהגדרות מיוחדות כדי שזה יפעל טוב.

                האופציות להורדה-
                875397ca-7b29-4b97-b01a-76a2fc2059bf-image.png
                המודל שאני כל כך מרוצה ממנו הוא זה-
                b84202e2-247c-4aab-90e8-867288c54d82-image.png

                יש 10 סוגים של אנשים, אלה שמבינים בינארית ואלה שלא

                ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • בנימין מחשביםב בנימין מחשבים

                  @ש.צ.ש יש מצב קצת פירוט?
                  למה לא להוריד ישירות מתוך הממשק של LM Studio, ואם כן-איזה בדיוק להוריד (האופציות בספוילר)
                  והאם יש צורך בהגדרות מיוחדות כדי שזה יפעל טוב.

                  האופציות להורדה-
                  875397ca-7b29-4b97-b01a-76a2fc2059bf-image.png
                  המודל שאני כל כך מרוצה ממנו הוא זה-
                  b84202e2-247c-4aab-90e8-867288c54d82-image.png

                  ש מנותק
                  ש מנותק
                  ש.צ.ש
                  כתב נערך לאחרונה על ידי ש.צ.ש
                  #35

                  @בנימין-מחשבים כל הגרסאות שנוצרו ע"י VRDate הם לוקות בחסר, ולא מכילים את כל פרטי המודל ככה שאתה מקבל פלט לא טוב.

                  בשורה הראשונה יש את הגרסה שנוצרה ע"י Unsloth - זאת הגרסה הרשמית עבור המודל שלנו. אפשר בתוך האופציה הזאת לבחור דיוק של Q4_0, ואז אמור לעבוד כמו שצריך.

                  עריכה: אני רואה עם הגרסה הזאת בעיות, אעדכן.

                  בנימין מחשביםב א.מ.ד.א 3 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • ש ש.צ.ש

                    @בנימין-מחשבים כל הגרסאות שנוצרו ע"י VRDate הם לוקות בחסר, ולא מכילים את כל פרטי המודל ככה שאתה מקבל פלט לא טוב.

                    בשורה הראשונה יש את הגרסה שנוצרה ע"י Unsloth - זאת הגרסה הרשמית עבור המודל שלנו. אפשר בתוך האופציה הזאת לבחור דיוק של Q4_0, ואז אמור לעבוד כמו שצריך.

                    עריכה: אני רואה עם הגרסה הזאת בעיות, אעדכן.

                    בנימין מחשביםב מנותק
                    בנימין מחשביםב מנותק
                    בנימין מחשבים
                    מדריכים
                    כתב נערך לאחרונה על ידי בנימין מחשבים
                    #36

                    @ש.צ.ש לא יכול ללייק-אבל ממש תודה!
                    אני די חדש בתחום של מודלים AI באופליין, ועכשיו אני מתחיל להבין את ההבדלים בין מודלים
                    שוב תודה - אשמח לעדכונים.

                    יש 10 סוגים של אנשים, אלה שמבינים בינארית ואלה שלא

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ש ש.צ.ש

                      @בנימין-מחשבים כל הגרסאות שנוצרו ע"י VRDate הם לוקות בחסר, ולא מכילים את כל פרטי המודל ככה שאתה מקבל פלט לא טוב.

                      בשורה הראשונה יש את הגרסה שנוצרה ע"י Unsloth - זאת הגרסה הרשמית עבור המודל שלנו. אפשר בתוך האופציה הזאת לבחור דיוק של Q4_0, ואז אמור לעבוד כמו שצריך.

                      עריכה: אני רואה עם הגרסה הזאת בעיות, אעדכן.

                      א.מ.ד.א מחובר
                      א.מ.ד.א מחובר
                      א.מ.ד.
                      מדריכים
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #37

                      @ש.צ.ש יש צפי ל-GGUF עבור מודלי ה-12B וה-1.7B?

                      מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

                      בנימין מחשביםב תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א.מ.ד.א א.מ.ד.

                        @ש.צ.ש יש צפי ל-GGUF עבור מודלי ה-12B וה-1.7B?

                        בנימין מחשביםב מנותק
                        בנימין מחשביםב מנותק
                        בנימין מחשבים
                        מדריכים
                        כתב נערך לאחרונה על ידי בנימין מחשבים
                        #38

                        @א.מ.ד. 1.7B כבר יש
                        aa1dc2f9-c1bd-4673-954e-d5140125c0bc-image.png

                        יש 10 סוגים של אנשים, אלה שמבינים בינארית ואלה שלא

                        א.מ.ד.א תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • בנימין מחשביםב בנימין מחשבים

                          @א.מ.ד. 1.7B כבר יש
                          aa1dc2f9-c1bd-4673-954e-d5140125c0bc-image.png

                          א.מ.ד.א מחובר
                          א.מ.ד.א מחובר
                          א.מ.ד.
                          מדריכים
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #39

                          @בנימין-מחשבים כתב בהמלצה | דיקטה משחררת את DictaLM 3.0, והפעם כבר מדובר במשפחת מודלים...:

                          @א.מ.ד. 1.7B כבר יש

                          אני מחכה לגרסאות של Unsloth, שהן הקוונטיזציות הכי יעילות עם כמה שפחות ירידה באיכות.

                          מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ש ש.צ.ש

                            @בנימין-מחשבים כל הגרסאות שנוצרו ע"י VRDate הם לוקות בחסר, ולא מכילים את כל פרטי המודל ככה שאתה מקבל פלט לא טוב.

                            בשורה הראשונה יש את הגרסה שנוצרה ע"י Unsloth - זאת הגרסה הרשמית עבור המודל שלנו. אפשר בתוך האופציה הזאת לבחור דיוק של Q4_0, ואז אמור לעבוד כמו שצריך.

                            עריכה: אני רואה עם הגרסה הזאת בעיות, אעדכן.

                            בנימין מחשביםב מנותק
                            בנימין מחשביםב מנותק
                            בנימין מחשבים
                            מדריכים
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #40

                            @ש.צ.ש כתב בהמלצה | דיקטה משחררת את DictaLM 3.0, והפעם כבר מדובר במשפחת מודלים...:

                            אפשר בתוך האופציה הזאת לבחור דיוק של Q4_0

                            לא עדיף את הברירת מחדל? -
                            unsloth : DictaLM 3.0 24B Thinking GGUF Q4_K_S

                            יש 10 סוגים של אנשים, אלה שמבינים בינארית ואלה שלא

                            א.מ.ד.א תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • בנימין מחשביםב בנימין מחשבים

                              @ש.צ.ש כתב בהמלצה | דיקטה משחררת את DictaLM 3.0, והפעם כבר מדובר במשפחת מודלים...:

                              אפשר בתוך האופציה הזאת לבחור דיוק של Q4_0

                              לא עדיף את הברירת מחדל? -
                              unsloth : DictaLM 3.0 24B Thinking GGUF Q4_K_S

                              א.מ.ד.א מחובר
                              א.מ.ד.א מחובר
                              א.מ.ד.
                              מדריכים
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #41

                              @בנימין-מחשבים כתב בהמלצה | דיקטה משחררת את DictaLM 3.0, והפעם כבר מדובר במשפחת מודלים...:

                              @ש.צ.ש כתב בהמלצה | דיקטה משחררת את DictaLM 3.0, והפעם כבר מדובר במשפחת מודלים...:

                              אפשר בתוך האופציה הזאת לבחור דיוק של Q4_0

                              לא עדיף את הברירת מחדל? -
                              unsloth : DictaLM 3.0 24B Thinking GGUF Q4_K_S

                              זה פחות טוב

                              מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

                              בנימין מחשביםב תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • 1 מנותק
                                1 מנותק
                                106
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #42

                                לכל המבינים,
                                מה למעשה הכי מומלץ? צריך לצאטים בעיקר, קצת לסיכומי חומר.
                                מחשב בסיסי, מעבד I5, זיכרון 8G
                                יישר כח

                                בנימין מחשביםב א.מ.ד.א 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • 1 106

                                  לכל המבינים,
                                  מה למעשה הכי מומלץ? צריך לצאטים בעיקר, קצת לסיכומי חומר.
                                  מחשב בסיסי, מעבד I5, זיכרון 8G
                                  יישר כח

                                  בנימין מחשביםב מנותק
                                  בנימין מחשביםב מנותק
                                  בנימין מחשבים
                                  מדריכים
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי בנימין מחשבים
                                  #43

