דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בעיה | בעיה בהורדת windows10

בעיה | בעיה בהורדת windows10

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
13 פוסטים 4 כותבים 184 צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ע עומר

    @Yehuda-1 לא ISO אני רוצה את זה על אונקי
    1c1f2d78-6642-4701-931e-34f24f93e3d9-image.png

    Y מנותק
    Y מנותק
    Yehuda 1
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #4

    @עומר
    אז תוריד ותצרוב עם RUFUS

    ע תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • Y Yehuda 1

      @עומר
      אז תוריד ותצרוב עם RUFUS

      ע מנותק
      ע מנותק
      עומר
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי עומר
      #5

      @Yehuda-1 גם ISO מחזיר שגיאה 😞
      e2fc1dcc-8b22-436d-886a-4c97ef255868-image.png

      מישו מסכים לנסות שניה להוריד אצלו?
      https://www.microsoft.com/he-il/software-download/windows10

      Y תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ע עומר

        @Yehuda-1 גם ISO מחזיר שגיאה 😞
        e2fc1dcc-8b22-436d-886a-4c97ef255868-image.png

        מישו מסכים לנסות שניה להוריד אצלו?
        https://www.microsoft.com/he-il/software-download/windows10

        Y מנותק
        Y מנותק
        Yehuda 1
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #6

        @עומר עזוב את הכלי, תוריד מהקישור ששלחתי לך מהתחלה את הISO ואז תצרוב את הISO על הדיסק און קי על ידי תוכנת RUFUS

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • Y מנותק
          Y מנותק
          Yehuda 1
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #7

          @עומר

          יכול להיות שהאינטרנט שלך לא יציב / איטי בהגזמה?
          daf669fa-9775-4e7d-9df8-6d3738df2c5f-image.png

          ע תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • Y Yehuda 1

            @עומר

            יכול להיות שהאינטרנט שלך לא יציב / איטי בהגזמה?
            daf669fa-9775-4e7d-9df8-6d3738df2c5f-image.png

            ע מנותק
            ע מנותק
            עומר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #8

            @Yehuda-1
            לא.
            לא ✈ אבל ממש לא 🐢

            69181925-d892-44a7-8129-879f6bf7bb34-image.png

            Y תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ע עומר

              @Yehuda-1
              לא.
              לא ✈ אבל ממש לא 🐢

              69181925-d892-44a7-8129-879f6bf7bb34-image.png

              Y מנותק
              Y מנותק
              Yehuda 1
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #9

              @עומר
              😂 כן אני רואה אבל יציב? יש לך קריסות מדי פעם?

              ע תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ע עומר

                שלום מתמחים,
                אני מנסה להורית את ווינדוס 10 מכאן https://www.microsoft.com/he-il/software-download/windows10
                ומקבל את השגיאה הזו:
                dffdec87-c80e-457f-88cd-edbadf38a942-image.png

                *%(#f59105)[תוכנית ההתקנה של 10 Windows

                היתה בעיה בהורדה של מספר קבצים

                לא הצלחנו להוריד את כל הקבצים הנחוצים. ודא שאתה מחובר לאינטרנט ונסה שוב להפעיל את הכלי. קוד שגיאה:

                0x80072EE7 - 0x90019

                תמיכה משפטי]*

                אשמח לעזרתכם 🙂

                חובבן מקצועיח מנותק
                חובבן מקצועיח מנותק
                חובבן מקצועי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #10

                @עומר יש אפשרות להוריד מהאתר של ווינדווס עצמו בלי הכלי, ע"י שתעשה ב'בדיקה' מצב נייד, ואז הוא יציע לך ישירות להוריד את קובץ הISO

                Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • חובבן מקצועיח חובבן מקצועי

                  @עומר יש אפשרות להוריד מהאתר של ווינדווס עצמו בלי הכלי, ע"י שתעשה ב'בדיקה' מצב נייד, ואז הוא יציע לך ישירות להוריד את קובץ הISO

                  Y מנותק
                  Y מנותק
                  Yehuda 1
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #11

                  @חובבן-מקצועי
                  😲
                  16c4fb31-b3e0-464f-a1bd-7299ae05b220-image.png

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • Y Yehuda 1

                    @עומר
                    😂 כן אני רואה אבל יציב? יש לך קריסות מדי פעם?

                    ע מנותק
                    ע מנותק
                    עומר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #12

                    @Yehuda-1 כתב בבעיה | בעיה בהורדת windows10:

                    כן אני רואה אבל יציב? יש לך קריסות מדי פעם?

                    לא

                    @חובבן-מקצועי כתב בבעיה | בעיה בהורדת windows10:

                    יש אפשרות להוריד מהאתר של ווינדווס עצמו בלי הכלי, ע"י שתעשה ב'בדיקה' מצב נייד, ואז הוא יציע לך ישירות להוריד את קובץ הISO

                    אחד החזקים. אין על דוסים בעולם 😂

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • ע עומר

                      שלום מתמחים,
                      אני מנסה להורית את ווינדוס 10 מכאן https://www.microsoft.com/he-il/software-download/windows10
                      ומקבל את השגיאה הזו:
                      dffdec87-c80e-457f-88cd-edbadf38a942-image.png

                      *%(#f59105)[תוכנית ההתקנה של 10 Windows

                      היתה בעיה בהורדה של מספר קבצים

                      לא הצלחנו להוריד את כל הקבצים הנחוצים. ודא שאתה מחובר לאינטרנט ונסה שוב להפעיל את הכלי. קוד שגיאה:

                      0x80072EE7 - 0x90019

                      תמיכה משפטי]*

                      אשמח לעזרתכם 🙂

                      הנני העניה מנותק
                      הנני העניה מנותק
                      הנני העני
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #13

                      @עומר

                      שלום
                      תוריד iso באמצעות רופוס ותצרוב באמצעותו.
                      זו הדרך המומלצת(הכלי איטי הרבה יותר לדעתי).
                      בהצלחה.

                      .

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות

                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • חוקי הפורום
                      • פופולרי
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • צור קשר