דילוג לתוכן

עזרה הדדית - אנדרואיד

9.0k נושאים 102.2k פוסטים

⚠ שימו לב, אין לבקש העלאה של אפליקציות.

קטגוריות משנה


  • 153 נושאים
    3k פוסטים
    ה
    @נחלס-דון אם אפשר להשריש את זה בחצי דקה זה נקרא מושרש...
  • כאן תוכלו להיעזר ולדון אודות אפליקציות ופעולתם

    1k 11k
    1k נושאים
    11k פוסטים
    YkingsmartY
    @חכם-בלילה-1 תתקין כרום גרסה 99, זו הגרסה האחרונה שעובדת אם שמת תעודות אבטחה במערכת לחילופין יש אופציה להתקין תעודות לא במערכת ואז יעבוד ל גם גרסה גבוהה של כרום יש שיטות דרך מודול להשבית את הרוט כביכול במערכת עבור הדפדפן וככה הוא ישתמש רק בתעודות שהתקנת לא במערכת אבל אין לי בשלוף את הפרטים המלאים, דיברו על זה פעם כאן
  • בקשה | אפליקציה tasker

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    150 צפיות
    נחמן פלחנ
    @יוני-10 כתב בבקשה | אפליקציה tasker: @נחמן-פלח זה מה שביקשתה כן
  • בירור | סים כשר - ג'לי סטאר

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    296 צפיות
    משה 144מ
    @דודו-ר כתב בבירור | סים כשר - ג'לי סטאר: שאלה: האם ניתן להשתמש בסים כשר בג'לי סטאר או שנדרש רוט וכמה רוט עולה? התאמה לסים כשר: https://mitmachim.top/post/378635
  • עזרה | תרגום אפליקציות

    30
    0 הצבעות
    30 פוסטים
    2k צפיות
    י
    @נחמן-פלח כתב בעזרה | תרגום אפליקציות: נראה לי שכן מה שבטוח שזה לא string שאתה יכול לתרגם מה שבא לך זה דבר שמחזיק את האפליקציה ויותר עדיף לתרגם 50 שורות ידני מאשר לעבור על 9000 שורות ולראות שאין בעיה תכלס, יש איזה קובצי סמיילי ספציפיים שאוכל לעבוד עליהם וככה לסנן ולראות את הקובץ סמיילי שנראה לי שאותו אני צריך לתרגם, או שאני חייב לעבוד בשיטה שהבאת למעלה בתמונה של התרגום סמיילי דרך האפליקציה עצמה ולהשתגע עם מילה מילה?
  • בקשת מידע | עדכון לג'לי 2 ???

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    99 צפיות
    אין תגובות
  • בקשה | אימולטור הטוב ביותר של מחשב

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    105 צפיות
    אין תגובות
  • 0 הצבעות
    2 פוסטים
    119 צפיות
    אין תגובות
  • בקשת מידע | נגן אנדרואיד כשר? יש כזה דבר??????

    33
    0 הצבעות
    33 פוסטים
    2k צפיות
    ד
    @פקז אז אולי ספציפית מי שסיפק את הקושחה למכשיר שלך כלל שם את כ-ל המחיצות, בדרך כלל לא עושים את זה.
  • בירור | סים של נטפרי באנדרואיד

    27
    0 הצבעות
    27 פוסטים
    2k צפיות
    מ
    @משה-144 זה מעבד Unisoc
  • הכשרת טאבלט ASUS P021 אנדרואיד 5.0.2

    12
    0 הצבעות
    12 פוסטים
    309 צפיות
    אליר325000א
    @איש-ימיני אוקיי אני אשלח לך הודעה בפרטי
  • בקשה | איפוס סיסמה לטאבלט סילבר ליין

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    288 צפיות
    M
    ערב טוב ניסיתי עם לחצן מסויים אשלח תמונה אך לא מגיע לריקברי תודה[image: 1710703623030-1710703432123105094467915626444-resized.jpg] )
  • בקשת מידע | איך לפרק קובץ\מחיצת USERDATA.IMG

    12
    0 הצבעות
    12 פוסטים
    524 צפיות
    פ
    @דניאל-לוי תעתיק את הקובץ למחשב ותכניס בטרמינל sudo mount -o loop file folder תחליף את "file" בנתיב לקובץ ואת "folder" בנתיב לתיקייה שבה אתה רוצה לראות את הקבצים
  • 0 הצבעות
    12 פוסטים
    330 צפיות
    משה 144מ
    @הדובדבן-שבקצפת כתב בבעיה | מנסה לערוך הגדרות רגילות וססטוס בר באנדרואיד 12 אבל השינויים לא נשמרים: הסתדרתי בעזרתי העקיפה.. אך אני עדיין מחפש האם יש מקום שבו אפשר למונע את הורדת הסטטוס בר כלומר שלא יוכלו למשוך אותו למטה כלל @משה-144 תודה אולי עם gravity box חפש מידע נוסף בגוגל או בפורום
  • 0 הצבעות
    10 פוסטים
    108 צפיות
    אזולאיא
    @יוני-10 סלח לי אדוני אלו שני דברים נפרדים wi fi זה משהו אחד Bluetooth זה משהו אחר. וכמו ש@נחמן-פלח כתב מהמחשב לנגן, או מהנגן למחשב. Spoiler מחשב יכול לקבל אינטרנט באמצעות בלוטות (ניסיתי עם C2). לא יודע אם הוא יכול לתת למכשיר אחר. מכשירי אנדרואיד מתקדמים יכולים לקבל אינטרנט באמצעות בלוטות (גם כן הניסוי עם C2). צריך לבדוק מה עם אנדרואיד קיטקט (4.4)... לא יודע אם הוא יכול לתת לאחרים. בעיקרון זה פשוט, מדליקים בלוטות בשני המכשירים ומחברים ביניהם. אם יש להם את האופציה, יהיה אינטרנט במכשיר המקבל. תפרט איפה אתה נתקע, (עדיף עם צילו''מסך ).
  • בירור | ניצול מעבד בפלאפון

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    116 צפיות
    נחמן פלחנ
    @הכהן-הגדול כתב בבירור | ניצול מעבד בפלאפון: @נחמן-פלח דווקא כן תמיד יש לי מלא אפליקציות פועלים (נגנים משחקים וכדו') וכמה ראם תפוס
  • בעיה | איפוס האנדרואיד בטאבלט

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    309 צפיות
    שניאור שמחש
    @דאבל בגלל חוסר הפרטים אני לא כ"כ מבין מה הבעייה... כשאתה תהיה ליד המכשיר תצלמסך..
  • בקשה | Solar System Scope

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    299 צפיות
    ב
    @עם-ישראל-חיי יישר כח
  • בעיה | מנסה לשנות IMEI לקינג קונג 3 ללא הצלחה

    10
    1
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    408 צפיות
    מתושלח הבבלימ
    @שניאור-שמח כתב בבעיה | מנסה לשנות IMEI לקינג קונג 3 ללא הצלחה: @אבירוביץ כתב בבעיה | מנסה לשנות IMEI לקינג קונג 3 ללא הצלחה: @שניאור-שמח הצלחתי תודה רבה לא אכלת סרטים מזה?
  • עזרה | האם ניתן להסיר עם ADB את הנק' חמה(לשיתוף אינטרנט)?

    27
    0 הצבעות
    27 פוסטים
    618 צפיות
    שניאור שמחש
    @oshrie565 כתב בעזרה | האם ניתן להסיר עם ADB את הנק' חמה(לשיתוף אינטרנט)?: @שניאור-שמח גם אם הוא חסום להתקנות חיצוניות דרך הADB אפשר? כן מעניין איזה פקודה? אשמח מאוד יש לך פה מדריך תגלול לקטע של התקנת אפליקציות.. קרדיט @EBA
  • בעיה | חיבור NFC בג'לי 2 לא פועל

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    310 צפיות
    פ
    @משה-144 צרבתי ונושעתי תודה!
  • סינון "כשר פלאי" באנדרואיד לרכב

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    860 צפיות
    I
    @אבי-אברהמי כתב בסינון "כשר פלאי" באנדרואיד לרכב: אשמח לדעת מה עשית גם לי יש את אותה בעיה תודה מראש דבר ראשון למה להקפיץ נושא ישן מאוד ולא לפתוח נושא חדש? דבר שני היום יש לאאוטנט חסימה גם על מערכות רכב (בתשלום סמלי של 50 ש"ח) @EBA כתב בסינון "כשר פלאי" באנדרואיד לרכב: אם זו מערכת רצינית לך על קיידרואיד יעבוד רק אם יש לו ניפוי באגים אלחוטי, שזה רק במערכות ממש מסויימות