בקשת מידע | מחפש פתרון לבעית היחידות במערכת וירטואל פלוס
-
שלום לכולם אני משתמש במערכת וירטואל פלוס לצורך שירות זיהוי שיחה חסויה הבעיה היא שלפעמים אנשים משאירים לי הודעות ארוכות בתא קולי של הוירטואל וזה גומר לי את היחידות.
יש למישהו פיתרון כיצד ניתן להגדיר שלא יהיה במערכת וירטואל פלוס תא קולי אלא רק הפניה או פתרון אחר שלא יוכלו לשהות במערכת יותר מדקה אחת -
שלום לכולם אני משתמש במערכת וירטואל פלוס לצורך שירות זיהוי שיחה חסויה הבעיה היא שלפעמים אנשים משאירים לי הודעות ארוכות בתא קולי של הוירטואל וזה גומר לי את היחידות.
יש למישהו פיתרון כיצד ניתן להגדיר שלא יהיה במערכת וירטואל פלוס תא קולי אלא רק הפניה או פתרון אחר שלא יוכלו לשהות במערכת יותר מדקה אחת -
שלום לכולם אני משתמש במערכת וירטואל פלוס לצורך שירות זיהוי שיחה חסויה הבעיה היא שלפעמים אנשים משאירים לי הודעות ארוכות בתא קולי של הוירטואל וזה גומר לי את היחידות.
יש למישהו פיתרון כיצד ניתן להגדיר שלא יהיה במערכת וירטואל פלוס תא קולי אלא רק הפניה או פתרון אחר שלא יוכלו לשהות במערכת יותר מדקה אחת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות