דילוג לתוכן

מערכות IVR - ימות המשיח

1.3k נושאים 14.4k פוסטים

קטגוריות משנה


  • שאלות למומחי ה-IVR שלנו

    310 2k
    310 נושאים
    2k פוסטים
    M
    @y6714453 אין לי קישור יש לי אצלם שתי מערכות ומאוד נהנה הם הריסיילרים הראשונים של ימות המשיח חברה מאוד אמינה
  • דיונים, רעיונות ומדריכים

    49 363
    49 נושאים
    363 פוסטים
    ע
    צריך בסוף & (אני מניח שאיתך דיברו בפורום של ימות המשיח). אולי תנסה להוסיף בecho אחרי המשתנה שהוספת נקודה ו&. echo "$var" . "&"; משהו כזה.
  • נושא זה נמחק!

    17
    0 הצבעות
    17 פוסטים
    45 צפיות
  • 16 הצבעות
    1 פוסטים
    454 צפיות
    אין תגובות
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    1 צפיות
    אין תגובות
  • המלצה | חדש! VirtualTOP - המספר הוירטואלי

    7
    1 הצבעות
    7 פוסטים
    901 צפיות
    א
    עדכון: האתר זמין גם כאפליקצייה בחנות. לכניסה לחצו כאן.
  • בירור | זיהוי יוצא בקו וירטואלי

    נפתר
    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    175 צפיות
    A
    @אתה-חונן וואלה.... עכשיו אני שומע... בבוקר חיפשתי בשלוחה הזו ולא מצאתי.... תודה רבה!!
  • בקשת מידע | הקמת מערכת טלפונית (לא של נייעס)

    18
    1 הצבעות
    18 פוסטים
    757 צפיות
    מאיר האלוףמ
    @avraham-s לא מפריע
  • שאלה | שליחת הנתונים כפוסט ולא כגט

    13
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    398 צפיות
    מ
    @צדיק-תמים תודה על הרצון, אבל כבר הסתדרתי עם זה!!
  • בקשת מידע | צינתוקים עם API

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    151 צפיות
    אבי_770א
    @ctrlaltdel לא מה שידוע לי. ימות המשיח הינה החברה היחידה שמספקת מערכות IVR משוכללות בתוספת api, בשום חברה אחרת לא תמצא את זה שיש api. (מה שידוע לי)
  • עזרה | יחידות בחינם?

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    317 צפיות
    אבי_770א
    @thmhe צודק... התבלבלתי, וכתבתי את הפוסט הקודם כאן במקום במקום אחר... (שמה ביקשו ממני יחידות בשביל זיהוי חסוי) כאן אתה צודק, אם זה למטרת חסד הכל סבבה .
  • בקשת מידע | TELTECH מערכות טלפוניות

    לא נפתר
    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    431 צפיות
    מאיר האלוףמ
    @לעזור-לכולם בבקשה!
  • המלצה | חברות שמפעילות IVR

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    732 צפיות
    ל
    @מאיר-האלוף NBS מסר מבזק מתחת ימות קול כשר לא
  • בקשר לזיהוי מספר חסוי

    40
    1 הצבעות
    40 פוסטים
    4k צפיות
    O
    @iva הקטע שהוא כבר לא התקשר ולא נראלי שיתקשר בעתיד...ואני חייבת לדעת את המספר. אם יש למישהו רעיון בשבילי אני אשמח.
  • נושא זה נמחק!

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    47 צפיות
  • 0 הצבעות
    4 פוסטים
    105 צפיות
    MGM IVRM
    @אברהם-צבי אמר בבקשת מידע | העלאת הודעה אוטומטי מטלגרם להשמעת קבצים בקול הרובוט: @צדיק-תמים שיעלה אוטומטית ההודעות הנשלחות אל קבוצה מסוימת אל שלוחת השמעת קבצים בקול הרובוט אני יכול לעשות זאת אבל לא בחינם... אם אתה מעוניין בתשלום שלח מייל ל cs@mgmivr.com אי אפשר אצלי לעשות מכל קבוצה אלא רק מאיפה שחיברו את הבוט
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    10 צפיות
    אין תגובות
  • 1 הצבעות
    19 פוסטים
    494 צפיות
    ש
    @אברהם-צבי חוששני שלימות המשיח יש כזו מערכת בנויה כמובן בתשלום.
  • באג | וירטואלי לא עובדים

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    194 צפיות
    ש
    @עזיז כן גם לי יש וירטואלי והוא עובד כעת
  • 0 הצבעות
    1 פוסטים
    135 צפיות
    אין תגובות
  • 1 הצבעות
    3 פוסטים
    322 צפיות
    מיכאלושמ
    @ירושלמי-בנשמה-1 אני מכיר אותם תודה רבה! ובכל זאת לא שווה לי להשקיע אפילו שזה גרושים לחודש מכיוון שיש לי רוב היום גישה למחשב רק אני לא תמיד צמוד אליו אז התחברתי לקבלת צינטוק בשביל שאני ידע ללכת למחשב ולשמוע את המייל, אבל לפעמים זה מעצבן לראות שקיבלת עוד איזה הודעה מעצבנת שמיד אתה מוחק אותה ומתעצבן שבשביל זה רצתי למחשב. לכן אני רוצה שאוכל לדעת ממי המיל ואולי גם מה הכותרת אבל לא שווה לי להשקיע על זה 5 ש"ח אפי' שזה באמת מחיר מצחיק. אז חשבתי אולי אפשר בהגדרה פשוטה שכמו שאני מקבל צינטוק על כל מייל אני יוכל לחזור ולשמוע את פרטי המיל ע"י הגדרה שתוכן המיל יכנס בקובץ טקסט (tts) לשלוחה במערכת והמערכת מקריינת טקסט לבד בחינם אך דא עקא שאין לי מוסג בתיכנות ואין לי מושג איזה שורה אני אמור להוסיף מודל שליחת צינטוק או איזה שורה לשנות במודל שליחת SMS שבמקום לשלוח SMS יכניס לי את הנתונים בקובץ טקסט לשלוחה והמערכת תקריא לי אותם חינם אני רק יודע שבשביל שזה יעבוד והמערכת תקריא לי את הנתונים אני צריך להגדיר את השלוחה בתור השמעת קבצים ושהמייל צריך להגיע לשלוחה בקובץ טקסט עם סיומת TTS בקידוד UFT-8 השאלה איך עושים את זה? מי מוכן להתנדב לעשות איתי חסד ולכתוב את השורת קוד הזאת בעבורי (ובעבור עוד הרבה שיהנו מאוד מהעניין וד"ל) .
  • בקשר למה שהעלו לפה-זיהוי מספר חסוי. לא עובד...

    38
    0 הצבעות
    38 פוסטים
    1k צפיות
    THMHET
    @אברהם-צבי אין הרבה מה להבין הדבר אסור על פי חוקי הפורום. עליך לפתוח נושא חדש!