בעיה | קבלת פקס בימות המשיח
-
תגובה: מדריך | קבלת פקס למייל בחינם.
ניסיתי להגדיר, וכשאני מכניס את השורות ומתקשר לקו - זה לא עושה צליל פקס! (נא הקש את הסיסמה...) -
תגובה: מדריך | קבלת פקס למייל בחינם.
ניסיתי להגדיר, וכשאני מכניס את השורות ומתקשר לקו - זה לא עושה צליל פקס! (נא הקש את הסיסמה...) -
תגובה: מדריך | קבלת פקס למייל בחינם.
ניסיתי להגדיר, וכשאני מכניס את השורות ומתקשר לקו - זה לא עושה צליל פקס! (נא הקש את הסיסמה...)@י-פל אמר בבעיה | קבלת פקס בימות המשיח:
תגובה: מדריך | קבלת פקס למייל בחינם.
ניסיתי להגדיר, וכשאני מכניס את השורות ומתקשר לקו - זה לא עושה צליל פקס! (נא הקש את הסיסמה...)דובר על זה בפורום ימות המשיח זה פשוט באג
-
י י. פל. סימן נושא זה כשאלה ב
-
@אבוב
type=recv_fax
סוג השלוחה שלוחה
set_ok_send_mail=yes
בכדי שפקס יעבור למייל
email_address=
כאן יש לרשום את כתובת המייל
email_name=
כאן ניתן לרשום טקסט לגוף המייל - לא חובהפוסט זה נמחק! -
@י-פל אמר בבעיה | קבלת פקס בימות המשיח:
תגובה: מדריך | קבלת פקס למייל בחינם.
ניסיתי להגדיר, וכשאני מכניס את השורות ומתקשר לקו - זה לא עושה צליל פקס! (נא הקש את הסיסמה...)דובר על זה בפורום ימות המשיח זה פשוט באג
-
@davd אחדד, או אוסיף - תוודא שהקו לא מוגדר כשלוחת ניהול.
על הצד שימות המשיח כבר פתרו את הבעיה.. להזכירך
@sh774 אמר בבעיה | קבלת פקס בימות המשיח:
דובר על זה בפורום ימות המשיח זה פשוט באג
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות