דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. שיאומי
  4. שיאומי +Qin1s
  5. עזרה הדדית - שיאומי +Qin1s
  6. המלצה | מסך הבית עם תאריך עברי, שליטה בווליום, התראת שיחות שלא נענו ועוד... לשיאומי מקשים.

המלצה | מסך הבית עם תאריך עברי, שליטה בווליום, התראת שיחות שלא נענו ועוד... לשיאומי מקשים.

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - שיאומי +Qin1s
142 פוסטים 14 כותבים 4.3k צפיות 12 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • Y yehuda2

    @aass עשיתי את זה והמסך שחור ויש רק סטטוס בר איך אני יכול לשחזר
    נ.ב. ראיתי מה שכתבת וזה מגובה אבל אין לי גישה דרך הADB

    ח מנותק
    ח מנותק
    חד גדיא
    כתב נערך לאחרונה על ידי חד גדיא
    #89

    @yehuda2 יש מדריך של @איש-אמת איך לעשות את זה,
    הרעיון לשלוח לעצמך בבלוטוס מסך בית אחר, דווקא!
    תוריד מפה
    להתקין, ואז להגיע לסייר MT ולהכניס מחדש את הקובץ (אם יש לך בעיה איתו תחזיר את המקורי!) עם ההרשאות התקינות!

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • aassA מנותק
      aassA מנותק
      aass
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #90

      ניתן להתקנה ישירה בצורה פשוטה ככל אפליקציה, תעדכנו אם עובד.ClassicHome2.apk

      א נ 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • aassA aass

        ניתן להתקנה ישירה בצורה פשוטה ככל אפליקציה, תעדכנו אם עובד.ClassicHome2.apk

        א מנותק
        א מנותק
        אגסי
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #91

        @aass אתה יכול לעלות עם סיומת AP (לחסומים)?

        aassA תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א אגסי

          @aass אתה יכול לעלות עם סיומת AP (לחסומים)?

          aassA מנותק
          aassA מנותק
          aass
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #92

          @אגסי ClassicHome2.ap
          בבקשה

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • aassA aass

            @אגסי ClassicHome2.ap
            בבקשה

            א מנותק
            א מנותק
            אגסי
            כתב נערך לאחרונה על ידי אגסי
            #93

            @aass מצליח להתקין אך כשמנסים להיכנס אליו הוא כותב "מסך הבית עצר".
            עריכה: דרך אקטיביטי לאנצ'ר אני מצליח להיכנס לפעילויות שלו.

            aassA 2 תגובות תגובה אחרונה
            1
            • א אגסי

              @aass מצליח להתקין אך כשמנסים להיכנס אליו הוא כותב "מסך הבית עצר".
              עריכה: דרך אקטיביטי לאנצ'ר אני מצליח להיכנס לפעילויות שלו.

              aassA מנותק
              aassA מנותק
              aass
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #94

              @אגסי תוכל לשלוח לי צילום מסך מאודות הפלאפון בהגדרות?

              א תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א אגסי

                @aass מצליח להתקין אך כשמנסים להיכנס אליו הוא כותב "מסך הבית עצר".
                עריכה: דרך אקטיביטי לאנצ'ר אני מצליח להיכנס לפעילויות שלו.

                aassA מנותק
                aassA מנותק
                aass
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #95

                @אגסי
                כל הפעילויות, או שבחלק זה עדיין קורס?

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • aassA aass

                  @אגסי
                  כל הפעילויות, או שבחלק זה עדיין קורס?

                  א מנותק
                  א מנותק
                  אגסי
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #96

                  @aass האמת בחלק עדיין קורס (כלים וישומים וכו') מסך הבית נפתח.

                  aassA תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • א אגסי

                    @aass האמת בחלק עדיין קורס (כלים וישומים וכו') מסך הבית נפתח.

                    aassA מנותק
                    aassA מנותק
                    aass
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #97

                    @אגסי תוכל לשלוח לי את מסך הבית המקורי שלך?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • aassA aass

                      @אגסי תוכל לשלוח לי צילום מסך מאודות הפלאפון בהגדרות?

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אגסי
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #98

                      @aass כתב בהמלצה | מסך הבית עם תאריך עברי, שליטה בווליום, התראת שיחות שלא נענו ועוד... לשיאומי מקשים.:

                      תוכל לשלוח לי צילום מסך מאודות הפלאפון בהגדרות?

                      Screenshot_2025-10-24-14-13-12.png Screenshot_2025-10-24-14-13-17.png

                      aassA תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • א אגסי

                        @aass כתב בהמלצה | מסך הבית עם תאריך עברי, שליטה בווליום, התראת שיחות שלא נענו ועוד... לשיאומי מקשים.:

                        תוכל לשלוח לי צילום מסך מאודות הפלאפון בהגדרות?

                        Screenshot_2025-10-24-14-13-12.png Screenshot_2025-10-24-14-13-17.png

                        aassA מנותק
                        aassA מנותק
                        aass
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #99

                        @אגסי
                        הגירסה שלך היא לא מקורית של qins1
                        אלא שם המכשיר הקטן יותר - f21

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • aassA aass

                          @אגסי
                          הגירסה שלך היא לא מקורית של qins1
                          אלא שם המכשיר הקטן יותר - f21

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אגסי
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #100

                          @aass ולכן זה קורס?

                          aassA תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • א אגסי

                            @aass ולכן זה קורס?

                            aassA מנותק
                            aassA מנותק
                            aass
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #101

                            @אגסי
                            ככל הנראה,
                            אם תרצה תשלח לי את מסך הבית שלך ואנסה לעבוד עליו

                            א תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • aassA aass

                              @אגסי
                              ככל הנראה,
                              אם תרצה תשלח לי את מסך הבית שלך ואנסה לעבוד עליו

                              א מנותק
                              א מנותק
                              אגסי
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #102

                              @aass כתב בהמלצה | מסך הבית עם תאריך עברי, שליטה בווליום, התראת שיחות שלא נענו ועוד... לשיאומי מקשים.:

                              אם תרצה תשלח לי את מסך הבית שלך ואנסה לעבוד עליו

                              ClassicHome (2).ap

                              aassA תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • א אגסי

                                @aass כתב בהמלצה | מסך הבית עם תאריך עברי, שליטה בווליום, התראת שיחות שלא נענו ועוד... לשיאומי מקשים.:

                                אם תרצה תשלח לי את מסך הבית שלך ואנסה לעבוד עליו

                                ClassicHome (2).ap

                                aassA מנותק
                                aassA מנותק
                                aass
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #103

                                @אגסי
                                שלך קורס על שלי
                                צריך לבדוק מה בדיוק ההבדל

                                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • aassA aass

                                  @אגסי
                                  שלך קורס על שלי
                                  צריך לבדוק מה בדיוק ההבדל

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  אגסי
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי אגסי
                                  #104

                                  @aass תבדוק את זה.
                                  אולי לא חילצתי את הקודם כמו שצריך.
                                  ClassicHome3.ap

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • aassA aass

                                    ניתן להתקנה ישירה בצורה פשוטה ככל אפליקציה, תעדכנו אם עובד.ClassicHome2.apk

                                    נ מנותק
                                    נ מנותק
                                    נחום גמזו
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #105

                                    @aass כתב בהמלצה | מסך הבית עם תאריך עברי, שליטה בווליום, התראת שיחות שלא נענו ועוד... לשיאומי מקשים.:

                                    ניתן להתקנה ישירה בצורה פשוטה ככל אפליקציה

                                    התקנתי ועובד אצלי אז ישר כח גדול!
                                    רק כמה נקודות שלטעמי אפשר לתקן:

