אפליקציה חינמית לסינון האינטרנט מישהו מכיר?
-
@יוסי-מחשבים אמר באפליקציה חינמית לסינון האינטרנט מישהו מכיר?:
@1divid אמר באפליקציה חינמית לסינון האינטרנט מישהו מכיר?:
אצל מי השליטה על הסינון[מי יכול לפתוח או לסגור את רמת הסינון]
ניתן לשלוט ע"י פלאפון אחר (מתקינים את האפליקציה ומגדירים בהתקנה "הורים"), ניתן לשלוט באותו פלאפון עליו מותקנת החסימה ע"י כניסה לחשבון משתמש (מייל+סיסמה), ניתן לשוט מהמחשב כנ"ל
אין דרך לשליטה מפלאפון עצמו על הסינון אבל לדוגמא שזה יהיה עם קוד ואז את הקוד עושה מישהו אחר[הבנתה מה אני מתכוון?]
@1divid אמר באפליקציה חינמית לסינון האינטרנט מישהו מכיר?:
אין דרך לשליטה מפלאפון עצמו על הסינון אבל לדוגמא שזה יהיה עם קוד ואז את הקוד עושה מישהו אחר[הבנתה מה אני מתכוון?]
בהחלט ניתן, רק שהקוד לפתיחת אתרים הוא בן 4 ספרות, אמנם יש מערכת שמרחיקה את זמן הנסיונות אבל עדיין זה יכול להפרץ מתישהו.
לשינוי הגדרות כלליות לא מספיק קוד בן 4 ספרות אלא צריך את סיסמת המשתמש שאיתה נרשמת לשירות, והיא יכולה להיות גם ארוכה מאד. -
@1divid אמר באפליקציה חינמית לסינון האינטרנט מישהו מכיר?:
אין דרך לשליטה מפלאפון עצמו על הסינון אבל לדוגמא שזה יהיה עם קוד ואז את הקוד עושה מישהו אחר[הבנתה מה אני מתכוון?]
בהחלט ניתן, רק שהקוד לפתיחת אתרים הוא בן 4 ספרות, אמנם יש מערכת שמרחיקה את זמן הנסיונות אבל עדיין זה יכול להפרץ מתישהו.
לשינוי הגדרות כלליות לא מספיק קוד בן 4 ספרות אלא צריך את סיסמת המשתמש שאיתה נרשמת לשירות, והיא יכולה להיות גם ארוכה מאד.@יוסי-מחשבים אמר באפליקציה חינמית לסינון האינטרנט מישהו מכיר?:
@1divid אמר באפליקציה חינמית לסינון האינטרנט מישהו מכיר?:
אין דרך לשליטה מפלאפון עצמו על הסינון אבל לדוגמא שזה יהיה עם קוד ואז את הקוד עושה מישהו אחר[הבנתה מה אני מתכוון?]
בהחלט ניתן, רק שהקוד לפתיחת אתרים הוא בן 4 ספרות, אמנם יש מערכת שמרחיקה את זמן הנסיונות אבל עדיין זה יכול להפרץ מתישהו.
לשינוי הגדרות כלליות לא מספיק קוד בן 4 ספרות אלא צריך את סיסמת המשתמש שאיתה נרשמת לשירות, והיא יכולה להיות גם ארוכה מאד.אוקי ממש תודה רבה!!!




-
@בני-0 איזה מכשיר יש לך? ואיזה סינון בחרת מכל מה שרשום פה??
-
@בני-0 איזה מכשיר יש לך? ואיזה סינון בחרת מכל מה שרשום פה??
@ירושלים-שלי
שיאומי מקשים ואני רוצה סינון בסיסי -
@ירושלים-שלי
שיאומי מקשים ואני רוצה סינון בסיסי@בני-0 מקשים??
סליחה, אני לא מבינה בשיאומי מקשים!
אבל, אולי תכתוב את זה בקטגוריה של שיאומי. שם אולי יעזרו לך יותר.
בהצלחה.
-
@בני-0 מקשים??
סליחה, אני לא מבינה בשיאומי מקשים!
אבל, אולי תכתוב את זה בקטגוריה של שיאומי. שם אולי יעזרו לך יותר.
בהצלחה.
-
@מראה-יעקב ברוך הבא! נא לקרא את חוקי הפורום
-
הסתדרת?
-
מ מגדלים נעל נושא זה ב-
-
הסתדרת?
@EfiNamirovsky כתב באפליקציה חינמית לסינון האינטרנט מישהו מכיר?:
הסתדרת?
עי' חוקי הפורום בנוגע הקפצת נושא, להבא יש לפתוח נושא חדש (אפשר גם כמגיב על נושא זה)!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות