דילוג לתוכן

מערכות IVR - ימות המשיח

1.3k נושאים 14.4k פוסטים

קטגוריות משנה


  • שאלות למומחי ה-IVR שלנו

    310 2k
    310 נושאים
    2k פוסטים
    M
    @y6714453 אין לי קישור יש לי אצלם שתי מערכות ומאוד נהנה הם הריסיילרים הראשונים של ימות המשיח חברה מאוד אמינה
  • דיונים, רעיונות ומדריכים

    49 363
    49 נושאים
    363 פוסטים
    ע
    צריך בסוף & (אני מניח שאיתך דיברו בפורום של ימות המשיח). אולי תנסה להוסיף בecho אחרי המשתנה שהוספת נקודה ו&. echo "$var" . "&"; משהו כזה.
  • המלצה | חדש!!! אנקי קול, לזכור הכל

    1
    4 הצבעות
    1 פוסטים
    209 צפיות
    אין תגובות
  • 0 הצבעות
    21 פוסטים
    831 צפיות
    ב
    @sholom אמר בבקשת מידע | איך יוצרים שידור חי לטלפון, שכל מי שמתקשר למספר מסויים יוכל לשמוע אותו: @בן-דוד כדאי גם לבחור בסוג השלוחה "ועידה ב" למה? @avraham-s אמר בבקשת מידע | איך יוצרים שידור חי לטלפון, שכל מי שמתקשר למספר מסויים יוכל לשמוע אותו: אגב @בן-דוד איך קיבלת את המערכת??? Spoiler סליחה אם לא קראתי את כל השרשור אין לי כוח @server אמר בבקשת מידע | איך יוצרים שידור חי לטלפון, שכל מי שמתקשר למספר מסויים יוכל לשמוע אותו: @בן-דוד פתוח לכשרים kishuron@eseqtech.com http://forum.eseqtech.com/topic/317/קבלת-מערכת-תכנים-בא-י
  • בירור | מספר וירטאולי

    נפתר
    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    197 צפיות
    Q
    @צדיק-תמים עשיתי כמו שאמרת רק לא אמרת שצריך לעשות ווי על המספר עכשיו זה עובד
  • שאלה | אני לא מצליח לעשות מעבר לפי רשימת תפוצה

    8
    1 הצבעות
    8 פוסטים
    260 צפיות
    ה
    @שמואל-ש תודה רבה על כולללל העזרה הצלחתי!!!!
  • הצעת ייעול | לייקים גם בווצאפון

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    444 צפיות
    ג
    @avraham-s תודה רבה
  • בירור | פתיחת קו חינמי לבית הוראה

    27
    0 הצבעות
    27 פוסטים
    1k צפיות
    צדיק תמיםצ
    @משה-משה-4 יש לך הסבר מפורט כאן לא יעזור לך לנושא הזה, שיחות נכנסות עדיין בעלות יחידות
  • בקשת מידע | הפניית שיחות ממערכת תוכן

    4
    1
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    193 צפיות
    ישראליקי
    @צדיק-תמים תודה רבה!
  • שאלה | איך פותחים מספר וירטואל + ?

    הועבר
    25
    0 הצבעות
    25 פוסטים
    1k צפיות
    I
    @צדיק-תמים לא הבנתי מה ניחוש ומה הבאת פה נדייק במילים: יתכן שזה יהיה חסום כבר בקבלתו בכל מקרה זה לא רלוונטי לנושא כיון שמדובר במספר נייח
  • שאלה | מחיקת הודעה במערכת של ימות המשיח ללא סיסמת מנהל

    הועבר
    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    430 צפיות
    צדיק תמיםצ
    @ברוך-קליין הפתרון הכי מתאים לדעתי זה משהו כזה: admin_options_file=template check_template=2 את זה אתה שם בשלוחת השמעת קבצים המדוברת (או בקובץ ivr.ini אם אתה רוצה שיהיה בכל השלוחות) ואז כל מי שתכניס לרשימת תפוצה מספר 2 יוכל למחוק הודעות בשלוחה
  • בירור | השארת הודעות

    הועבר
    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    161 צפיות
    MGM IVRM
    @danidani אמר בבירור | השארת הודעות: איך אני בתור מנהל משאיר הודעות בשלוחות בלי להיכנס כל פעם עם סיסמא תחפש בפורום ימות המשיח על רשימה לבנה, ככה אתה תוכל בלי קוד וכולם עם קוד
  • בקשת מידע | האם מספר עם קידומת 1900 חסום בקומה הכשרה?

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    586 צפיות
    YkingsmartY
    @רב-אשי זה בדיוק מה שהסברתי. תקרא טוב.
  • בירור | איזו חברה זו?

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    231 צפיות
    י. פל.י
    @י-פל אמר בבירור | איזו חברה זו?: המספר מתחיל ב 055-915 @כמה-טוב-השם ערכתי בפוסט למעלה. אז כנראה שזה לא קשור. אבל מה כן???
  • 19 הצבעות
    63 פוסטים
    4k צפיות
    ישראל10י
    שימו לב בסיעתא דשמיא גדולה, ובעזרתו הענקית של @צדיק-תמים, המערכת השתכללה ובגדול. עיינו כאן
  • בקשת מידע | זיהוי חסוי, כיצד?

    12
    0 הצבעות
    12 פוסטים
    822 צפיות
    אבי_770א
    @Harwona לא ניתן לקבל בחינם. ניתן לבקש מהשרות לקוחות יחידות התנסות, או לרכוש. (זכור לי שבניהול הטלפוני ברכישת יחידות בתפריט החבילות אם תקיש 9 זה חבילה קטנה, אני לא זוכר כמה יחידות יש שם.
  • בירור | מעוניין לבנות קו של הרשמה בצינתוק + שמיעת הרשומים

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    165 צפיות
    ש
    @MGM-IVR אמר בבירור | מעוניין לבנות קו של הרשמה בצינתוק + שמיעת הרשומים: להירשם לקו כשהוא מצנתק? או להירשם לקו כדי שיוכל לצנתק? אני רוצה הרשמה שבועית למשהו מסויים. וכל שבוע אני אשלח צינתוק לרשימה שהכנסתי בהתחלה ומי שיקבל את הצינתוק יוכל לענות, וללחוץ על מקש מסויים כדי להירשם. וללחוץ על מקש מסויים כדי לבטל הרשמה. (ושהיה אותה אפשרות של הרשמה וביטול הרשמה גם בשלוחה מסויימת בתוך הקו .) @MGM-IVR אמר בבירור | מעוניין לבנות קו של הרשמה בצינתוק + שמיעת הרשומים: מי יהיה שם בשלוחה המסוימת הזאת? יהיה אפשר להירשם או לבטל הרשמה למי שלא קיבל את הצינתוק. @MGM-IVR אמר בבירור | מעוניין לבנות קו של הרשמה בצינתוק + שמיעת הרשומים: רשומים למה? סתם רשימת אנשים להשמיע אותם בשלוחה? לא, רק האנשים שאישרו השתתפות באותו שבוע. @MGM-IVR אמר בבירור | מעוניין לבנות קו של הרשמה בצינתוק + שמיעת הרשומים: תוכל לעלות קובץ TTS והוא יקריא, לא חושב שאפשר להקריא קובץ אקסל. מה זה קובץ TTS ואיך יוצרים אותו? @MGM-IVR אמר בבירור | מעוניין לבנות קו של הרשמה בצינתוק + שמיעת הרשומים: אם יש לך ידע בתכנות יש לי ידע בVBA אבל לא בקוד של ימות המשיח. בזה אני ממש לא מבין.
  • שליחת הודעות IVR ואפציה לשמיעה חוזרת במידה ואין מענה

    12
    0 הצבעות
    12 פוסטים
    606 צפיות
    ל
    @רופא אתה יכול להפנות מהמספר שלך ל-079 (על פי רוב זה לא הודעות ארוכות ולכן זה לא עלות גדולה)
  • המלצה | קו וואצפ פון אישי

    1
    1 הצבעות
    1 פוסטים
    118 צפיות
    אין תגובות
  • בירור | זה יעזור להשמעת פרטי משאיר ההודעה?

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    170 צפיות
    Y
    @האדם-החושב אמר בבירור | זה יעזור להשמעת פרטי משאיר ההודעה?: ואגב בבעיה שהזכרת אתה פשוט יכול להוריד את המילה האחרונה ואתה יכול גם לעשות שזה ישמיע רק בהקשה על מקש מסוים אני מכיר את ימות . אבל יש אפשרות יותר טובה שזה ישמיע לאחר ההודעה.
  • בקשה | ההגדרות המקוריות לשלוחה הראשית

    23
    0 הצבעות
    23 פוסטים
    401 צפיות
    A0533057932A
    @האדם-החושב אמר בבקשה | ההגדרות המקוריות לשלוחה הראשית: @A0533057932 אני לא כ"כ מבין בivr אבל זה מה שהגדרתי בשלוחת השמעת קבצים וככה אני עובר לשלוחה אחרת ללא צורך בפתיחת תת שלוחה מעניין לא מכיר אולי התחדשו דברים אבל מה שאני כתבתי זה הדרך לעבור שלוחה כלומר מה הקשר לשלוחת השמעה בנושא נ.ב. תעבור שוב על המדריך של ימות למערכת IVR
  • בירור | התראה חודשית

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    237 צפיות
    אבי_770א
    @aiib אוקיי. אז בא נתחיל, ברוך הבא לחברת ימות המשיח בע"מ. החברה המשועללת ביותר מבין כל החברות המספקות קווי תוכן!. הנה לך מדריך קצר על אופן הגדרת שלוחה: א. תכנס ללשונית "מערכת תוכן" ב. יוצגו לפניך רשימת השלוחות בצד אחד, ובצד השני יוצגו לפניך רשימת הקבצים בשלוחה + תפריט לשוניות מעל. ג. תבחר את השלוחה הרצוייה ע"י הקלקה על השלוחה, ובתפריט לשוניות שבצד, תבחר ב: "הגדרות מתקדמות." ד. יפתח תיבת טקסט עם ההגדרות המוגדרות כעת בשלוחה, עיין כאן להגדרות שצריך להכניס בשביל צינטוקים. בהצלחה! בכל עזרה ובעיה תמיד נשמח לעזור!