בירור | root עבור Jelly star
-
@יצגצטטמר כתב בבירור | root עבור Jelly star:
רק הבנתי שיש בעיות עם המכשיר הזה?
נכון, ו @משה-144 עושה רוט בתשלום...
-
@יצגצטטמר כתב בבירור | root עבור Jelly star:
רק הבנתי שיש בעיות עם המכשיר הזה?
נכון, ו @משה-144 עושה רוט בתשלום...
@שניאור-שמח מעונין במדריך ובחינם!! אם משהו מכיר??
-
@שניאור-שמח מעונין במדריך ובחינם!! אם משהו מכיר??
@יצגצטטמר כתב בבירור | root עבור Jelly star:
@שניאור-שמח מעונין במדריך ובחינם!! אם משהו מכיר??
בשביל רוט לסטאר לא צריך לשלם.
פשוט לצרוב boot מושרש ב magisk, בלי פקודה ופעולה ב vbmeta.
אבל זה גורם רק למודולים לעבוד ולא נותן לעשות שינויים.
אם אתה רוצה גם שינויים, אז לי יש את השיטה שלי, ו @zalmensmok אמר לי שיש לו שיטה אחרת. תנסה לבקש לו שיעשה מדריך. -
@יצגצטטמר כתב בבירור | root עבור Jelly star:
@שניאור-שמח מעונין במדריך ובחינם!! אם משהו מכיר??
בשביל רוט לסטאר לא צריך לשלם.
פשוט לצרוב boot מושרש ב magisk, בלי פקודה ופעולה ב vbmeta.
אבל זה גורם רק למודולים לעבוד ולא נותן לעשות שינויים.
אם אתה רוצה גם שינויים, אז לי יש את השיטה שלי, ו @zalmensmok אמר לי שיש לו שיטה אחרת. תנסה לבקש לו שיעשה מדריך. -
@משה-144 כתב בבירור | root עבור Jelly star:
יש את השיטה שלי
כתבת על זה מדריך? מה השיטה שלך
ומה זה אומר שאי אפשר לשנות?@יצגצטטמר כתב בבירור | root עבור Jelly star:
כתבת על זה מדריך? מה השיטה שלך
כמו שרשמתי לך, @משה-144 לוקח על זה תשלום..
-
@משה-144 כתב בבירור | root עבור Jelly star:
יש את השיטה שלי
כתבת על זה מדריך? מה השיטה שלך
ומה זה אומר שאי אפשר לשנות?@יצגצטטמר כתב בבירור | root עבור Jelly star:
כתבת על זה מדריך?
אין סיבה שהוא יכתוב על זה מדריך
זה הפרנסה שלו -
@יצגצטטמר כתב בבירור | root עבור Jelly star:
כתבת על זה מדריך?
אין סיבה שהוא יכתוב על זה מדריך
זה הפרנסה שלו@מתושלח-הבבלי כתב בבירור | root עבור Jelly star:
זה הפרנסה שלו
לפי מה שהוא כתב פעם, זה בגלל שזה לקח לו מלא זמן וכסף עד שהוא הבין איך לעשות את זה..
-
@מתושלח-הבבלי כתב בבירור | root עבור Jelly star:
זה הפרנסה שלו
לפי מה שהוא כתב פעם, זה בגלל שזה לקח לו מלא זמן וכסף עד שהוא הבין איך לעשות את זה..
@שניאור-שמח כתב בבירור | root עבור Jelly star:
@מתושלח-הבבלי כתב בבירור | root עבור Jelly star:
זה הפרנסה שלו
לפי מה שהוא כתב פעם, זה בגלל שזה לקח לו מלא זמן וכסף עד שהוא הבין איך לעשות את זה..
הגיוני מאוד
צריך הרבה ניסוי וטעיה בשביל זה -
@יצגצטטמר כתב בבירור | root עבור Jelly star:
@שניאור-שמח מעונין במדריך ובחינם!! אם משהו מכיר??
בשביל רוט לסטאר לא צריך לשלם.
פשוט לצרוב boot מושרש ב magisk, בלי פקודה ופעולה ב vbmeta.
אבל זה גורם רק למודולים לעבוד ולא נותן לעשות שינויים.
אם אתה רוצה גם שינויים, אז לי יש את השיטה שלי, ו @zalmensmok אמר לי שיש לו שיטה אחרת. תנסה לבקש לו שיעשה מדריך.@משה-144 כתב בבירור | root עבור Jelly star:
@zalmensmok תוכל לעשות מדריך?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות