דילוג לתוכן

מערכות IVR - ימות המשיח

1.3k נושאים 14.4k פוסטים

קטגוריות משנה


  • שאלות למומחי ה-IVR שלנו

    310 2k
    310 נושאים
    2k פוסטים
    M
    @y6714453 אין לי קישור יש לי אצלם שתי מערכות ומאוד נהנה הם הריסיילרים הראשונים של ימות המשיח חברה מאוד אמינה
  • דיונים, רעיונות ומדריכים

    49 363
    49 נושאים
    363 פוסטים
    ע
    צריך בסוף & (אני מניח שאיתך דיברו בפורום של ימות המשיח). אולי תנסה להוסיף בecho אחרי המשתנה שהוספת נקודה ו&. echo "$var" . "&"; משהו כזה.
  • בירור | תיעוד לקובץ טקסט -במייל

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    349 צפיות
    MGM IVRM
    @יהודה-כהן-1 כתב בבירור | תיעוד לקובץ טקסט -במייל: @MGM-IVR זה מוגבל לכמה מיילים משום מה הוא שלח לי כמה מילים ואז הוא נעצר לא מאמין שיש הגבלה אולי הגבלה מהחברת שרתים החינמית אין לי פתרון, תנסה לחפש שליחת מייל אחרת אולי דרך ה API של גוגל
  • עזרה | עזרה בהפניית שיחה למחשב

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    148 צפיות
    M
    ??
  • 17 הצבעות
    19 פוסטים
    921 צפיות
    אבייא
    @יוסי-הגאון אפשר לשנות את זה בקובץ השיטס, לפני ההתקנה.. תוכל לשנות ולהתקין מחדש.
  • בירור | כמה שאלות על "קליקי" טריוויה מבית ימות

    33
    0 הצבעות
    33 פוסטים
    2k צפיות
    קינג קומפיוטרק
    @avraham-s אתה צודק זה עובד, כשלוחצים על הקישור לתצוגת שחקנים זה מעתיק את הקישור ללוח ואז מדביקים אותו בדפדפן ראיתי את זה בקבוצה של ימות לא ידעתי את זה קודם וחבל שזה לא כתוב בצורה ברורה
  • נושא זה נמחק!

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    20 צפיות
  • בעיה | מקש להעברה לשלוחה אחרת בהשמעת קבצים

    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    406 צפיות
    שמואל ש.ש
    @חזק-חזק אמר בבעיה | מקש להעברה לשלוחה אחרת בהשמעת קבצים: @שמואל-ש איך עשית קישור לתוך מילים? https://support.google.com/chrome/answer/10256233?hl=iw&co=GENIE.Platform%3DDesktop
  • המלצה | תא קולי Pro - התא הקולי המקצועי | מגוון פלטפורמות

    3
    5 הצבעות
    3 פוסטים
    354 צפיות
    שמואל ש.ש
    @אהבת-ישראל @ברמן אמר בהמלצה | שירות MeCallMe - מי התקשר אליכם והשאיר הודעה | מגוון פלטפורמות: @אהבת-ישראל זה עולה כסף?
  • רפורמת משרד התחבורה "דרך שווה"

    14
    0 הצבעות
    14 פוסטים
    712 צפיות
    מ
    @DOVI-0 לפעמים זה נח כי הכרטיס נשאר בבית ואם אפשר עי קו אז אפשר מכל טלפון אבל זה נכון שסופית זה מתחיל מחר
  • בירור | מי זה הקריינים האלו?

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    198 צפיות
    ס
    @אבי_770 אמר בבירור | מי זה הקריינים האלו?: @סקופר אמר בבירור | מי זה הקריינים האלו? קריין.mp3 זה קרין של @אהבת-ישראל , לגבי השני אני לא יודע. (אם.אתה רוצה, אני יברר לך איך ניתן ליצור איתם קשר) אשמח שתברר! תודה
  • 0 הצבעות
    2 פוסטים
    113 צפיות
    א
    @ישראל-בן-ישראל 01 תחפש בפורום של מנהלי מערכות של ימות המשיח 02 אם לא יהיה לך פתרון אז תפנה לימות המשיח ואז אם יש לך קבוצה שמכניסה הרבה דקות הם יקחו לך ע"ז סכום נמוך או בחינם ואם לא אז זה כנראה יעלה לך כסף אני לא יודע בדיוק כמה כי הרעיון של ימות המשיח הוא או להרויח מהדקות מקוי תוכן שאתה יכול לשחק בהם כקוד פתוח או להרוויח מהשינויים המיוחדים שתבקש שזה או לשנות שלוחות בקוים שנועדו רק להודעות (כמוך) או לקבלת ציטוקים מקוים שנועדו להיות קוי תוכן אני מקווה שדייקתי אם יהי לי את הקישור לפורום הנ"ל אני יביא לך אותו בל"נ בהצלחה
  • המלצה | אנקי קול גירסא 2

    1
    1
    4 הצבעות
    1 פוסטים
    404 צפיות
    אין תגובות
  • נושא זה נמחק!

    2
    4 הצבעות
    2 פוסטים
    56 צפיות
  • 0 הצבעות
    20 פוסטים
    594 צפיות
    אבי_770א
    @שעטנ-ז-ג-ץ אמר בבירור | עזרה- פתחתי מערכת פשוטה להשמעת קבצים וכל מתקשר מתבקש להזין סיסמא: השאלה הגדולה למה מוגדר במערכת חדשה שרק רשימה לבנה של מספרים מורשים לשמוע. אני כמובן מעולם לא נכנסתי ללשונית "שיגור הודעות". שינתי עכשיו לכל אחד יכול להאזין. תודה לכולם יתכן ששיחקת בהגדרות דרך הניהול הטלפוני/האתר החדש/ישן.
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    2 צפיות
    אין תגובות
  • עזרה | תרומה של 15 יחידות

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    106 צפיות
    אין תגובות
  • מדריך | קו לקבלת שיחות נכנסות ללא חיוב יחידות

    2
    9 הצבעות
    2 פוסטים
    496 צפיות
    8
    @יוסף-יצחק-כהן פורסם כמה כמב פעמים ומה אתה מרויח שאתה צריך לנעול את החדר הוועידה וכך אף אחד אינו יכול להקשר אליך כי השיחה מתנתקת כך לא מנהלים עסק תהיה גדול אם תבנה משהו אם שלוחת המתנה אמור להיות משהו כזה type=go_to_folder_count go_to_folder_count= go_to_folder= === שמגביל מספר מאזנים בשלוחה ומעביר את הממתין בשלוחה לפי מס ההגבלה כך שאפשר להגביל למאזין 1 אבל לפי הנסיון שלי ברגע שנכנס יותר ממאזין 1 לשלוחת ההמתנה קרי מ2 ואילך יותר כבר לא עברים מאזינם לשלוחה הרצויה אולי תוכל לסדר את זה אם "הקשריים" שיש לך אם @חדר-1 ?????
  • 0 הצבעות
    3 פוסטים
    249 צפיות
    אבי_770א
    @שמ18 אמר בבירור | בשימוש באפליקציה לימות המשיח שנמצאת כאן, אני חושף סיסמה?: האם כשאני משתמש בה יש מישהו מלבד ימות המשיח שיכול לדעת את הסיסמה שלי או שאני מול ימות בלבד? ספציפית באפליקציה של @שלום-כהן זה רק מעביר לימות המשיח ולכן אתה מול ימות לבד. אבל בשימוש ב API או כל הגדרה /אפליקציה/ אתר/ או כל מקום שאתה מכניס בו מערכת וסיסמא והוא לא של ימות/ החברה המפעילה את הקו אז מנהל האפליקציה/הגדרה/אתר וכדו'ששם הכנסת את הסיסמא אם ירצה, (ויכול להיות שכבר שם) יוכל להגדיר בקוד שישלח לו למייל את הסיסמא והמספר/יאפס לך את המערכת וכדו'(דוגמא!). לכן כל מה שלא פותח על ידי ימות המשיח, לא מומלץ להכניס שם את הסיסמא (אלא אם כן את. סומך על המפתח...)
  • בירור | בימות - איך לפתוח מערכת פשוטה להשמעת קבצים

    28
    1 הצבעות
    28 פוסטים
    778 צפיות
    אבי_770א
    @שליטה-מרחוק הגדרת שיעביר ל8? נ.ב. למה יש שרות לקוחות אם לא לבעיות?
  • יצירת תא קולי (מעודכן)

    33
    13 הצבעות
    33 פוסטים
    2k צפיות
    צדיק תמיםצ
    @t-k יש כלל הגדרות שלא מופיעות בתיעוד של ימות אין טעם להמציא לבד כי כמעט תמיד זה לא יעבוד (אלא אם כן הצלחת בדיוק לקלוע להגדרה, וזה לא כל כך סביר)
  • בעיה | המערכת לא עובדת

    6
    1 הצבעות
    6 פוסטים
    202 צפיות
    מ
    למה אם אני משנה את ברירת המחדל של הרשימות תפוצה, אז רק הרשימת תפוצה ברירת יכולים להתקשר? (מדובר שישר שמתקשרים למערכת זה מעביר את המאזין לפי רשימת תפוצה)