                                  @106 כלום לא מומלץ. לא נראה לי שעם 8 ראם ובלי GPU תוכל להוציא מזה משהו

                                  יש 10 סוגים של אנשים, אלה שמבינים בינארית ואלה שלא

                                  1 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  3
                                  • בנימין מחשביםב בנימין מחשבים

                                    @106 כלום לא מומלץ. לא נראה לי שעם 8 ראם ובלי GPU תוכל להוציא מזה משהו

                                    1 מנותק
                                    1 מנותק
                                    106
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #44

                                    @בנימין-מחשבים 😊
                                    דווקא לפני שנה היה לי מודל שעבד סביר, לא זוכר מה.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • 1 106

                                      לכל המבינים,
                                      מה למעשה הכי מומלץ? צריך לצאטים בעיקר, קצת לסיכומי חומר.
                                      מחשב בסיסי, מעבד I5, זיכרון 8G
                                      יישר כח

                                      א.מ.ד.א מחובר
                                      א.מ.ד.א מחובר
                                      א.מ.ד.
                                      מדריכים
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי א.מ.ד.
                                      #45

                                      @106 כתב בהמלצה | דיקטה משחררת את DictaLM 3.0, והפעם כבר מדובר במשפחת מודלים...:

                                      לכל המבינים,
                                      מה למעשה הכי מומלץ? צריך לצאטים בעיקר, קצת לסיכומי חומר.
                                      מחשב בסיסי, מעבד I5, זיכרון 8G
                                      יישר כח

                                      את גרסת ה-1.7B חשיבה.
                                      אבל תחכה לגרסאות של Unsloth. ניסיתי עכשיו את הגרסה של VRDate והיא ממש גרועה ולא שימושית.

                                      זה בעברית, בשפות אחרות יש לך מבחר עצום.

                                      מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

                                      בנימין מחשביםב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • א.מ.ד.א א.מ.ד.

                                        @106 כתב בהמלצה | דיקטה משחררת את DictaLM 3.0, והפעם כבר מדובר במשפחת מודלים...:

                                        לכל המבינים,
                                        מה למעשה הכי מומלץ? צריך לצאטים בעיקר, קצת לסיכומי חומר.
                                        מחשב בסיסי, מעבד I5, זיכרון 8G
                                        יישר כח

                                        את גרסת ה-1.7B חשיבה.
                                        אבל תחכה לגרסאות של Unsloth. ניסיתי עכשיו את הגרסה של VRDate והיא ממש גרועה ולא שימושית.

                                        זה בעברית, בשפות אחרות יש לך מבחר עצום.

                                        בנימין מחשביםב מנותק
                                        בנימין מחשביםב מנותק
                                        בנימין מחשבים
                                        מדריכים
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי בנימין מחשבים
                                        #46

                                        @א.מ.ד. אשמח לדעת אלו עוד חלופות יש לי מלבד LM Studio והאם זה משפיע על איכות התשובות

                                        אגב- ב1.7B אפשר בכלל לנהל שיחה הגיונית?

                                        יש 10 סוגים של אנשים, אלה שמבינים בינארית ואלה שלא

                                        א.מ.ד.א ו 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • בנימין מחשביםב בנימין מחשבים

                                          @א.מ.ד. אשמח לדעת אלו עוד חלופות יש לי מלבד LM Studio והאם זה משפיע על איכות התשובות

                                          אגב- ב1.7B אפשר בכלל לנהל שיחה הגיונית?

                                          א.מ.ד.א מחובר
                                          א.מ.ד.א מחובר
                                          א.מ.ד.
                                          מדריכים
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #47

                                          @בנימין-מחשבים כתב בהמלצה | דיקטה משחררת את DictaLM 3.0, והפעם כבר מדובר במשפחת מודלים...:

                                          @א.מ.ד. אשמח לדעת אלו עוד חלופות יש לי מלבד LM Studio והאם זה משפיע על איכות התשובות

                                          זה התוכנה הכי טובה כרגע.

                                          @בנימין-מחשבים כתב בהמלצה | דיקטה משחררת את DictaLM 3.0, והפעם כבר מדובר במשפחת מודלים...:

                                          אגב- ב1.7B אפשר בכלל לנהל שיחה הגיונית?

                                          אני מנהל שיחות הגיוניות באנגלית גם עם מודלי 350M. תנסה לדוגמא את GRANITE 4.0 H 350M.

                                          מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

                                          בנימין מחשביםב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר