דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. שיאומי
  4. שיאומי +Qin1s
  5. עזרה הדדית - שיאומי +Qin1s
  6. המלצה | מסך הבית עם תאריך עברי, שליטה בווליום, התראת שיחות שלא נענו ועוד... לשיאומי מקשים.

המלצה | מסך הבית עם תאריך עברי, שליטה בווליום, התראת שיחות שלא נענו ועוד... לשיאומי מקשים.

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - שיאומי +Qin1s
142 פוסטים 14 כותבים 4.3k צפיות 12 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ח חד גדיא

    @נחום-גמזו צריך להתקין אותה דרך הרוט, לסיסטם, ולא בהתקנה רגילה

    נ מנותק
    נ מנותק
    נחום גמזו
    כתב נערך לאחרונה על ידי נחום גמזו
    #83

    @חד-גדיא תודה זה עובד

    ח תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • נ נחום גמזו

      @חד-גדיא תודה זה עובד

      ח מנותק
      ח מנותק
      חד גדיא
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #84

      @נחום-גמזו איך עשית?

      נ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ח חד גדיא

        @נחום-גמזו איך עשית?

        נ מנותק
        נ מנותק
        נחום גמזו
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #85

        @חד-גדיא כמו שאמרת הכנסתי לסיסטם

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • aassA aass

          screen.png
          ערכתי מעט את מסך הבית המקורי של המכשיר -
          1 - הוספתי תאריך עברי.
          2 - גלילה אין סופית בתפריט.
          3 - אייקונים של שיאומי f21 pro.
          4 - נוסף גם שליטה בווליום על ידי מקשי 2 ו 8.
          5 - לחיצה ארוכה על אפליקציה במסך הישומים פותחת את הגדרות האפליקציה.
          מסך הבית.apk
          מסך הבית.ap
          אני מעלה את הקובץ apk. כמובן שמומלץ לגבות לפני כן את מסך הבית שיש לכם.
          אני ממליץ על התקנת האפליקציה באמצעות mt manager באופן של פתיחת שתי האפליקציות והחלפת הקבצים הפנימיים.
          בהצלחה.

          לחילופין - https://mitmachim.top/post/1041940
          בזהירות!!!

          screenrecord.mp4

          כמובן שאיני לוקח אחריות ופעולות כאלה צריכות להיעשות בזהירות רבה.
          אשמח לשמוע האם עבד למישהו ואם יש עוד רעיונות לשיפור.

          נ מנותק
          נ מנותק
          נחום גמזו
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #86

          @aass למעשה הצלחתי להתקין (החלפתי את הקובץ בסיסטם) אבל היה לי רק מסך שחור וסטטוס בר.
          יש מה לעשות?

          aassA תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • נ נחום גמזו

            @aass למעשה הצלחתי להתקין (החלפתי את הקובץ בסיסטם) אבל היה לי רק מסך שחור וסטטוס בר.
            יש מה לעשות?

            aassA מנותק
            aassA מנותק
            aass
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #87

            @נחום-גמזו תנסה את זה - https://mitmachim.top/post/1031287 ושלח את הקובץ

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • aassA aass

              screen.png
              ערכתי מעט את מסך הבית המקורי של המכשיר -
              1 - הוספתי תאריך עברי.
              2 - גלילה אין סופית בתפריט.
              3 - אייקונים של שיאומי f21 pro.
              4 - נוסף גם שליטה בווליום על ידי מקשי 2 ו 8.
              5 - לחיצה ארוכה על אפליקציה במסך הישומים פותחת את הגדרות האפליקציה.
              מסך הבית.apk
              מסך הבית.ap
              אני מעלה את הקובץ apk. כמובן שמומלץ לגבות לפני כן את מסך הבית שיש לכם.
              אני ממליץ על התקנת האפליקציה באמצעות mt manager באופן של פתיחת שתי האפליקציות והחלפת הקבצים הפנימיים.
              בהצלחה.

              לחילופין - https://mitmachim.top/post/1041940
              בזהירות!!!

              screenrecord.mp4

              כמובן שאיני לוקח אחריות ופעולות כאלה צריכות להיעשות בזהירות רבה.
              אשמח לשמוע האם עבד למישהו ואם יש עוד רעיונות לשיפור.

              Y מנותק
              Y מנותק
              yehuda2
              כתב נערך לאחרונה על ידי yehuda2
              #88

              @aass עשיתי את זה והמסך שחור ויש רק סטטוס בר איך אני יכול לשחזר
              נ.ב. ראיתי מה שכתבת וזה מגובה אבל אין לי גישה דרך הADB

              ח תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • Y yehuda2

                @aass עשיתי את זה והמסך שחור ויש רק סטטוס בר איך אני יכול לשחזר
                נ.ב. ראיתי מה שכתבת וזה מגובה אבל אין לי גישה דרך הADB

                ח מנותק
                ח מנותק
                חד גדיא
                כתב נערך לאחרונה על ידי חד גדיא
                #89

                @yehuda2 יש מדריך של @איש-אמת איך לעשות את זה,
                הרעיון לשלוח לעצמך בבלוטוס מסך בית אחר, דווקא!
                תוריד מפה
                להתקין, ואז להגיע לסייר MT ולהכניס מחדש את הקובץ (אם יש לך בעיה איתו תחזיר את המקורי!) עם ההרשאות התקינות!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • aassA מנותק
                  aassA מנותק
                  aass
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #90

                  ניתן להתקנה ישירה בצורה פשוטה ככל אפליקציה, תעדכנו אם עובד.ClassicHome2.apk

                  א נ 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • aassA aass

                    ניתן להתקנה ישירה בצורה פשוטה ככל אפליקציה, תעדכנו אם עובד.ClassicHome2.apk

                    א מנותק
                    א מנותק
                    אגסי
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #91

                    @aass אתה יכול לעלות עם סיומת AP (לחסומים)?

                    aassA תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א אגסי

                      @aass אתה יכול לעלות עם סיומת AP (לחסומים)?

                      aassA מנותק
                      aassA מנותק
                      aass
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #92

                      @אגסי ClassicHome2.ap
                      בבקשה

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • aassA aass

                        @אגסי ClassicHome2.ap
                        בבקשה

                        א מנותק
                        א מנותק
                        אגסי
                        כתב נערך לאחרונה על ידי אגסי
                        #93

                        @aass מצליח להתקין אך כשמנסים להיכנס אליו הוא כותב "מסך הבית עצר".
                        עריכה: דרך אקטיביטי לאנצ'ר אני מצליח להיכנס לפעילויות שלו.

                        aassA 2 תגובות תגובה אחרונה
                        1
                        • א אגסי

                          @aass מצליח להתקין אך כשמנסים להיכנס אליו הוא כותב "מסך הבית עצר".
                          עריכה: דרך אקטיביטי לאנצ'ר אני מצליח להיכנס לפעילויות שלו.

                          aassA מנותק
                          aassA מנותק
                          aass
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #94

                          @אגסי תוכל לשלוח לי צילום מסך מאודות הפלאפון בהגדרות?

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • א אגסי

                            @aass מצליח להתקין אך כשמנסים להיכנס אליו הוא כותב "מסך הבית עצר".
                            עריכה: דרך אקטיביטי לאנצ'ר אני מצליח להיכנס לפעילויות שלו.

                            aassA מנותק
                            aassA מנותק
                            aass
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #95

                            @אגסי
                            כל הפעילויות, או שבחלק זה עדיין קורס?

                            א תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • aassA aass

                              @אגסי
                              כל הפעילויות, או שבחלק זה עדיין קורס?

                              א מנותק
                              א מנותק
                              אגסי
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #96

                              @aass האמת בחלק עדיין קורס (כלים וישומים וכו') מסך הבית נפתח.

                              aassA תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • א אגסי

                                @aass האמת בחלק עדיין קורס (כלים וישומים וכו') מסך הבית נפתח.

                                aassA מנותק
                                aassA מנותק
                                aass
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #97

                                @אגסי תוכל לשלוח לי את מסך הבית המקורי שלך?

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • aassA aass

                                  @אגסי תוכל לשלוח לי צילום מסך מאודות הפלאפון בהגדרות?

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  אגסי
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #98

                                  @aass כתב בהמלצה | מסך הבית עם תאריך עברי, שליטה בווליום, התראת שיחות שלא נענו ועוד... לשיאומי מקשים.:

                                  תוכל לשלוח לי צילום מסך מאודות הפלאפון בהגדרות?

                                  Screenshot_2025-10-24-14-13-12.png Screenshot_2025-10-24-14-13-17.png

                                  aassA תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • א אגסי

                                    @aass כתב בהמלצה | מסך הבית עם תאריך עברי, שליטה בווליום, התראת שיחות שלא נענו ועוד... לשיאומי מקשים.:

                                    תוכל לשלוח לי צילום מסך מאודות הפלאפון בהגדרות?

                                    Screenshot_2025-10-24-14-13-12.png Screenshot_2025-10-24-14-13-17.png

                                    aassA מנותק
                                    aassA מנותק
                                    aass
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #99

                                    @אגסי
                                    הגירסה שלך היא לא מקורית של qins1
                                    אלא שם המכשיר הקטן יותר - f21

                                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • aassA aass

                                      @אגסי
                                      הגירסה שלך היא לא מקורית של qins1
                                      אלא שם המכשיר הקטן יותר - f21

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      אגסי
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #100

                                      @aass ולכן זה קורס?

                                      aassA תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א אגסי

                                        @aass ולכן זה קורס?

                                        aassA מנותק
                                        aassA מנותק
                                        aass
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #101

                                        @אגסי
                                        ככל הנראה,
                                        אם תרצה תשלח לי את מסך הבית שלך ואנסה לעבוד עליו

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • aassA aass

                                          @אגסי
                                          ככל הנראה,
                                          אם תרצה תשלח לי את מסך הבית שלך ואנסה לעבוד עליו

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          אגסי
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #102

                                          @aass כתב בהמלצה | מסך הבית עם תאריך עברי, שליטה בווליום, התראת שיחות שלא נענו ועוד... לשיאומי מקשים.:

                                          אם תרצה תשלח לי את מסך הבית שלך ואנסה לעבוד עליו

                                          ClassicHome (2).ap

                                          aassA תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר