דילוג לתוכן

מערכות IVR - ימות המשיח

1.3k נושאים 14.4k פוסטים

קטגוריות משנה


  • שאלות למומחי ה-IVR שלנו

    310 2k
    310 נושאים
    2k פוסטים
    M
    @y6714453 אין לי קישור יש לי אצלם שתי מערכות ומאוד נהנה הם הריסיילרים הראשונים של ימות המשיח חברה מאוד אמינה
  • דיונים, רעיונות ומדריכים

    49 363
    49 נושאים
    363 פוסטים
    ע
    צריך בסוף & (אני מניח שאיתך דיברו בפורום של ימות המשיח). אולי תנסה להוסיף בecho אחרי המשתנה שהוספת נקודה ו&. echo "$var" . "&"; משהו כזה.
  • בקשר למה שהעלו לפה-זיהוי מספר חסוי. לא עובד...

    38
    0 הצבעות
    38 פוסטים
    1k צפיות
    THMHET
    @אברהם-צבי אין הרבה מה להבין הדבר אסור על פי חוקי הפורום. עליך לפתוח נושא חדש!
  • נושא זה נמחק!

    3
    -1 הצבעות
    3 פוסטים
    15 צפיות
  • בירור | האתר של ימות קרס?

    28
    1
    0 הצבעות
    28 פוסטים
    728 צפיות
    קינג קומפיוטרק
    @ידידיה-לאופר אמר בבירור | האתר של ימות קרס?: @קינג-קומפיוטר עברתי הנושא נפתר אין צורך לתייג ולהגיב שלא לצורך בנוסף מומלץ לעבור על המדריך לשימוש בפורום (לדוג' אפשר לערוך פוסטים ע''י לחיצה על השלוש נקודות בצד שמאל של הפוסט)
  • בקשת מידע | הוצאת שיחה עם זיהוי מותאם אישית

    6
    1 הצבעות
    6 פוסטים
    222 צפיות
    I
    @avramk100 אם אתה רוצה מספר ספציפי אתה צריך לבקש בשרות לקוחות וזה עולה 50 ש"ח חד פעמי
  • שאלה | אם אפשר הסבר על התגמול שמקבלים בקו וירטואלי

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    485 צפיות
    עניו כמשהע
    @simcha33345 אמר בשאלה | אם אפשר הסבר על התגמול שמקבלים בקו וירטואלי: @יצחק-נט החוק במדינה עובד שכל אחד שמתקשר מחברה אחת לחברה אחרת. לדוגמא מנוי סלקום שמתקשר למנוי פרטנר. החברה שמוציאה שיחה משלמת לחברה שמקבלת את השיחה. בדוגמא שלנו סלקום משלם לפרטנר. ככה בכל חודש מסתובבים מליוני שיחות ובסוף החודש מסנכרנים את כל השיחות וכל חברה משלם את מה שהוא צריך לשלם. עד כאן כתבתי את ההסבר במילים פשוטות בלי להיכנס ללמה ואיך.. כעת לגבי ימות המשיח זה אותו דבר. על כל דקה שמתקשרים למערכות שלהם, חברות התקשורת צריכים לשלם להם. וזה מה שנקרא דמי קישוריות. ועל זה מסתובב כל הביזנס של קוי תוכן. וזה הסיבה שהחברות תקשורת רוצים מזמן שיבטלו את החק של דמי קישוריות. כי ימות המשיח וכדומה רק מקבלים שיחות ולא מוציאים שיחות יוצא שסוף החודש הם רק מקבלים כסף ולא צריכים לתת מצידם לשום חברה. ומהכסף הזה שמקבלים עובר אחוז מסויים לבעלי הקוי תוכן וזה כדי שיתדלו להשיג כמה שיותר דקות. וככל שיש יותר דקות מרויחים יותר.. וכו וכו.... כתבתי מהר בלי לחשוב הרבה. בגדול זה כל הסיפור. הסבר קלארקייט
  • בעיה | במערכת של פקס למייל

    נפתר
    11
    1
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    419 צפיות
    אבי_770א
    @צדיק-תמים אני אשמח לקבל את המספר... אם תוכל - תעבור לפרטי.
  • בקשת מידע | מערכת לתזכור תורים אוטומטית

    12
    0 הצבעות
    12 פוסטים
    260 צפיות
    אהרן שובקסא
    @avramk100 אם תרצה אוכל לפתח לך כזה דבר בתשלום תוכל לפנות אליי בצאט
  • בקשה | אני צריך בדיחפות קו תוכן של חברות ימות המשיח

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    128 צפיות
    אין תגובות
  • 0 הצבעות
    12 פוסטים
    254 צפיות
    MGM IVRM
    @משה-144 אמר בבקשה | מי יכול לעזור לי עם יחידה במערכת בפריווט, ואני יחזיר לו ברגיל: יעבוד לי @MGM-IVR מה אני קשור?
  • שלוחה להעברת מספרים כמו ניתוביה

    25
    1 הצבעות
    25 פוסטים
    1k צפיות
    ק
    @אהרן-שובקס אמר בשלוחה להעברת מספרים כמו ניתוביה: @כפפה-ליד אתה רוצה אם הגדרה של מספר או שתוכל להקיש כל מספר שאתה רוצה? אני מתנצל שאני מעלה נושא יישן כ"כ אני פשוט תקוע עם בעיה דומה ואני מעוניין שאני אוכל להגדיר מספר קבוע אשמח לעזרה
  • בירור | צינתוק כשיורד גשמי ברכה

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    276 צפיות
    ד
    @חיים-חי אצלי בבית אני מקבל צינטוק כשהטמפרטורה יורדת מתחת למעלה מסוימת בחדר ילדים (זה חדר שיש בו תינוק שצריך טמפרטורה גבוהה...). בעיקרון ההתקן הזה בודק ומשדר גם לחות, ככה שתוכל לדעת גם בערך מתי יורד גשם ועם קצת ידע בתכנות תוכל לגרום לזה לצנטק לך. רק שצריך בשביל זה לקנות את החיישן שבודק את זה, וזה קצת סיפור יקר. אבל מסתבר שלא תכננת להשקיע על זה יותר מדי כסף...
  • בירור | צינתוק בכל הודעה לרשימת חברים

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    153 צפיות
    מאיר האלוףמ
    @avramk100 תוכל לפונות לפורום של ימות המשיח תקבל את כול העזרה
  • בירור | שינוי סדר תפריט ראשי

    12
    0 הצבעות
    12 פוסטים
    462 צפיות
    O
    @אבוב פשוט איחדתי את הקבצים לקובץ אחד והכל נפתר! תודה רבה!
  • בירור | שליחת צינטוק ל2 רשימות תפוצה

    לא נפתר
    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    204 צפיות
    O
    @simcha33345 על מנת לצנטק לא רק לרשימת תפוצה 1 אלא גם ל123 אז ניתבתי את המערכת אחרי שרשימת תפוצה 1 קיבלה צינטוק לשלוחה 10 (חסומה) שזה מה שכתבתי בה: type=tzintuk list_tzintuk=123 run_tzintuk_automat=yes אבל, במקום לשלוח צינטוק זה פותח לי ניהול רשימת התפוצה...
  • בירור | הקמת קו תוכן

    18
    0 הצבעות
    18 פוסטים
    872 צפיות
    תורה צוה לנו משהת
    @מאיר-האלוף גם בIVR ברכישת קו פתוח לקומה הכשרה - הם מודיעים זאת במפורש.
  • נושא זה נמחק!

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    55 צפיות
  • בעיה | קבלת פקס בימות המשיח

    לא נפתר
    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    330 צפיות
    I
    @י-פל תבדוק אם יש איזה הגדרה בקובץ IVR
  • שיתוף | קו ג'י פי אס קולי 03-7631963

    1
    3 הצבעות
    1 פוסטים
    122 צפיות
    אין תגובות
  • איך אני יכול לעשות תא קולי ללא תשלום

    24
    1 הצבעות
    24 פוסטים
    1k צפיות
    0
    @עזיז אם הבנתי נכון את הדיון הנ"ל שאלו איך אפשר לעשות תא קולי בחברה שלא נותנת תא קולי בהפנייה למס' הנ"ל אתה מקבל תא קולי חינם !!!
  • בירור | איך להגדיר הגדרות בוירטואלי

    לא נפתר
    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    268 צפיות
    ע
    @ירושלמיי תודה בדיוק לה התכוונתי