עזרה | מבקש תרומה ליחידות גם אם התוקף קצר מאד בגלל מקרה מענין
-
שלום וברכה
אני מבקש בזאת לקבל תרומה של מספר יחידות
עבור המערכת שלי,
מכיון שמדובר במקרה מענין אפרט יותר,
כידוע מודל הצינתוקים החינמיי הוא רק כשאין מינוס בחשבון היחידות,
בדרך כלל אין אפשרות מינוס,
אך שלחתי כמה פקסים לחו"ל על חשבון היחידות של הפלוס שהיה לי
ומכיון שלוקח זמן לשליחה חוייבתי ביחידות יותר ממה שהיה ובכך יש לי מינוס של 24 יחידות,
למיטב הבנתי הכלל הוא שפקיעת תוקף זה רק ביחידות של פלוס,
אך במקרה שלי אם מישהוא יעביר לי יחידות אפילו אם התוקף עובר מחר לצורך הענין
הרי שאני יצא מהמינוס ולגבי זה התוקף לא פג......
ולכן זה ממש "זה נהנה וזה לא חסר"
לכן אני מבקש
כל מי שיש לי יחידות שעובר התוקף עוד מעט והוא לא יאריך אותם ע"י קנייה
הרי שיעשה עמי חסד ויעביר לי אותם,
תודה רבה! -
שלום וברכה
אני מבקש בזאת לקבל תרומה של מספר יחידות
עבור המערכת שלי,
מכיון שמדובר במקרה מענין אפרט יותר,
כידוע מודל הצינתוקים החינמיי הוא רק כשאין מינוס בחשבון היחידות,
בדרך כלל אין אפשרות מינוס,
אך שלחתי כמה פקסים לחו"ל על חשבון היחידות של הפלוס שהיה לי
ומכיון שלוקח זמן לשליחה חוייבתי ביחידות יותר ממה שהיה ובכך יש לי מינוס של 24 יחידות,
למיטב הבנתי הכלל הוא שפקיעת תוקף זה רק ביחידות של פלוס,
אך במקרה שלי אם מישהוא יעביר לי יחידות אפילו אם התוקף עובר מחר לצורך הענין
הרי שאני יצא מהמינוס ולגבי זה התוקף לא פג......
ולכן זה ממש "זה נהנה וזה לא חסר"
לכן אני מבקש
כל מי שיש לי יחידות שעובר התוקף עוד מעט והוא לא יאריך אותם ע"י קנייה
הרי שיעשה עמי חסד ויעביר לי אותם,
תודה רבה! -
שלום וברכה
אני מבקש בזאת לקבל תרומה של מספר יחידות
עבור המערכת שלי,
מכיון שמדובר במקרה מענין אפרט יותר,
כידוע מודל הצינתוקים החינמיי הוא רק כשאין מינוס בחשבון היחידות,
בדרך כלל אין אפשרות מינוס,
אך שלחתי כמה פקסים לחו"ל על חשבון היחידות של הפלוס שהיה לי
ומכיון שלוקח זמן לשליחה חוייבתי ביחידות יותר ממה שהיה ובכך יש לי מינוס של 24 יחידות,
למיטב הבנתי הכלל הוא שפקיעת תוקף זה רק ביחידות של פלוס,
אך במקרה שלי אם מישהוא יעביר לי יחידות אפילו אם התוקף עובר מחר לצורך הענין
הרי שאני יצא מהמינוס ולגבי זה התוקף לא פג......
ולכן זה ממש "זה נהנה וזה לא חסר"
לכן אני מבקש
כל מי שיש לי יחידות שעובר התוקף עוד מעט והוא לא יאריך אותם ע"י קנייה
הרי שיעשה עמי חסד ויעביר לי אותם,
תודה רבה!@אלף-שין דבר איתי באישי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות