דילוג לתוכן

עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

25.4k נושאים 283.0k פוסטים
  • בעיה | לא מופיע לי קובץ התקנה בprogram files

    23
    0 הצבעות
    23 פוסטים
    704 צפיות
    חובבן מקצועיח
    @חנניה כן, היית צריך ללחוץ על המשך (NEXT), כדי להמשיך את ההתקנה!
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    5 צפיות
    אין תגובות
  • שיתוף | עדכון לג'מיני - תוספים, עכשיו גם לשפה העברית

    40
    9
    6 הצבעות
    40 פוסטים
    1k צפיות
    א
    @חכם_בלילה לפי מה שהם כותבים, זה רק בתכנית פרמיום בתשלום.
  • בקשת מידע | קינדל ללא ווייפיי\אינטרנט\דפדפן | קיים?

    54
    0 הצבעות
    54 פוסטים
    3k צפיות
    C
    @חובבן-מקצועי כתב בבקשת מידע | קינדל ללא ווייפיי\אינטרנט\דפדפן | קיים?: זה שזה רזולוציה נמוכה? זה נראה ממש לא איכותי? לא יודע מה האפשרות הטובה יותר אבל זה נראה בסדר @MAKRO כתב בבקשת מידע | קינדל ללא ווייפיי\אינטרנט\דפדפן | קיים?: איפה מקבלים מכשיר תוך 4 שעות?... אמזון? לא. ולא באזור.. הזמנתי מסוג של חנות, בפשטות לא משהו שאמרו להיות רלוונטי לך...
  • נושא זה נמחק!

    2
    1
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    23 צפיות
  • בקשת מידע | איך אפשר לגלות סיסמא למחשב LENOVO, בלי לפרוץ אותו?

    24
    0 הצבעות
    24 פוסטים
    950 צפיות
    25802
    @DANI123 למיטב הבנתי למצוא זה לא בעיה זה קובץ הSAM בנתיב C:\Windows\System32\config הבעיה היא הפיצוח של הקידוד דרך אגב הדיון הזה כבר התנהל בעבר מפוסט זה והלאה...
  • בעיה | איך מסתירים תיקיה

    25
    0 הצבעות
    25 פוסטים
    1k צפיות
    תותחוביץ'ת
    @השועל-השואל תגיד אם המידע הספיק והצלחת או שאתה עדיין מחפש רעיון אחר (או שאתה צריך פירוט על אחד הרעיונות)
  • עזרה | אני לא מצליח לפתוח קובץ וורד

    32
    0 הצבעות
    32 פוסטים
    1k צפיות
    יהודי צעירי
    @יוסף-אומץ כתב בעזרה | אני לא מצליח לפתוח קובץ וורד: בכל אופן לדעתי הבעיה היא בוורד, קשה לו עם קבצים כבדים. לא יודע פיתרון, אבל בדקתי על קובץ במחשב שלי עם 190 עמודים והוא פתח אותו כל כך בקלות ונתן לי לדפדף ולשנות דברים רבים בקלי קלות, מה שאומר שאולי בקובץ שלך יש דברים כבדים, כמו עימוד או תמונות או פסקות רשימה ארוכות שמקשות עליו או מאקרו מרובה.
  • עזרה | הסתבכתי בהורדה! אפשר עזרה?

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    164 צפיות
    H
    @איש-הישראלי חבל!
  • בירור | הלך למחשב שלי הטעינה .... מה הלאה?

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    204 צפיות
    ח
    @a-y-f תקשיב צדקת לא האמנתי המחשב עובד!!!!
  • בקשת מידע | אך פותים צאט' עסקי

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    156 צפיות
    LEVI HL
    @ירוחם-0 דנו בנושא כאן
  • בקשת מידע | שיאומי עם סים כשר

    28
    0 הצבעות
    28 פוסטים
    837 צפיות
    א
    @mishei אין לי את המכשיר אבל אמור להיות אופציה בהגדרות להוסיף עכבר בכל אפליקציה נראה לי
  • בעיה | בעיה | איפוס כרטיס SD נגן אנדרואיד

    נפתר
    24
    0 הצבעות
    24 פוסטים
    1k צפיות
    פ
    תודה רבה לכולם!!! (אז אני עושה לייק לכולם כי לייק אמיתי אני לא יכול לעשות אין לי מספיק לייקים) הסתדרתי עשיתי איפוס במחשב למערכת קבצים המדוברת ואז איפסתי במכשיר. תודה לכל מי שעזר או רצה לעזור
  • היכן נעלמו התמונות? | מסתורין דיגיטלי

    45
    0 הצבעות
    45 פוסטים
    3k צפיות
    קראנץ' ונילהק
    @עם-ישראל-חיי https://mitmachim.top/topic/371/active-file-recovery-שחזור-קבצים-מקצועי https://mitmachim.top/topic/1248/easeus-data-recovery-wizard-שחזור-קבצים
  • בירור | מה זה דחוף קבלתי את זה בקבוצת צאט'

    6
    1
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    266 צפיות
    צדיק 0צ
    @ירוחם-0 כתב בבירור | מה זה דחוף קבלתי את זה בקבוצת צאט': @2580 אוקיי ומה בנוגע לפתיחת קבצת צאט' עיסקי יש לך מושג א עושים את זה צריך משתמש עיסקי בגוגל (בתשלום כמובן)
  • עזרה | העכבר שלי התחיל לרחף

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    134 צפיות
    י
    @ITAMAR25 הסתדר תודה.
  • בקשת מידע | פקודות AppScript חסומות בנטפרי

    נפתר
    21
    0 הצבעות
    21 פוסטים
    709 צפיות
    מנצפכמ
    @צדיק-וטוב-לו-0 כן
  • בקשת מידע | חסימת מחשב לאינטרנט לזמן

    לא נפתר
    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    710 צפיות
    מ
    ממליצה על רימון ואתרוג @אלי-ויל
  • בקשה | שליחת הודעה למחשב אחר באמצעות IP וCMD

    16
    0 הצבעות
    16 פוסטים
    458 צפיות
    למה מה קרהל
    @tcrvodkxrvzurgho אין לי מושג
  • שיתוף | דפדפן ARC- התרשמות קצרה

    19
    6
    2 הצבעות
    19 פוסטים
    848 צפיות
    צדיק 0צ
    @יום_שמח כתב בשיתוף | דפדפן ARC- התרשמות קצרה: @צדיק-0 ולכל מי שחיפש תרגום דפים אני לא חיפשתי אני עדיין מעדיף את פיירפוקס על פני שאר הדפדפנים