דילוג לתוכן

עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

25.4k נושאים 282.8k פוסטים
  • 0 הצבעות
    1 פוסטים
    27 צפיות
    אין תגובות
  • בקשת מידע | תיקיית 'הודרות' ו'מסמכים'

    לא נפתר
    2
    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    74 צפיות
    י
    @א.א.פ. לפתוח משתמש חדש יאפס לך את המיקומים אם אני מבין נכון אתה אומר שהתקיה הראשית בכונן D היא ההורדות ומסמכים? תעשה ב"אפשרויות" הצג קבצים מוגנים של מערכת ההפעלה [image: 1776954572660-f55ac1e3-3f50-484c-b791-08a30efd3641-image.png] ותמחק את שני הקבצים של ההורדות והמסמכים שתראה בכונן D כמו זה [image: 1776954696886-c05c24fc-562d-4f7e-8479-b7cb2292524f-image.png] סיכוי טוב שזה יפתור בהצלחה.
  • בקשת מידע | איך מעלים אתר לאוויר?

    נפתר
    45
    0 הצבעות
    45 פוסטים
    648 צפיות
    א
    @Yehuda-1 רק הראתי שהוא הסתדר.
  • בקשה | יצירת גרסא לqin f21 pro

    10
    1 הצבעות
    10 פוסטים
    150 צפיות
    א
    @מחנה-ידידים איזה ? הגירסה מהקישור ששלחתי היא גירסא סטוק רום מתאימה לכל מכשיר בעיקרון אבל למכשירים החדשים צריך לצרוב אח''כ את ונדור בוט ועוד מחיצה בגלל שינויי דרייברים
  • עזרה | אני מחפש המלצה לטאבלט בסביבות ה1000

    7
    1 הצבעות
    7 פוסטים
    78 צפיות
    ב
    אם מישהו יודע על משתמש מכאן שבענינים ויכול לעזור בידע/מכירה, גם ממש יעזור!
  • בירור | הוצאת WIFI מפלאפון

    13
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    137 צפיות
    נוחעם FMנ
    @שירה-מ. איזה מכשיר זה ?
  • 0 הצבעות
    7 פוסטים
    188 צפיות
    ת
    @צדיק-0 כתב בעזרה | דרוש מפתח לתוסף שיוריד את כל הקבצים שנמצאים בדרייב: היישום של גוגל דרייב לדסקטופ יעשה את העובדה מעולה אמח אם תוכל להסביר יותר ברור מה בדיוק צריך לעשות ואיך תודה לכל העונים
  • בקשת מידע | הקמת פורום על בסיס NodBB

    38
    0 הצבעות
    38 פוסטים
    871 צפיות
    ג
    @ע-ה-דכו-ע כן בסוף גיליתי שהיה משהו בעייתי בברוו ב"ה סידרתי והכל עובד ייש"כ!
  • 49 הצבעות
    164 פוסטים
    8k צפיות
    צ
    תראו את זה כתב ברעיון לחידוד המחשבה בנושא תעבורת מידע ומודם בפלאפון כשר: חשבתי על רעיון מעניין לפרוץ תיאורטית את הפלאפון הכשר, בעצם בוא נאמר שאני מחבר לפלאפון מכשיר מיוחד או מחשב עם תוכנה שהוא כעין מודם שפועל על חיוג צלילי [כמו במערכות תוכן שכשאתה מקיש על משהו הוא שולח כמה צלילים ביחד והצד השני משייך כל צליל למקש שלו]. ועכשיו כיוון שהטווח הצלילי הנשמע לאוזן הוא רחב למדי [וצריך דווקא אותו כי זה פלוס מינוס מה שנשלח בפלאפון], בוא נאמר שאנחנו משתמשים באחד מכל חמש צלילים [כדי למנוע שיבושים כמה שאפשר] ושתי צלילים כל פעם [כנ"ל] ואנחנו משתמשים בטווח שבין 300 הרץ ל4 קילו הרץ [4000 הרץ] אז יש לנו 370 אפשרויות שזה כבר יותר מה256 של ביט בודד ואם אנחנו משתמשים בטווח גבוה יותר בוא נאמר עד 15 קילו הרץ [שזה הגיוני כי אדם מבוגר שומע עד 16 קילו הרץ] אז אפשר לכפיל את זה פי כמה וליצור לנו פרוטוקול רחב מאוד. [כמובן שאני לא מדבר על תמונות אלא רק על טקסטואליה] אני אשמח לשמוע מה דעתכם ולקבל תגובות ושוב כמו שאמרתי זה רעיון לחידוד המחשבה בלבד. אם אתה משתמש בכמה [500 לדוגמא] סוגי אותות [טונים] בו זמנית אתה יכול לעשות את זה הרבה יותר מהר[במיוחד אם אתה עושה את זה בפרוטוקול שכל אות [צליל] בודד הוא אות במחשב פלוס המון קיצורי דרך].
  • בקשת מידע | מישהוא מכיר תחליף ל Notepad

    לא נפתר
    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    105 צפיות
    א
    @rearmostpant23 Micro רץ בתוך הטרמינל (Command Line בווינדוס), כך שהתמיכה ב-RTL תלויה ישירות בטרמינל שאתה משתמש בו. אין לי מושג עד כמה הטרמינל המובנה של וינדוס תומך ב-RTL.
  • 19 הצבעות
    19 פוסטים
    569 צפיות
    מ
    @es0583292679 הרבה מאוד, תודה רבה!
  • בקשת מידע | עזרה לסיומת בחשבון עסקי

    24
    0 הצבעות
    24 פוסטים
    233 צפיות
    ת
    @A0533057932 כתב בבקשת מידע | עזרה לסיומת בחשבון עסקי: תקין שרת דואר משלך באוט' אפשר @ע-ה-דכו-ע כתב בבקשת מידע | עזרה לסיומת בחשבון עסקי: אבל זה לא חשבון גוגל, אלא חשבון Outlook וזה משהו קצת אחר אני צריך את זה נטו למייל אבל כמו שכתבתי בשרשור אחר זה לא עובד לי משום מה, וה"שום מה" הזה נראה ששימח פה כמה אנשים וגם לשמוח איתם אני לא יכול כי זה חסום לי
  • בירור | יש פה מתמחים בהנדסה לאחור?

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    102 צפיות
    מתכנת חובבמ
    @anomimi1789 אני חוקר ובקושי כותב (וגם כשאני כותב זה יותר ענייני אופטימיזציה ומחקר אלגוריתמי ופחות ענייני חולשות)
  • בקשה | עידכון אפליקציה בלי גוגל פליי

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    88 צפיות
    שניאור שמחש
    @mdy כתב בבקשה | עידכון אפליקציה בלי גוגל פליי: @אלוף-תימן להתקין את זה בטלפון? כן
  • עזרה | מסע הדף - מעקב לימוד דף היומי

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    66 צפיות
    ק
    @יאיר-דניאל לא הכרתי, אהבתי. תודה אני מעוניין לפי הדף היומי בבלי של אותו יום סימון בלחיצה אחת
  • בעיה | חלק מהתוכנות מופיעות באנגלית

    נפתר
    28
    1
    0 הצבעות
    28 פוסטים
    526 צפיות
    א
    עכשיו ב"ה הסתדרתי אכן לא היה מנוס מלהתקין וינדוס 11 בהתקנה נקיה. ואם תשאלו מה הקושי הגדול? בגלל שמדובר במחשב מעלי אקספרס... נתקלתי שוב ושוב בהגבלות של וינדוס... על מעבד שאינו תומך ועל TPM... אחרי נסיונות רבים שנכשלו, מה שעזר לי בסוף היה הסרטון הזה, הוצרכתי במהלך ההתקנה גם לסרטו הזה.
  • בקשת מידע | קבצים שאסור לאשר העלאה בפורום כמו שלנו

    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    315 צפיות
    ע"ה דכו"עע
    @גאון זה בדיוק כמו שכתבתי, שיש אפשרות רק לאשר קבצים מסויימים, וממילא כל השאר יהיו בלתי מאושרים, רק זה עבודה לאסוף את הרשימה של כל מה שרוצים לאשר. @מתכנת-חובב כתב בבקשת מידע | קבצים שאסור לאשר העלאה בפורום כמו שלנו: מה ששלחת מחזיר את רשימת הסיומות המותרות ואת השינוי צריך לעשות בבדיקה מול הרשימה המוחזרת צודק, לא אחזתי (האמת שאני הגעתי לזה הפוך, והיה נראה לי ששם יותר קל להפוך, לא אחזתי שזה לא קשור), זה כאן
  • 1 הצבעות
    2 פוסטים
    57 צפיות
    יאיר דניאלי
    @הנגבי לא. אין בזה כלום!!! אני התקנתי ווינדוס על מעל 20 מחשבים במצטבר, לא איטי ולא נעליים. לא צריך טייטל של טכנאי מחשבים בשביל להתקין וינדוס. אתה יכול לשנות את כותרת הנושא - שיהיה כתוב כך: התקנה עצמאית = וינדוס בחינם!
  • להורדה | תוסף לכרום 'מקלדת חכמה'

    8
    6
    5 הצבעות
    8 פוסטים
    300 צפיות
    י
    ד' אייר תשפ"ו התוסף שודרג והקישור מעודכן בפוסט הראשון! ^ שלש פעולות עקריות שהתוסף מבצע: 1. מחליף את שפת המקלדת אוטומטי לאנגלית או עברית לפי אתרים מוגדרים מראש. 2. ממלא סיומת מייל אוטמטי כשמקלידים @. 3. הגדרת מקשים מהירים למילוי טקסט נבחר, או פעולות נוספות. keylang-extension-v3.7-fixed.zip הוראות שימוש: לחלץ את התיקייה ולגרור אותה לתוספים כמצב פיתוח פעיל.
  • בקשת מידע | יצירת אנימציה ללוגו

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    62 צפיות
    ל
    @kasnik אני רוצה שאני מעלה את תמונת הלוגו, ואז אני יכול להזיז את הקוים וליצור את האנימציה משהו בכיוון של התוכנה עיטורן