דילוג לתוכן

מערכות IVR - ימות המשיח

1.3k נושאים 14.4k פוסטים

קטגוריות משנה


  • שאלות למומחי ה-IVR שלנו

    310 2k
    310 נושאים
    2k פוסטים
    M
    @y6714453 אין לי קישור יש לי אצלם שתי מערכות ומאוד נהנה הם הריסיילרים הראשונים של ימות המשיח חברה מאוד אמינה
  • דיונים, רעיונות ומדריכים

    49 363
    49 נושאים
    363 פוסטים
    ע
    צריך בסוף & (אני מניח שאיתך דיברו בפורום של ימות המשיח). אולי תנסה להוסיף בecho אחרי המשתנה שהוספת נקודה ו&. echo "$var" . "&"; משהו כזה.
  • מערכת עידכונים לחתונות

    2
    1
    2 הצבעות
    2 פוסטים
    131 צפיות
    MGM IVRM
    @אבוב תכתוב את המייל פשוט Mgm025024440@gmail.com
  • נושא זה נמחק!

    27
    17 הצבעות
    27 פוסטים
    537 צפיות
  • נושא זה נמחק!

    1
    1 הצבעות
    1 פוסטים
    8 צפיות
    אין תגובות
  • הדרכה לתוכנת FileZilla לחיבור FTP

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    175 צפיות
    אין תגובות
  • נושא זה נמחק!

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    102 צפיות
  • נושא זה נמחק!

    9
    1
    1 הצבעות
    9 פוסטים
    50 צפיות
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    5 צפיות
    אין תגובות
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    6 צפיות
    אין תגובות
  • לא מצליח לקנות מס' "עקוב אחרי" בבזק

    18
    0 הצבעות
    18 פוסטים
    675 צפיות
    ק
    יש! הצלחתי! כנראה שפספסתי שאני רוצה קו 'וירוטאלי' של עקוב אחרי או שצריך לדעת על מי ליפול... תודה לכולם בזכותכם ניסתי שוב
  • שאלה | מספר מתחזה, קיים ?!

    49
    1 הצבעות
    49 פוסטים
    3k צפיות
    A
    @שלמה אין לי עניין לנצח בוויכוח.... בכל אופן אפשרי לעשות מספר מתחזה בימות המשיח בתנאי שאתה בעלים או עם אישור מהבעלים של המספר. כל מספר אחר לא אפשרי
  • קנייה משותפת של יחידות

    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    452 צפיות
    שאול נ"יש
    @שמולון אמר בקנייה משותפת של יחידות: @שאול-נ-י אמר בקנייה משותפת של יחידותרק באותו שרת אותו שרת הכוונה החשבון שלי עם שתי מספרים ? לא, יש כמה שרתים בימות וכן שרתי פריווט אתה יכול להעביר יחידות לחשבון/מספר מערכת אחרת רק באם הוא על אותה שרת
  • בקשת עזרה אחרי שעשיתי זיהוי שיחה בימות המשיח

    לא נפתר
    39
    1 הצבעות
    39 פוסטים
    1k צפיות
    נ
    @mgm-ivr אמר בבקשת עזרה אחרי שעשיתי זיהוי שיחה בימות המשיח: @ניטרלי אמר בבקשת עזרה אחרי שעשיתי זיהוי שיחה בימות המשיח: @mgm-ivr אמר בבקשת עזרה אחרי שעשיתי זיהוי שיחה בימות המשיח: @ניטרלי אמר בבקשת עזרה אחרי שעשיתי זיהוי שיחה בימות המשיח: @שמואל-ש אני מתכווין שאני לא מצליח להיכנס לאתר עם המס' והסיסמא... מה הבעיה עכשיו? לא מזהה אותי האתר עם שם משתמש וסיסמה נכונה? שם משתמש זה המס' שקיבלתי ? א"כ אז כעע..
  • עזרה בהגדרת סליקת אשראי

    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    680 צפיות
    MGM IVRM
    @שנעון אמר בעזרה בהגדרת סליקת אשראי: @mgm-ivr אמר בעזרה בהגדרת סליקת אשראי: @שנעון אמר בעזרה בהגדרת סליקת אשראי: הייתי שמח מי שיכול לעזור לי להגדיר סליקת אשראי יש את זה מה שמצאתי https://f2.freeivr.co.il/topic/54/התחברות-למנוע-סליקה-כללי-credit_card וזה נראה לי מאוד מסובך וגם ניסיתי פעם להגדיר משהו בהגדות המתקדמות ולא הלך לי אשמח מי שיכול לעזור לי בזה . הסתדרת? עדיין לא, אני מסתפק לעשות כי אני הבנתי שזה בחינם זה ללא עלות מצד ימות המשיח על הסליקה עצמה לוקחים כסף בחברות השונות לדוגמא נדרים פלוס קהילות וכו אם אתה צריך עזרה עם ההקמה של הקו ולא עם הסליקה עצמה אשמח לעזור במייל mgm025024440@gmail.com בתשלום
  • איך מגדירים פה תא קולי ושיגיע למייל?

    4
    1
    1 הצבעות
    4 פוסטים
    301 צפיות
    ש
    @mgm-ivr אמר באיך מגדירים פה תא קולי ושיגיע למייל?: @שעטנ-ז-ג-ץ אמר באיך מגדירים פה תא קולי ושיגיע למייל?: [image: 1606935502206-2020-12-02_205742.png] הסתדרת? כן עשיתי קו בימות והגדרתי אותו תא קולי והכל יגיע לכתובת מייל וזהו. תודה
  • יחידות שיחה מיותרות

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    239 צפיות
    י
    @מתלמד-צעיר כסף לא תראה בחזרה. בפניך 2 אופציות: אם אתה משתמש בהם תוכל להתקשר אליהם כל כמה חודשים לבקש הארכת זמן לשימוש. אם אתה מחפש להתפטר מהם הדרך היחידה למכור, אני משתמש בהם הרבה צור קשר במייל yorshei@gmail.com ראיתי שגם @MGM-IVR מנסה לעזור בעניין. אגב אני הארכתי מלא פעמים תוקף יחידות בימות המשיח.
  • אפליקציה לימות המשיח פריווט

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    329 צפיות
    A0533057932A
    @11mot לא כי אין אפליקציה ולא מדובר פה על משתמש שהוא לא בעל הקו מדובר פה על בעל הקו שמשתמש למשל בהדרן ומעוניין לנהל את הקו שלו ללא תשלום חודשי של 20 שקלים על דפדפן
  • עזרה| תקלה במערכות קליקול

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    71 צפיות
    אין תגובות
  • עזרה בבניית מערכת להכנסת נתונים מסויימים-ברובם מספרים

    לא נפתר
    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    113 צפיות
    ה
    @שמואל-ש אני יכול בתשלום speedsforyou@gmail.com
  • תגובה: מדריך | קבלת פקס למייל בחינם.

    לא נפתר
    13
    1 הצבעות
    13 פוסטים
    483 צפיות
    I
    @שמואל-ש צודק!! חשבתי שיש לך כבר תשובה מבקש סליחה
  • חדש !!! שליחת פקס דרך מערכת ivr של ימות המשיח

    2
    1 הצבעות
    2 פוסטים
    378 צפיות
    אלעזר חייםא
    @ntz מקור