המלצה | מסך הבית עם תאריך עברי, שליטה בווליום, התראת שיחות שלא נענו ועוד... לשיאומי מקשים.
-
@aass עשיתי את זה והמסך שחור ויש רק סטטוס בר איך אני יכול לשחזר
נ.ב. ראיתי מה שכתבת וזה מגובה אבל אין לי גישה דרך הADB -
ניתן להתקנה ישירה בצורה פשוטה ככל אפליקציה, תעדכנו אם עובד.ClassicHome2.apk
-
ניתן להתקנה ישירה בצורה פשוטה ככל אפליקציה, תעדכנו אם עובד.ClassicHome2.apk
-
@אגסי ClassicHome2.ap
בבקשה -
@aass מצליח להתקין אך כשמנסים להיכנס אליו הוא כותב "מסך הבית עצר".
עריכה: דרך אקטיביטי לאנצ'ר אני מצליח להיכנס לפעילויות שלו. -
@aass מצליח להתקין אך כשמנסים להיכנס אליו הוא כותב "מסך הבית עצר".
עריכה: דרך אקטיביטי לאנצ'ר אני מצליח להיכנס לפעילויות שלו. -
@aass כתב בהמלצה | מסך הבית עם תאריך עברי, שליטה בווליום, התראת שיחות שלא נענו ועוד... לשיאומי מקשים.:
תוכל לשלוח לי צילום מסך מאודות הפלאפון בהגדרות?

-
@aass כתב בהמלצה | מסך הבית עם תאריך עברי, שליטה בווליום, התראת שיחות שלא נענו ועוד... לשיאומי מקשים.:
אם תרצה תשלח לי את מסך הבית שלך ואנסה לעבוד עליו
-
@aass כתב בהמלצה | מסך הבית עם תאריך עברי, שליטה בווליום, התראת שיחות שלא נענו ועוד... לשיאומי מקשים.:
אם תרצה תשלח לי את מסך הבית שלך ואנסה לעבוד עליו
-
ניתן להתקנה ישירה בצורה פשוטה ככל אפליקציה, תעדכנו אם עובד.ClassicHome2.apk
@aass כתב בהמלצה | מסך הבית עם תאריך עברי, שליטה בווליום, התראת שיחות שלא נענו ועוד... לשיאומי מקשים.:
ניתן להתקנה ישירה בצורה פשוטה ככל אפליקציה
התקנתי ועובד אצלי אז ישר כח גדול!
רק כמה נקודות שלטעמי אפשר לתקן:- להוסיף אייקונים מעל הכפתורים (תפריט, אנש"ק וכו')
- חיוג מקוצר לא עובד (כנראה בגלל שהגדרת שינוי ווליום)
- במקום הריבוע האפור מסביב השעה ותאריך אפשר אולי לעשות מסגרת לטקסט שחורה דקה ככה שיוכלו לראות גם ברקעים בהירים
- אם יש אפשרות של התאמה אישית של אייקונים וכד' (אני אישית יותר מתחבר למקוריים של 1S+) וקיצורי מקשים.
- תודה רבה רבה רבה!!
-
@aass כתב בהמלצה | מסך הבית עם תאריך עברי, שליטה בווליום, התראת שיחות שלא נענו ועוד... לשיאומי מקשים.:
ניתן להתקנה ישירה בצורה פשוטה ככל אפליקציה
התקנתי ועובד אצלי אז ישר כח גדול!
רק כמה נקודות שלטעמי אפשר לתקן:- להוסיף אייקונים מעל הכפתורים (תפריט, אנש"ק וכו')
- חיוג מקוצר לא עובד (כנראה בגלל שהגדרת שינוי ווליום)
- במקום הריבוע האפור מסביב השעה ותאריך אפשר אולי לעשות מסגרת לטקסט שחורה דקה ככה שיוכלו לראות גם ברקעים בהירים
- אם יש אפשרות של התאמה אישית של אייקונים וכד' (אני אישית יותר מתחבר למקוריים של 1S+) וקיצורי מקשים.
- תודה רבה רבה רבה!!
@נחום-גמזו
חיוג מקוצר לא עובד בשום מקש? -
@נחום-גמזו
חיוג מקוצר לא עובד בשום מקש? -
@aass כתב בהמלצה | מסך הבית עם תאריך עברי, שליטה בווליום, התראת שיחות שלא נענו ועוד... לשיאומי מקשים.:
ניתן להתקנה ישירה בצורה פשוטה ככל אפליקציה
התקנתי ועובד אצלי אז ישר כח גדול!
רק כמה נקודות שלטעמי אפשר לתקן:- להוסיף אייקונים מעל הכפתורים (תפריט, אנש"ק וכו')
- חיוג מקוצר לא עובד (כנראה בגלל שהגדרת שינוי ווליום)
- במקום הריבוע האפור מסביב השעה ותאריך אפשר אולי לעשות מסגרת לטקסט שחורה דקה ככה שיוכלו לראות גם ברקעים בהירים
- אם יש אפשרות של התאמה אישית של אייקונים וכד' (אני אישית יותר מתחבר למקוריים של 1S+) וקיצורי מקשים.
- תודה רבה רבה רבה!!
@נחום-גמזו כתב בהמלצה | מסך הבית עם תאריך עברי, שליטה בווליום, התראת שיחות שלא נענו ועוד... לשיאומי מקשים.:
חיוג מקוצר לא עובד (כנראה בגלל שהגדרת שינוי ווליום)
מצטרף, זה ממש מפריע.
תודה על האפליקציה, היא ממש יפה!
אגב, יש אפשרות להגדיר את המסך הבית הזה כברירת מחדל, ולא שכל פעם זה ישאל אותי מחדש, איזה מסך הבית לבחור?
(היה פעם הוראות בפורום, לא זוכר כרגע איך, אבל זה היה די מסובך).
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות