@אהרון-יהודה מצב RAW יכול להיות מהמון סיבות (אני רואה מחיצה קטנה בקצה, אולי קשור אם ניסית עליו משהו)
אם הוא תקין פיזית אפשר לשחזר לבד, לתקן לא בהכרח...
לא נעים לי להיות הסקפטי, אבל יתכן ופשוט מישהו הוציא אותו בלי לעשות "הוצא" או הוצאה מסודרת אחרת וזה שרף לו משהו בפנים, או שניסו לצרוב עליו משהו (קרה לי שניסיתי להתקין על DOK וינדוס) ושיבשו אותו, בלכ מקרה סביר להניח שאין מה לעשות...
את הפתרון מצאתי לבד עוד לפני שנכנסתי לפורום לפי שיטתך יש פה סתירה לוגית כי גם הפעם הראשה זה פעם שניה ,
ודרך אגב מחקתי את האשכול השני שנפתח מחוסר ידיעת החוק
@חכם-בלילה-1 אני יודע טוב מאוד, ואני מכיר את זה - ערכתי אינספור פעמים את הקובץ XML לפי התאמה אישית, באתר דלעיל.
הכל מוכר וידוע.
מה שכתבתי הוא לגבי להכניס את זה לISO המקורי, את זה לא ניסית אף פעם. אני משתמש קבוע באונקי צרוב עם רופוס. לא בוונטוי.