Skip to content

עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

25.4k Topics 282.3k Posts
  • בעיה | התקנה עם ADB TOOL STAR

    Solved
    3
    0 Votes
    3 Posts
    76 Views
    יוסי מחשביםי
    @קראנץ-ונילה אם שם המשתמש שלך מכיל שתי מילים זה לא יעבוד תוכל להשתמש במקום זאת ב ADBAppControl
  • 1 Votes
    10 Posts
    221 Views
    מתכנת חובבמ
    @shloimy כמובן שאני צריך עוד דברים חוץ מהאפשרות לשים תוויות על איזורים ובזה אני חושש להיתקע בעתיד בינתיים מציק לי מאוד הממשק שלו - מידי רספונסיבי ומכוער להפליא
  • באג | הסרטון עובד אבל בלי שמע !!!

    Solved
    6
    0 Votes
    6 Posts
    52 Views
    פלמנמוניפ
    @יוסף-מאיר-וייס כתב בבאג | הסרטון עובד אבל בלי שמע !!!: וכשתרצה לפתוח את הסרטון ווינדוס ישאל אותך איך לפתוח, ותבחר בVLC ואם הוא לא ישאל, תעשה לחיצה ימנית >> פתח באמצעות, ותבחר VLC
  • בקשה | Nox להורדה

    3
    0 Votes
    3 Posts
    61 Views
    ה
    @יחיד-המיוחד בחיפוש
  • בקשת מידע | עזרה במחשב שנתקע

    9
    0 Votes
    9 Posts
    147 Views
    H
    נשמע גם כמו התחממות המעבד ברמה גבוהה (מסך שחור חוץ מהאיקס) או כמו שאמרו כאן זכרון ראם מלא ולא הייתי מדלג על בדיקת הארד דיסק מסקטור פגום
  • בעיה | המחשב לא קולט כונן קשיח

    11
    0 Votes
    11 Posts
    98 Views
    H
    @עורכת-וידאו-0 אם זה דיסק מכני ולא SSD את יכולה לנסות אפשרות אחרונה לפני שליחה לשחזור (שעולה הרבה כסף ) לפרק את הכרטיס האלקטרוני שמחובר לדיסק (אם הוא בקופסא חיצונית , תוציאי אותו קודם מהקופסא ותנסי לחברו דרך מתאם USB SATA ) תחפשי 2 שורות של מגעים ריבועים קטנים מקבילים (בדרך כלל הם מלוכלכים במקרה כזה ) ותנקי אותם עם מחק לבן פשוט עד שיראו נקיים לגמרי חברי בחזרה (עם כל ! הברגים) ותנסי לחבר למחשב , אצלי זה פתר כ30 אחוז מהפעמים שזה קרה לי כמובן כל זה טוב רק במקרה שהכונן עצמו לא מרעיש עם דפיקות או צפצוף ודרך אגב אם זה לא ילך או שזה SSD ותרצי לתת לשחזור תנסי את @מתכנת-חובב שנראה לי מתעסק עם זה ואם לא אז אוכל לתת לך טלפון של מעבדה מקצועית של רוסי אחד באזור תעשיה בראשון שעושה זאת במחיר מוזל מאד רק אל תעיזי לגשת לחברה הידועה טיק טק אם את חסה על כספך
  • בעיה | מחשב אחרי איפוס לא מזהה מכשירים

    14
    0 Votes
    14 Posts
    148 Views
    עם ישראל חייע
    @אהרון-שלום אין לי אפשרות להוריד, אין לי דפדפן אשמח שמישהו יוריד וישלח לי
  • בירור | תוסף בנטפרי, דורש בדיקה?

    17
    0 Votes
    17 Posts
    154 Views
    D
    @פלמנמוני תשלח לי הודעה בצאט אני אשלח לך
  • This topic is deleted!

    1
    0 Votes
    1 Posts
    44 Views
    No one has replied
  • בקשת מידע | תוסף קריין בלייב

    3
    0 Votes
    3 Posts
    59 Views
    יאיר דניאלי
    תבקש כאן אולי
  • 0 Votes
    2 Posts
    54 Views
    הערשלהה
    @מאושר מכמה שאני יודע היום כבר אין כל כך אוזניות עם חיבור כזה. מה שכן, אפשר לחפש מתאם ל3.5 מ"מ מחיפוש בגוגל מצאתי, למשל, את זה https://share.google/bIXqkhEMjL06JKk3z בהצלחה!
  • בקשת מידע | מקרן מטמו מידע

    Solved
    3
    0 Votes
    3 Posts
    51 Views
    ס
    @אבי-ים תודה רבה
  • 0 Votes
    9 Posts
    119 Views
    ו
    @א.ו תודה רבה צדיק, הסתדר אכן מהצ'ופצ'יק
  • 1 Votes
    4 Posts
    132 Views
    ר
    @הסקרן אז היית כותב בתור עידכון
  • בקשת מידע | אנטי וירוס חינם

    8
    0 Votes
    8 Posts
    176 Views
    המלאךה
    @שקאד תפתח הגדרות וכנס לפרטיות ואבטחה.
  • בקשה | תוסף התרעות

    4
    0 Votes
    4 Posts
    93 Views
    ר
    @סתם-אחד אתה אולי מתכון לזה?. ואם אתה מעוניין לדעת יותר אני רואה שדיברו על זה כאן...
  • באג | idm לא מופיע לי בסרטונים

    15
    0 Votes
    15 Posts
    108 Views
    שניאור שמחש
    @eliu אכן אתה טועה, לפני כמה זמן פרסמו פוסט איך לסדר את זה ע״י הגדרת DNS וכו׳
  • בעיה | איך אפש לפתוח מייל חדש בלי סריקה

    8
    0 Votes
    8 Posts
    157 Views
    י
    @MEIRGUD מה זה בר קוד? אתה מתכוון לסריקת קוד QR? כי אם תעשה על גיל של ילד בן פחות 13 אז לא תצטרך וכדאי לך לעשות יום פחות 13 כדי שמחר הוא יהיה בן 13 ויפתחו לך יותר דברים אבל עדיין לא יהיה לך את כל האפשרויות של ג'מיני ושל גוגל ai סטודיו ועוד דברים
  • This topic is deleted!

    15
    0 Votes
    15 Posts
    79 Views
  • בירור | סיסמא על קבצים

    14
    0 Votes
    14 Posts
    194 Views
    M
    @The_Yonatan שום הגיון. אם זה מוצפן אז גם כרום לא יצליח לקרוא אותו. הדרך הטובה ביותר שאני מכיר, וגם היא לא מושלמת, זה לפרסם אותו אחרי שהעלת אותו לכרום (כמובן זה לא העלאה פשוטה) אגב זה חריגה מהנושא. פתח נושא חדש אם זה חשוב לך.