המלצה | מסך הבית עם תאריך עברי, שליטה בווליום, התראת שיחות שלא נענו ועוד... לשיאומי מקשים.
-
@נחום-גמזו איך עשית?
-
@נחום-גמזו איך עשית?
-

ערכתי מעט את מסך הבית המקורי של המכשיר -
1 - הוספתי תאריך עברי.
2 - גלילה אין סופית בתפריט.
3 - אייקונים של שיאומי f21 pro.
4 - נוסף גם שליטה בווליום על ידי מקשי 2 ו 8.
5 - לחיצה ארוכה על אפליקציה במסך הישומים פותחת את הגדרות האפליקציה.
מסך הבית.apk
מסך הבית.ap
אני מעלה את הקובץ apk. כמובן שמומלץ לגבות לפני כן את מסך הבית שיש לכם.
אני ממליץ על התקנת האפליקציה באמצעות mt manager באופן של פתיחת שתי האפליקציות והחלפת הקבצים הפנימיים.
בהצלחה.לחילופין - https://mitmachim.top/post/1041940
בזהירות!!!כמובן שאיני לוקח אחריות ופעולות כאלה צריכות להיעשות בזהירות רבה.
אשמח לשמוע האם עבד למישהו ואם יש עוד רעיונות לשיפור. -
@aass למעשה הצלחתי להתקין (החלפתי את הקובץ בסיסטם) אבל היה לי רק מסך שחור וסטטוס בר.
יש מה לעשות?@נחום-גמזו תנסה את זה - https://mitmachim.top/post/1031287 ושלח את הקובץ
-

ערכתי מעט את מסך הבית המקורי של המכשיר -
1 - הוספתי תאריך עברי.
2 - גלילה אין סופית בתפריט.
3 - אייקונים של שיאומי f21 pro.
4 - נוסף גם שליטה בווליום על ידי מקשי 2 ו 8.
5 - לחיצה ארוכה על אפליקציה במסך הישומים פותחת את הגדרות האפליקציה.
מסך הבית.apk
מסך הבית.ap
אני מעלה את הקובץ apk. כמובן שמומלץ לגבות לפני כן את מסך הבית שיש לכם.
אני ממליץ על התקנת האפליקציה באמצעות mt manager באופן של פתיחת שתי האפליקציות והחלפת הקבצים הפנימיים.
בהצלחה.לחילופין - https://mitmachim.top/post/1041940
בזהירות!!!כמובן שאיני לוקח אחריות ופעולות כאלה צריכות להיעשות בזהירות רבה.
אשמח לשמוע האם עבד למישהו ואם יש עוד רעיונות לשיפור. -
@aass עשיתי את זה והמסך שחור ויש רק סטטוס בר איך אני יכול לשחזר
נ.ב. ראיתי מה שכתבת וזה מגובה אבל אין לי גישה דרך הADB -
ניתן להתקנה ישירה בצורה פשוטה ככל אפליקציה, תעדכנו אם עובד.ClassicHome2.apk
-
ניתן להתקנה ישירה בצורה פשוטה ככל אפליקציה, תעדכנו אם עובד.ClassicHome2.apk
-
@אגסי ClassicHome2.ap
בבקשה -
@aass מצליח להתקין אך כשמנסים להיכנס אליו הוא כותב "מסך הבית עצר".
עריכה: דרך אקטיביטי לאנצ'ר אני מצליח להיכנס לפעילויות שלו. -
@aass מצליח להתקין אך כשמנסים להיכנס אליו הוא כותב "מסך הבית עצר".
עריכה: דרך אקטיביטי לאנצ'ר אני מצליח להיכנס לפעילויות שלו. -
@aass כתב בהמלצה | מסך הבית עם תאריך עברי, שליטה בווליום, התראת שיחות שלא נענו ועוד... לשיאומי מקשים.:
תוכל לשלוח לי צילום מסך מאודות הפלאפון בהגדרות?

-
@aass כתב בהמלצה | מסך הבית עם תאריך עברי, שליטה בווליום, התראת שיחות שלא נענו ועוד... לשיאומי מקשים.:
אם תרצה תשלח לי את מסך הבית שלך ואנסה לעבוד עליו
-
@aass כתב בהמלצה | מסך הבית עם תאריך עברי, שליטה בווליום, התראת שיחות שלא נענו ועוד... לשיאומי מקשים.:
אם תרצה תשלח לי את מסך הבית שלך ואנסה לעבוד עליו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות