דילוג לתוכן

עזרה הדדית - אנדרואיד

9.0k נושאים 102.2k פוסטים

⚠ שימו לב, אין לבקש העלאה של אפליקציות.

קטגוריות משנה


  • 153 נושאים
    3k פוסטים
    ה
    @נחלס-דון אם אפשר להשריש את זה בחצי דקה זה נקרא מושרש...
  • כאן תוכלו להיעזר ולדון אודות אפליקציות ופעולתם

    1k 11k
    1k נושאים
    11k פוסטים
    YkingsmartY
    @חכם-בלילה-1 תתקין כרום גרסה 99, זו הגרסה האחרונה שעובדת אם שמת תעודות אבטחה במערכת לחילופין יש אופציה להתקין תעודות לא במערכת ואז יעבוד ל גם גרסה גבוהה של כרום יש שיטות דרך מודול להשבית את הרוט כביכול במערכת עבור הדפדפן וככה הוא ישתמש רק בתעודות שהתקנת לא במערכת אבל אין לי בשלוף את הפרטים המלאים, דיברו על זה פעם כאן
  • בקשה | יאנג כשר שפרצו אותו, לצורך אפליקצית הקלטת שיחה

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    75 צפיות
    אין תגובות
  • בקשת מידע | איך מגדירים אפליקציה לאפליקצית מערכת

    44
    0 הצבעות
    44 פוסטים
    808 צפיות
    שניאור שמחש
    @DYDY6137 על איזה סקאטר אתה מדבר?
  • 0 הצבעות
    4 פוסטים
    112 צפיות
    ראובן שבתיר
    @משה-144 כתב בבירור | הסתרתי בעבר את magisk, עכשיו אני רוצה להוסיף מודול אך הmagisk לא מוצג לי: @ראובן-שבתי כתב בבירור | הסתרתי בעבר את magisk, עכשיו אני רוצה להוסיף מודול אך הmagisk לא מוצג לי: כיצד מחזירים הסתרה של magisk עשיתי הסתרה של האפלקצייה לפי המדריך של @משה-144 מישהו יודע? כשאתה מסתיר את magisk, הוא יוצר אייקון אחר, ונותן לך להגדיר לו שם. נראה לי ברירת מחדל זה settings [image: 1712086106930-screenshot_20240402-222752.png] תחפש אפליקציה במסך בית עם אייקון כזה, זה ממש כמו magisk רגיל וואו תודה!!! עזרת לי מאוד כל האינטרנט הפכתי ולא כתוב מילה אין עליך
  • בקשת מידע | הוספת אנשי קשר מקובץ אקסל לווטסאפ

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    312 צפיות
    א
    @MOSHE למה אתה צריך לייצא? תשתמש במבנה קובץ שהבאתי לך. בייצוא זה ג'יבריש, צריך להמיר קידוד. אפשרות נוחה להמרת הג'יבריש היא, לפתוח את קובץ הCSV באמצעות פנקס רשימות, ואז ללחוץ על קובץ > שמור בשם > ובתיבה למטה ליד השמור לבחור בקידוד ANSI ולשמור. אופציה נוספת היא להעלות לדרייב את הקובץ שייצאת, לפתוח בגוגל שיטס, ואז להעתיק cotrol A) cotrol C) לאקסל חדש במחשב שלך.
  • בקשת מידע | שלט כמו של אקס בוקס שמתחבר בבלוטס

    1
    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    65 צפיות
    אין תגובות
  • עזרה | uniertz jelly star

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    555 צפיות
    צ
    @מתושלח-הבבלי כתב בעזרה | uniertz jelly star: @צוציק כתב בעזרה | uniertz jelly star: השאלה היא האם האנשי קשר מוגדר בג'לי סטאר בתור אפליקציית מערכת ואז קצת מסובך להסיר אותה אלא אם כן יש במכשיר רוט לא מדויק , כי אפשר גם בלי רוט אלא דרך המחשב ע"י ADB כמו ש @שלום-כהן כתב כאן Spoiler עיין גם כאן @יענקל-לוי
  • בקשה | אפלוק המעודכן ללא פרסומות

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    64 צפיות
    אין תגובות
  • בקשה | בקשה לאפליקצית JBL המעודכנת בעברית

    31
    0 הצבעות
    31 פוסטים
    2k צפיות
    נחמן פלחנ
    @יענקל-לוי כתב בבקשה | בקשה לאפליקצית JBL המעודכנת בעברית: @נחמן-פלח זה דורש חיבור לאינטרנט? לא נראה לי
  • בעיה | תקלה בווצאפ-לא שולח הודעות

    3
    1
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    110 צפיות
    M
    @THMHE מה זה בעיית רשת? יש לי אינטרנט מעולה, והכל עובד כמו שצריך
  • בעיה | וואצאפ - תקוע יותר מידי

    1
    1 הצבעות
    1 פוסטים
    61 צפיות
    אין תגובות
  • בירור | אפליקציה ymusic פרוצה

    14
    0 הצבעות
    14 פוסטים
    530 צפיות
    נחמן פלחנ
    @Yehuda-1 כתב בבירור | אפליקציה ymusic פרוצה: @נחמן-פלח תביא שם ספציפי יותר אין לטלגרם חיפוש גוגל @Ykingsmart תודה רבה
  • אפליקצית zoiper לא מתחבר לבלוטוס

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    163 צפיות
    ד
    @y-shacharov תכנס להרשאות, ותתן לו את כל ההרשאות
  • 0 הצבעות
    17 פוסטים
    482 צפיות
    ה
    @אני-אני-אני אני לא מצליח למחוק את זה
  • בעיה | אין לי בנגן [אנדרואיד] מקלדת באנגלית, איך אני מוסיף

    27
    0 הצבעות
    27 פוסטים
    791 צפיות
    יוסף אלחנןי
    @נחמן-פלח כתב בבעיה | אין לי בנגן [אנדרואיד] מקלדת באנגלית, איך אני מוסיף: @יוני-10 כתב בבעיה | אין לי בנגן [אנדרואיד] מקלדת באנגלית, איך אני מוסיף: לא נכון 4.4 כתבתי נראה לי סבבה, לכן שאלתי.. אבל בכל אופן, אם @יוני-10 אומר שזה 4.4, אז זה לא מתאים לי ליאנג שזה 4.1...
  • שאלה | איך אני מפעיל קודים סודיים בחייגן בנגן

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    206 צפיות
    ה
    נגן המנגן התקנתי חייגן לקודים סודיים אבל כשאני מנסה הוא כותב לי רשת סלולרית אינה זמינה
  • בקשה | צריך APK של חנות גוגל פליי.

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    2k צפיות
    בין אדם לחבירוב
    @yossboss כתב בבקשה | צריך APK של חנות גוגל פליי.: @בין-אדם-לחבירו אני אעלה אבל אני לא חושב שאתה יכול לעבוד אם אין במכשיר שירותי גוגל פליי @yossboss כתב בבקשה | צריך APK של חנות גוגל פליי.: @yossboss https://drive.google.com/file/d/1L0C7tBH45T5YUFG6eK1SO9_SAfsibziW/view?usp=drivesdk התקנתי גם שרתי גוגל ומה שהבאת אני לא מתליח להתקין
  • עזרה | תוכנת הניווט IGO

    3
    1 הצבעות
    3 פוסטים
    158 צפיות
    עם ישראל חייע
    @נראה https://mitmachim.top/post/769101
  • בקשת מידע | אפליקציה להאצת מהירות הגלישה

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    163 צפיות
    מתכנת חובבמ
    @נחמן-פלח כתב בבקשת מידע | אפליקציה להאצת מהירות הגלישה: אז מה כן? בגדול שום דבר
  • בקשת מידע | סים נטפרי לוויז ופנגו בלבד

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    221 צפיות
    מתושלח הבבלימ
    @אליעזר-לוי כתב בבקשת מידע | סים נטפרי לוויז ופנגו בלבד: @חכם-בלילה-1 אבל צריך לשלם 50 שקל על סים, וזה די מייקר את העלות. יש אפשרות לחסוך את העלות הזאת? להשתמש ב-esim סתם, נטפרי לא תומכים בזה משום מה Spoiler בעצם, למה שיתמכו? אם הם לא מסכימים לעשות חסימה נורמלית לאנדרואיד (mdm) אלא רק חסימה שמיועדת למפתחים (רוט) וצריך לערוך כל אפליקציה וקומבינות וכו׳+חתונה קתולית של המכשיר שלך איתם, אין שום עניין שיפתחו את ה-esim
  • שאלה | הזמנת ג׳לי סטאר מהאתר הרשמי של יוניהרץ

    4
    1
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    246 צפיות
    משה 144מ
    @מתושלח-הבבלי הם לא שולחים לישראל יש להם חנות רשמית באלי אקספרס בעבר הם כן שלחו