Skip to content

עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

25.5k Topics 282.6k Posts
  • בעיה | הסוללה של המחשב מתרוקנת בבת אחת

    7
    0 Votes
    7 Posts
    75 Views
    א
    @יעקב-אליעזר הזמנתי הרבה סוללת מעלי ועובד מצוין רק צריך להזמין מספק טוב והחזיק אפילו 6 שעות @קצר-וקולע קרה לי גם דבר כזה תנסה לעשות כיול זאת אומרת להטעין עד הסוף שהמחשב מכובה ולהדליק בלי מטען ולגמור את הסוללה עד הסוף מומלץ אפילו לשנות בהגדרות שלא יכבה ב6 אחוז ככה 3 פעמים ותעדכן עוד דבר תוריד את תוכנת OCCT ותפעיל אותה ותבדוק האם החום של המעבד עולה במאמץ מעבר למותר שזה יכול לטחון את הסוללה
  • This topic is deleted!

    2
    1
    2 Votes
    2 Posts
    81 Views
  • המלצה | צבע שחור - כל הפלטפורומות

    10
    7 Votes
    10 Posts
    510 Views
    D
    @פיתוח-נ-ג כתב בהמלצה | התראת צבע שחור למחשב: ע״פ הוראת גדולי התורה המכוינים את מערכת ׳צבע שחור׳, משיקולים שונים, לע״ע התוסף מושבת, והשרת יפסיק לשדר הודעות, מערכת צבע שחור מביעה את התנצלותה הכנה בפני כל מי שטרח בפיתוח המערכות השונות. הרשמו עכשיו למערכת הטלפונית של צבע שחור במס׳ 0738881234 בהקשת 0 בתפריט הראשי ‏
  • 10 Votes
    42 Posts
    2k Views
    המלאךה
    @א.מ.ד. נו נו. בפרט כשזה לא הייעוד שלו.
  • בירור | קלוד קוד בנטפרי

    6
    0 Votes
    6 Posts
    139 Views
    דוד 1ד
    האם עובד לכם Cowork בתוכנת קלוד, בנטפרי? [image: 1781024272760-91bc6912-f48e-481a-abc1-e4f8747971a4-image.png] עריכה: עובד (תעודות אבטחה)
  • בקשת מידע | שרת נטפרי/נטפרי בטאבלט

    1
    0 Votes
    1 Posts
    27 Views
    No one has replied
  • This topic is deleted!

    5
    -2 Votes
    5 Posts
    16 Views
  • בעיה | מי מגביל לי את ההגדרות במחשב?

    35
    1
    1 Votes
    35 Posts
    534 Views
    1
    @nazyoda267 חבל שלא קראת את כל השרשור @יאיר-דניאל כתב בבעיה | מי מגביל לי את ההגדרות במחשב?: אין שום קשר לנטפרי וויפרי - משום כיון שהוא... וחוץ מזה כמו שאמרתי בבעיה | מי מגביל לי את ההגדרות במחשב?: אינו דומה גוגל למחשב. Spoiler אבל תודה על הרצון לעזור
  • 0 Votes
    7 Posts
    51 Views
    י
    מישהו? זה ברור בעיה במחשה ולא בדיסק
  • This topic is deleted!

    1
    3
    0 Votes
    1 Posts
    34 Views
    No one has replied
  • עזרה | יצירת סוכן אישי למייל ולדרייב

    2
    0 Votes
    2 Posts
    40 Views
    י
    @נתצ-ש לא אכפת לי לעשות אבל זה מצריך מני את הסיסמא לחשבון הגוגל שלך ואני במקומך לא הייתי מביא לאף אחד שאני לא מכיר (וגם אם כן) Spoiler היה עוד אחד שבקש ממני לעשות לו ואמרתי לו כך והוא שמע לעצתי
  • 0 Votes
    17 Posts
    209 Views
    מ
    אפשר להשבית מכאן הדבקתי את הכתובת הזאת בדפדפן chrome://flags/#optimization-guide-on-device-model לשנות את השורה default ל disabled
  • עזרה | מחשב לשנה?

    23
    0 Votes
    23 Posts
    195 Views
    D
    @ישראל1212 המלצה שלי אם אתה צריך רק דברים בסיסיים וכו' לך על טינקפד X 280 לדוגמא להערכתי סוכן שאני עובד איתו בב"ב ימכור אותו באזור 700 ומטה (לא מבטיח - אני מעריך) - הוא סביר לא מתקדם דור 7 אאל"ט אולי 8.. וורד ודפדפן יעלו בסדר חזק מאוד ושווה גם אם זה לשנה..
  • בקשת מידע | האם ניתן לשדר תמונה בAPI?

    4
    0 Votes
    4 Posts
    38 Views
    פלמנמוניפ
    @DANIEL-4 כתב בבקשת מידע | האם ניתן לשדר תמונה בAPI?: אני מניח שאתה בונה דברים מעי"ז כן
  • 0 Votes
    9 Posts
    45 Views
    י
    יכול להיות שזה וירוס קיצורי דרך תבדוק אם אתה רואה תיקיה אחת לפחות או ממש כלום
  • 5 Votes
    6 Posts
    268 Views
    מ
    @שלמפוק מרגש!
  • עזרה | תויות בגי'מייל

    Solved
    7
    0 Votes
    7 Posts
    69 Views
    א
    @123-דג-מלוח תודה רבה! בדיוק מה שרציתי!!!!
  • 0 Votes
    6 Posts
    70 Views
    ע"ה דכו"עע
    @מישהו12 כתב בבעיה | עזרה בהתקנת תעודת אבטחה לאנדרואיד סטודיו: @ע-ה-דכו-ע למה להשתמש בJDK צד ג? מעולם לא היו לי בעיות בצורה הרגילה. לי היו בעיות, וכך זה עבד לי היטב, לכן כך אני ממליץ. כמובן שניתן לנסות קודם את האפשרות הראשונה.
  • בקשה | קלוד להורדה כתוכנה

    Solved
    24
    0 Votes
    24 Posts
    632 Views
    עניו כמשהע
    @י.-פל. מה שפרסמתי במדריך חשבתי התכוונת לכל התוכנה בעברית כולל הגדרות ועל זה שאלתי
  • בקשת מידע | מסך לבית כנסת

    30
    0 Votes
    30 Posts
    103 Views
    צול גאהצ
    @מחנה-ידידים אך אני יוצר לו מערכת הפעלה? איזה מערכות הוא מריץ? הפצות מסוימות של לינוקס? עריכה: Spoiler בעצם נראה לי סטינו אז יש מצב באישי? תודה רבה