                                    1. להוסיף אייקונים מעל הכפתורים (תפריט, אנש"ק וכו')
                                    2. חיוג מקוצר לא עובד (כנראה בגלל שהגדרת שינוי ווליום)
                                    3. במקום הריבוע האפור מסביב השעה ותאריך אפשר אולי לעשות מסגרת לטקסט שחורה דקה ככה שיוכלו לראות גם ברקעים בהירים
                                    4. אם יש אפשרות של התאמה אישית של אייקונים וכד' (אני אישית יותר מתחבר למקוריים של 1S+) וקיצורי מקשים.
                                    5. תודה רבה רבה רבה!!
                                    aassA יאיר דניאלי 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    1
                                    • נ נחום גמזו

                                      @aass כתב בהמלצה | מסך הבית עם תאריך עברי, שליטה בווליום, התראת שיחות שלא נענו ועוד... לשיאומי מקשים.:

                                      ניתן להתקנה ישירה בצורה פשוטה ככל אפליקציה

                                      התקנתי ועובד אצלי אז ישר כח גדול!
                                      רק כמה נקודות שלטעמי אפשר לתקן:

                                      1. להוסיף אייקונים מעל הכפתורים (תפריט, אנש"ק וכו')
                                      2. חיוג מקוצר לא עובד (כנראה בגלל שהגדרת שינוי ווליום)
                                      3. במקום הריבוע האפור מסביב השעה ותאריך אפשר אולי לעשות מסגרת לטקסט שחורה דקה ככה שיוכלו לראות גם ברקעים בהירים
                                      4. אם יש אפשרות של התאמה אישית של אייקונים וכד' (אני אישית יותר מתחבר למקוריים של 1S+) וקיצורי מקשים.
                                      5. תודה רבה רבה רבה!!
                                      aassA מנותק
                                      aassA מנותק
                                      aass
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #106

                                      @נחום-גמזו
                                      חיוג מקוצר לא עובד בשום מקש?

                                      נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • aassA aass

                                        @נחום-גמזו
                                        חיוג מקוצר לא עובד בשום מקש?

                                        נ מנותק
                                        נ מנותק
                                        נחום גמזו
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #107

                                        @aass בשום מקש

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • נ נחום גמזו

                                          @aass כתב בהמלצה | מסך הבית עם תאריך עברי, שליטה בווליום, התראת שיחות שלא נענו ועוד... לשיאומי מקשים.:

                                          ניתן להתקנה ישירה בצורה פשוטה ככל אפליקציה

                                          התקנתי ועובד אצלי אז ישר כח גדול!
                                          רק כמה נקודות שלטעמי אפשר לתקן:

                                          1. להוסיף אייקונים מעל הכפתורים (תפריט, אנש"ק וכו')
                                          2. חיוג מקוצר לא עובד (כנראה בגלל שהגדרת שינוי ווליום)
                                          3. במקום הריבוע האפור מסביב השעה ותאריך אפשר אולי לעשות מסגרת לטקסט שחורה דקה ככה שיוכלו לראות גם ברקעים בהירים
                                          4. אם יש אפשרות של התאמה אישית של אייקונים וכד' (אני אישית יותר מתחבר למקוריים של 1S+) וקיצורי מקשים.
                                          5. תודה רבה רבה רבה!!
                                          יאיר דניאלי מנותק
                                          יאיר דניאלי מנותק
                                          יאיר דניאל
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי יאיר דניאל
                                          #108

                                          @נחום-גמזו כתב בהמלצה | מסך הבית עם תאריך עברי, שליטה בווליום, התראת שיחות שלא נענו ועוד... לשיאומי מקשים.:

                                          חיוג מקוצר לא עובד (כנראה בגלל שהגדרת שינוי ווליום)

                                          מצטרף, זה ממש מפריע.
                                          תודה על האפליקציה, היא ממש יפה!
                                          אגב, יש אפשרות להגדיר את המסך הבית הזה כברירת מחדל, ולא שכל פעם זה ישאל אותי מחדש, איזה מסך הבית לבחור?
                                          (היה פעם הוראות בפורום, לא זוכר כרגע איך, אבל זה היה די מסובך).

                                          yyrdnyl11@gmail.com

                                          aassA תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר