@אברך-מייבין אמר במה זה אומר הדפדפן שלך מנוהל (בכרום):
@עניו-כמשה אמר במה זה אומר הדפדפן שלך מנוהל (בכרום):
זה מחשב אישי ולא של חברה
אז למה הוא מנוהל ע"י הארגון
[image: 1588623885313-a40785bb-0447-4913-986f-267fa65cacc2-image.png]
https://mitmachim.top/topic/4679/הדפדפן-שלך-מנוהל-על-ידי-הארגון-שלך-מה-זה
https://mitmachim.top/topic/71/תיקון-שגיאת-כרום-מנוהל-ע-י-הארגון-שלך
השאלה אם זה בעיה ואיך זה נגרם
ואם צריך להסיר את זה
@יהושע-זופניק אמר בבקשת תוכנית -GRTPLAYER:
@יהושע-זופניק אמר בבקשת תוכנית -GRTPLAYER:
@אברך-מייבין התוכנה הנ''ל הגיע לי בקובץ זיפ מה עושים איתה?
חילצתי כמובן אך אא' להפעילה
אי"צ להפעיל. רק להכניס לתוך התיקיה שממנה אתה מפעיל את הGRTPLAYER, ואז להפעיל את הGRTPLAYER.
@קינג-קומפיוטר זה קורה עקב הורדות מרובות או נסיונות הורדה מרובות
אחרי כמה שעות או יום אפשר להוריד
או שתעשה הוספה לאחסון שלי וצור עותק ואז תוכל להוריד כמה שבא לך
תודה רבה ל @a-y-f ול @חיים-כהן-1
עובד לי המיקרופון ב"ה!
@חיים-כהן-1 הביא קישור של hp כאן ושם יש דרייברים להורדה
תוך כמה דקות הוריד לי עשיתי הפעלה מחדש והכל עובד ב"ה
@מוטי-מן אמר בקובץ grt:
מצורף, תהנה!
נגן גרינטק.exe
קרדיט: קיבלתי את זה מ @אביי פעם...
יש את זה בפורום נתיב:
http://forum.enativ.com/viewtopic.php?f=4&t=15742#p168850
@ישראליק אמר בהעברת דואר ב-Gmail:
@חיים-כהן-1 אמר בהעברת דואר ב-Gmail:
@ישראליק אמר בהעברת דואר ב-Gmail:
דווקא מיילים קטנים מאד בלי כמעט מלל ובלי קובץ מצורף.
מוזר. לי זה מעלה את זה ברגע אולי זה קשור למהירות האינטרנט שלך...
ממש לא.
אולי איזו חסימה.
זה פשוט לא עולה בכלל.
מוזר
@אברך-מייבין לא אמרתי כלום רק אמרתי שאם הוא רוצה גישה לתוכנות ולא שכל פעם יחסם שיכנס לדרייב השיתופי ולא אמרתי שהקישור הזה קשור לדרייב אמרתי שבדרייב יש את אותה תוכנה כמו בקישור