דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. שיאומי
  4. שיאומי +Qin1s
  5. עזרה הדדית - שיאומי +Qin1s
  6. המלצה | מסך הבית עם תאריך עברי, שליטה בווליום, התראת שיחות שלא נענו ועוד... לשיאומי מקשים.

המלצה | מסך הבית עם תאריך עברי, שליטה בווליום, התראת שיחות שלא נענו ועוד... לשיאומי מקשים.

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - שיאומי +Qin1s
142 פוסטים 14 כותבים 4.3k צפיות 12 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • aassA aass

    screen.png
    ערכתי מעט את מסך הבית המקורי של המכשיר -
    1 - הוספתי תאריך עברי.
    2 - גלילה אין סופית בתפריט.
    3 - אייקונים של שיאומי f21 pro.
    4 - נוסף גם שליטה בווליום על ידי מקשי 2 ו 8.
    5 - לחיצה ארוכה על אפליקציה במסך הישומים פותחת את הגדרות האפליקציה.
    מסך הבית.apk
    מסך הבית.ap
    אני מעלה את הקובץ apk. כמובן שמומלץ לגבות לפני כן את מסך הבית שיש לכם.
    אני ממליץ על התקנת האפליקציה באמצעות mt manager באופן של פתיחת שתי האפליקציות והחלפת הקבצים הפנימיים.
    בהצלחה.

    לחילופין - https://mitmachim.top/post/1041940
    בזהירות!!!

    screenrecord.mp4

    כמובן שאיני לוקח אחריות ופעולות כאלה צריכות להיעשות בזהירות רבה.
    אשמח לשמוע האם עבד למישהו ואם יש עוד רעיונות לשיפור.

    נ מנותק
    נ מנותק
    נחום גמזו
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #86

    @aass למעשה הצלחתי להתקין (החלפתי את הקובץ בסיסטם) אבל היה לי רק מסך שחור וסטטוס בר.
    יש מה לעשות?

    aassA תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • נ נחום גמזו

      @aass למעשה הצלחתי להתקין (החלפתי את הקובץ בסיסטם) אבל היה לי רק מסך שחור וסטטוס בר.
      יש מה לעשות?

      aassA מנותק
      aassA מנותק
      aass
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #87

      @נחום-גמזו תנסה את זה - https://mitmachim.top/post/1031287 ושלח את הקובץ

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • aassA aass

        screen.png
        ערכתי מעט את מסך הבית המקורי של המכשיר -
        1 - הוספתי תאריך עברי.
        2 - גלילה אין סופית בתפריט.
        3 - אייקונים של שיאומי f21 pro.
        4 - נוסף גם שליטה בווליום על ידי מקשי 2 ו 8.
        5 - לחיצה ארוכה על אפליקציה במסך הישומים פותחת את הגדרות האפליקציה.
        מסך הבית.apk
        מסך הבית.ap
        אני מעלה את הקובץ apk. כמובן שמומלץ לגבות לפני כן את מסך הבית שיש לכם.
        אני ממליץ על התקנת האפליקציה באמצעות mt manager באופן של פתיחת שתי האפליקציות והחלפת הקבצים הפנימיים.
        בהצלחה.

        לחילופין - https://mitmachim.top/post/1041940
        בזהירות!!!

        screenrecord.mp4

        כמובן שאיני לוקח אחריות ופעולות כאלה צריכות להיעשות בזהירות רבה.
        אשמח לשמוע האם עבד למישהו ואם יש עוד רעיונות לשיפור.

        Y מנותק
        Y מנותק
        yehuda2
        כתב נערך לאחרונה על ידי yehuda2
        #88

        @aass עשיתי את זה והמסך שחור ויש רק סטטוס בר איך אני יכול לשחזר
        נ.ב. ראיתי מה שכתבת וזה מגובה אבל אין לי גישה דרך הADB

        ח תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • Y yehuda2

          @aass עשיתי את זה והמסך שחור ויש רק סטטוס בר איך אני יכול לשחזר
          נ.ב. ראיתי מה שכתבת וזה מגובה אבל אין לי גישה דרך הADB

          ח מנותק
          ח מנותק
          חד גדיא
          כתב נערך לאחרונה על ידי חד גדיא
          #89

          @yehuda2 יש מדריך של @איש-אמת איך לעשות את זה,
          הרעיון לשלוח לעצמך בבלוטוס מסך בית אחר, דווקא!
          תוריד מפה
          להתקין, ואז להגיע לסייר MT ולהכניס מחדש את הקובץ (אם יש לך בעיה איתו תחזיר את המקורי!) עם ההרשאות התקינות!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • aassA מנותק
            aassA מנותק
            aass
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #90

            ניתן להתקנה ישירה בצורה פשוטה ככל אפליקציה, תעדכנו אם עובד.ClassicHome2.apk

            א נ 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • aassA aass

              ניתן להתקנה ישירה בצורה פשוטה ככל אפליקציה, תעדכנו אם עובד.ClassicHome2.apk

              א מנותק
              א מנותק
              אגסי
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #91

              @aass אתה יכול לעלות עם סיומת AP (לחסומים)?

              aassA תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א אגסי

                @aass אתה יכול לעלות עם סיומת AP (לחסומים)?

                aassA מנותק
                aassA מנותק
                aass
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #92

                @אגסי ClassicHome2.ap
                בבקשה

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • aassA aass

                  @אגסי ClassicHome2.ap
                  בבקשה

                  א מנותק
                  א מנותק
                  אגסי
                  כתב נערך לאחרונה על ידי אגסי
                  #93

                  @aass מצליח להתקין אך כשמנסים להיכנס אליו הוא כותב "מסך הבית עצר".
                  עריכה: דרך אקטיביטי לאנצ'ר אני מצליח להיכנס לפעילויות שלו.

                  aassA 2 תגובות תגובה אחרונה
                  1
                  • א אגסי

                    @aass מצליח להתקין אך כשמנסים להיכנס אליו הוא כותב "מסך הבית עצר".
                    עריכה: דרך אקטיביטי לאנצ'ר אני מצליח להיכנס לפעילויות שלו.

                    aassA מנותק
                    aassA מנותק
                    aass
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #94

                    @אגסי תוכל לשלוח לי צילום מסך מאודות הפלאפון בהגדרות?

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א אגסי

                      @aass מצליח להתקין אך כשמנסים להיכנס אליו הוא כותב "מסך הבית עצר".
                      עריכה: דרך אקטיביטי לאנצ'ר אני מצליח להיכנס לפעילויות שלו.

                      aassA מנותק
                      aassA מנותק
                      aass
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #95

                      @אגסי
                      כל הפעילויות, או שבחלק זה עדיין קורס?

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • aassA aass

                        @אגסי
                        כל הפעילויות, או שבחלק זה עדיין קורס?

                        א מנותק
                        א מנותק
                        אגסי
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #96

                        @aass האמת בחלק עדיין קורס (כלים וישומים וכו') מסך הבית נפתח.

                        aassA תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • א אגסי

                          @aass האמת בחלק עדיין קורס (כלים וישומים וכו') מסך הבית נפתח.

                          aassA מנותק
                          aassA מנותק
                          aass
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #97

                          @אגסי תוכל לשלוח לי את מסך הבית המקורי שלך?

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • aassA aass

                            @אגסי תוכל לשלוח לי צילום מסך מאודות הפלאפון בהגדרות?

                            א מנותק
                            א מנותק
                            אגסי
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #98

                            @aass כתב בהמלצה | מסך הבית עם תאריך עברי, שליטה בווליום, התראת שיחות שלא נענו ועוד... לשיאומי מקשים.:

                            תוכל לשלוח לי צילום מסך מאודות הפלאפון בהגדרות?

                            Screenshot_2025-10-24-14-13-12.png Screenshot_2025-10-24-14-13-17.png

                            aassA תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • א אגסי

                              @aass כתב בהמלצה | מסך הבית עם תאריך עברי, שליטה בווליום, התראת שיחות שלא נענו ועוד... לשיאומי מקשים.:

                              תוכל לשלוח לי צילום מסך מאודות הפלאפון בהגדרות?

                              Screenshot_2025-10-24-14-13-12.png Screenshot_2025-10-24-14-13-17.png

                              aassA מנותק
                              aassA מנותק
                              aass
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #99

                              @אגסי
                              הגירסה שלך היא לא מקורית של qins1
                              אלא שם המכשיר הקטן יותר - f21

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • aassA aass

                                @אגסי
                                הגירסה שלך היא לא מקורית של qins1
                                אלא שם המכשיר הקטן יותר - f21

                                א מנותק
                                א מנותק
                                אגסי
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #100

                                @aass ולכן זה קורס?

                                aassA תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • א אגסי

                                  @aass ולכן זה קורס?

                                  aassA מנותק
                                  aassA מנותק
                                  aass
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #101

                                  @אגסי
                                  ככל הנראה,
                                  אם תרצה תשלח לי את מסך הבית שלך ואנסה לעבוד עליו

                                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • aassA aass

                                    @אגסי
                                    ככל הנראה,
                                    אם תרצה תשלח לי את מסך הבית שלך ואנסה לעבוד עליו

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    אגסי
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #102

                                    @aass כתב בהמלצה | מסך הבית עם תאריך עברי, שליטה בווליום, התראת שיחות שלא נענו ועוד... לשיאומי מקשים.:

                                    אם תרצה תשלח לי את מסך הבית שלך ואנסה לעבוד עליו

                                    ClassicHome (2).ap

                                    aassA תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • א אגסי

                                      @aass כתב בהמלצה | מסך הבית עם תאריך עברי, שליטה בווליום, התראת שיחות שלא נענו ועוד... לשיאומי מקשים.:

                                      אם תרצה תשלח לי את מסך הבית שלך ואנסה לעבוד עליו

                                      ClassicHome (2).ap

                                      aassA מנותק
                                      aassA מנותק
                                      aass
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #103

                                      @אגסי
                                      שלך קורס על שלי
                                      צריך לבדוק מה בדיוק ההבדל

                                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • aassA aass

                                        @אגסי
                                        שלך קורס על שלי
                                        צריך לבדוק מה בדיוק ההבדל

                                        א מנותק
                                        א מנותק
                                        אגסי
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי אגסי
                                        #104

                                        @aass תבדוק את זה.
                                        אולי לא חילצתי את הקודם כמו שצריך.
                                        ClassicHome3.ap

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • aassA aass

                                          ניתן להתקנה ישירה בצורה פשוטה ככל אפליקציה, תעדכנו אם עובד.ClassicHome2.apk

                                          נ מנותק
                                          נ מנותק
                                          נחום גמזו
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #105

                                          @aass כתב בהמלצה | מסך הבית עם תאריך עברי, שליטה בווליום, התראת שיחות שלא נענו ועוד... לשיאומי מקשים.:

                                          ניתן להתקנה ישירה בצורה פשוטה ככל אפליקציה

                                          התקנתי ועובד אצלי אז ישר כח גדול!
                                          רק כמה נקודות שלטעמי אפשר לתקן:

                                          1. להוסיף אייקונים מעל הכפתורים (תפריט, אנש"ק וכו')
                                          2. חיוג מקוצר לא עובד (כנראה בגלל שהגדרת שינוי ווליום)
                                          3. במקום הריבוע האפור מסביב השעה ותאריך אפשר אולי לעשות מסגרת לטקסט שחורה דקה ככה שיוכלו לראות גם ברקעים בהירים
                                          4. אם יש אפשרות של התאמה אישית של אייקונים וכד' (אני אישית יותר מתחבר למקוריים של 1S+) וקיצורי מקשים.
                                          5. תודה רבה רבה רבה!!
                                          aassA יאיר דניאלי 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר